AndroidHealthClinic

Sticky Het Pauper Topic

je kunt er tegenwoordig als zzp'r ver boven modaal mee verdienen en in loondienst 2000,00- 2300,00 netto per 4 wk en dan nog zwart klussen in de avonduren en in het weekend (500,00 per week )

niet slecht voor ongeschoolde arbeid
O lol dat wist ik niet, alleen moet je dan ook niet eigen materiaal hebben etc? Echter zou ik voor zn bedrag nog steeds niet voor zoiets kiezen.

O lol dat wist ik niet, alleen moet je dan ook niet eigen materiaal hebben etc? Echter zou ik voor zn bedrag nog steeds niet voor zoiets kiezen.

ik ken een zzp'r die pakt asociaal veel geld maar die zegt ook heel eerlijk dat hij dit tempo maar 10 jaar kan volhouden (6 dagen van 150 -200 m2 tegels per dag ,2 man)

busje ,aanhanger,motorslijper ,trilplaat ,stenenknipper,kruiwagen,tegelklopper en wat handgereedschap meer heb je eigenlijk niet nodig

Als het mooi weer buiten is mankeert er niks aan net als schilder.

natuurlijk zijn er ook toppers ,alleen zijn die voor ons bedrijf moeilijk te krijgen ,die hebben simpelweg veel te veel keuze in deze tijden van extreme krapte ,

dan moet je echt met de geldbuidel gaan wapperen ,het enigste wat je nog wel kan krijgen zijn de kneusjes en de moeilijke gevallen

(pro tip ,start een bedrijf met 20 goede stratenmakers en 20 goede grondwerkers en je bent binnen no time miljonair,elke netbeheerder en aannemer pijpt je ,true story)

ter indicatie ,bij mijn vorige bedrijf hadden ze ongeveer 100 man personeel waarvan er maar een stuk of 10

echte stratenmakers waren ,de rest was opperman of een veredelde versie daar van ,bij een nieuwe opdrachtgever eerst een paar weken de goede sturen en dan geleidelijk verwisselen met de kneusjes ,lol
niet alleen onder de stratenmakers , ik ken wel wat systeem plafond en wand monteurs die echt goed binnen lopen nu

Door het leven als man zonder penor.

Het zal je moeder maar zijn.

Ik wil vanaf nu door het leven als Armanda.

Westside

Screenshot_20190518-131648_WhatsApp.jpg

Terug
Naar boven