MuscleMeat

Sticky Het Pauper Topic

Het leeftijdsverschil vind ik nog het ergste. Als hij 2 jaar ouder was geweest dan zou je nog kunnen zeggen dat ze op een knappe vent verliefd is.

Zijn er ook jonge vrouwen die met een bouwvakker van in de 60 hebben of een stratenmaker?

Daar gaat nou de hele discussie over. Een 60 jarige bouwvakker/stratenmaker heeft niet de skills en charisma van een 60 jarige entrepreneur. En is een 60 jarige stratenmaker ook nooit ambitieus geweest, anders deed je dat werk niet zo lang. Vrouwen vallen minder op uiterlijk dan wij denken.

Overleden internetsensatie 'Grumpy Cat' leverde baasje miljoenen op - RTL NIEUWS

Press F to pay respects

Ik las het net op dumpert.

Screenshot_20190517-153847_Dumpert.jpg

als ik miljonair zou zijn pakte ik elke lekkere golddigger keihard en veel ,laat ze maar lekker in de waan dat ze kunnen profiteren van mij ,het enigste wat ze veel kunnen krijgen is mijn zaad :burns:

die stratenmakers van tegenwoordig zijn ontzettend veeleisende zeikstralen ,ondanks hun zeer beperkte capaciteiten zijn ze zeer arrogant (vooral zzp'rs met hun lease caddy,lol)

opvallend vaak lui en moeilijk kutvolk ,lange pauzes ,de tegels moeten nog net niet schoongelikt zijn voor de prinsesjes ,veel klagen en huilen ,vroeg naar huis :roflol:

(ik heb er helaas al jarenlang bijna elke dag mee te maken dus ik ken ze ondertussen wel ,enkele positieve uitzonderingen daargelaten)

Laatst bewerkt:
Hebben ze tegenwoordig niet van die robots die het zware werk doen .

Laatst bewerkt:
die stratenmakers van tegenwoordig zijn ontzettend veeleisende zeikstralen ,ondanks hun zeer beperkte capaciteiten zijn ze zeer arrogant (vooral zzp'rs met hun lease caddy,lol)

opvallend vaak lui en moeilijk kutvolk ,lange pauzes ,de tegels moeten nog net niet schoongelikt zijn voor de prinsesjes ,veel klagen en huilen ,vroeg naar huis :roflol:

(ik heb er helaas al jarenlang bijna elke dag mee te maken dus ik ken ze ondertussen wel ,enkele positieve uitzonderingen daargelaten)
Als je met stratenmakers werkt die roken heb je wel vaker pauze:p. Heb vakantiewerk gedaan opperen dan was het vaak even 5min sjaggie time.

Als je met stratenmakers werkt die roken heb je wel vaker pauze:p. Heb vakantiewerk gedaan opperen dan was het vaak even 5min sjaggie time.

naast de normale pauzes hebben ze rond 11:00 en 15:00 nog een extra drinkpauze ,roken doen ze inderdaad ook heel graag en veel en bij de eerste regendruppel vliegen ze met de snelheid

van het licht het busje in ,onbegrijpelijk dat rond dit volk nog een zweem hangt van noeste harde werkers :roflol:

naast de normale pauzes hebben ze rond 11:00 en 15:00 nog een extra drinkpauze ,roken doen ze inderdaad ook heel graag en veel en bij de eerste regendruppel vliegen ze met de snelheid

van het licht het busje in ,onbegrijpelijk dat rond dit volk nog een zweem hangt van noeste harde werkers :roflol:
Vloeitje het raam uit als die ook maar iets nat wordt binnen blijven:p.

het kan ook anders , maar wat je aangeeft is idd jammer

het kan ook anders , maar wat je aangeeft is idd jammer

natuurlijk zijn er ook toppers ,alleen zijn die voor ons bedrijf moeilijk te krijgen ,die hebben simpelweg veel te veel keuze in deze tijden van extreme krapte ,

dan moet je echt met de geldbuidel gaan wapperen ,het enigste wat je nog wel kan krijgen zijn de kneusjes en de moeilijke gevallen

(pro tip ,start een bedrijf met 20 goede stratenmakers en 20 goede grondwerkers en je bent binnen no time miljonair,elke netbeheerder en aannemer pijpt je ,true story)

ter indicatie ,bij mijn vorige bedrijf hadden ze ongeveer 100 man personeel waarvan er maar een stuk of 10

echte stratenmakers waren ,de rest was opperman of een veredelde versie daar van ,bij een nieuwe opdrachtgever eerst een paar weken de goede sturen en dan geleidelijk verwisselen met de kneusjes ,lol

Laatst bewerkt:
Moet altijd lachen op bouwterreinen om electriciëns. Ze lopen er altijd met zn tweetjes. 1 het baasje en de tweede het lultje die er bij hangt. Heel typisch is dat altijd.

Ik snap ook niet waarom je met je gezonde verstand kiest om stratenmaker te worden?

Ik snap ook niet waarom je met je gezonde verstand kiest om stratenmaker te worden?

je kunt er tegenwoordig als zzp'r ver boven modaal mee verdienen en in loondienst 2000,00- 2300,00 netto per 4 wk en dan nog zwart klussen in de avonduren en in het weekend (500,00 per week )

niet slecht voor ongeschoolde arbeid

Terug
Naar boven