MuscleMeat

Sticky Het Pauper Topic

Haha.

het ergste is dat dat al die programmas die worden aangehaald Nederlandse formats zijn.

"we hebben veel meer gedaan dan alleen gefeest, ook samen gegeten enzo" :roflol:
veeg me op!
Ja precies of ze moeten iets bewijzen tegenover het Nederlandse programma.

Deze is ook wel leuk.

Ik denk veel na...

• Like
Waarderingen: LM

Ah ze hebben het allemaal samengevoegd!
Zo hoeft niemand iets te missen.

Swatson nuf... hahaha

• Like
Waarderingen: LM

Dit is het niveau van een prime time talkshow tegenwoordig. Ik heb weer een bevestiging dat ik er goed aan gedaan heb vrijwel geen tv meer te kijken. Lieve kijkbuis kinders, zet gewoon uit. Je mist niks.

Je hebt helemaal gelijk, ik ga ook door een ontwikkeling waarbij ik me afvraag wat het me eigenlijk brengt om helemaal van al het nieuws op de hoogte te zijn en ook de discussies erover op internet en twitter af en toe een beetje te volgen. Niet alleen denk ik dat het mij helemaal niets brengt, behalve negativiteit, volgens mij kost het me heel veel geluk en levenslust. Al was het maar omdat ik me er ook vreselijk over kan gaan zitten opwinden.

Als je wat afstand neemt van het nieuws en de hetzes op internet en je praat met mensen om je heen dan blijkt het met een heleboel onderwerpen (ZP, Alfabet-lobby, doorgeslagen feminisme) reuze mee te vallen, het risico dat je voor een voldongen feit wordt gesteld is er toch wel.

Overigens zijn filmpjes waarin mensen anderen op hun TDS wijzen, denk ook aan Geert Dales bij Jinek, hilarisch!

De "feministe" Eva Jinek zal te allen tijde Trump bashen en de Clintons hun kont kussen. Een smeriger en vunziger MeToo-er dan Bill is er niet en zijn vrouw heeft altijd geholpen met bedekken en intimideren, want principes zijn leuk als het om anderen, m.n. tegenstanders gaat en er gaat uiteindelijk niets boven macht. Blanke Amerikaanse vrouwen, en mannen, hebben niet niet op Hilary gestemd omdat ze tegen een vrouwelijke president zijn, maar omdat ze zien dat Hillary in haar persoonlijke leven niets dan verwoesting in vrouwenlevens heeft aangericht. Shitzooi in Libië is alleen maar omdat bij succes Hillary kon zeggen dat zij met haar betrokkenheid dus best Commander in Chief zou kunnen zijn als vrouw.

Iemand laatst die foto gezien van die roomblanke kuttenclub die haar redactie moet voorstellen, of het college van de Gemeente Amsterdam, ook "diversiteit" is iets dat vooral anderen moet worden opgelegd, nooit stelt iemand z'n eigen baan ter beschikking. Walgelijk en hypocriet zijn ze, allemaal!

Als het om feminisme en verschil van inkomen aankomt heeft een Vlaamse filosofe, Griet Vanderbeek oid laatst uitspraken gedaan die we al kenden van JBP, ik ga het niet eens opzoeken u heeft google

TDS = Trump Derangement Syndrome (in de NL situatie zou het ook voor Thierry Derangement Syndrome kunnen staan). U weet wel, alles wat T doet is fout, slecht en moet je zo negatief mogelijk uitleggen.

Ik kijk geen tv heb zelfs nooit een abbo gehad maar als ik het met normale mensen over een politiek of maatschappelijk issue du jour heb weet ik wel weer precies wat er in Jinek/DWDD opgedragen is te moeten denken. Thierry is sexist! Wilders is gemeen tegen islamieten! Trump sluit kindjes op en veroorzaakt alle school shootings! Stem links anders gaat het klimaat stuk!

Hoog opgeleid ook, zou je van denken dat er enig kritisch nadenken in zit maar nee hoor puur emotionele one-liner mind programming. Vooral vrouwen dan, als ik mannen spreek zijn die nog wel racistisch tegen immigranten en moslims.

Oh en waarom verdoe je je leven niet met zielloos staren naar eindeloze nep drama in serie x!? Echt boeiend man moet je kijken!
Onderzoek heeft uitgewezen dat hoogopgeleiden veel meer de neiging hebben om hun mening aan te passen aan wat binnen de grenzen van hun omgeving past.

Dat is natuurlijk ook heel handig als je ergens carrière wil maken.

Deugmensen kijken dat soort programma's zodat ze weten wat de volgende dag bij de koffie hun mening is, waar ze verontwaardigd op moeten reageren en dat ze in het laatste Newspeak dialect kunnen meeblaten.

Want diversiteit is zo geweldig, behalve als het om diversiteit van meningen gaat. Helemaal als er iemand uit een erkende slachtoffergroep zich uitspreekt tegen problemen in eigen kring, dat maakt het veel te onoverzichtelijk, dus of Fidan Ekiz, Eus (bij vlagen), Shirin Musa e.d. maar ff lekker in "hun" hok willen blijven en "hun" eigen nest niet willen bevuilen met dat geslijm bij de blanke patriarchale racistische overheersers.

Laatst bewerkt:
Chrisk zei:
Hoog opgeleid ook, zou je van denken dat er enig kritisch nadenken in zit maar nee hoor puur emotionele one-liner mind programming. Vooral vrouwen dan, als ik mannen spreek zijn die nog wel racistisch tegen immigranten en moslims.

Ik ben racistischer dan Stalin.

tenor.gif

Pool? Naar de goelag!

Je hebt helemaal gelijk, ik ga ook door een ontwikkeling waarbij ik me afvraag wat het me eigenlijk brengt om helemaal van al het nieuws op de hoogte te zijn en ook de discussies erover op internet en twitter af en toe een beetje te volgen. Niet alleen denk ik dat het mij helemaal niets brengt, behalve negativiteit, volgens mij kost het me heel veel geluk en levenslust. Al was het maar omdat ik me er ook vreselijk over kan gaan zitten opwinden.
Ik zie dit ook wel maar toch heb ik ook heel veel gehad aan nieuws/politiek op dbb volgen en dan uitpluizen wat er van te vinden is en hoe er een mening over te vormen.

De vraag is vooral of ik er ook echt iets mee kan. Kan ik er mee mijn leven mee beteren of is er iets in de wereld mee te beïnvloeden?

Of anders; wat als niemand erom kraait en dus de machtgeilerds hun gangetje kunnen gaan?

Zal het nodig blijken in de crescendo van de cultuuroorlog?

Mijn vrouw en kinderen kijken alleen netflix of you tube op de tv. De enigste die echt tv programmas kijk ben ik en dat zijn meestal vroege avond programmas van historie channel en sort gelijke kanalen.

Hmm bij dat oh oh cherso format moet ik altijd aan history channel denken. Als ze tussen de 'scenes' hun zegje doen is dat net zoals die historici/experts die dingen uitleggen.

Aliens.jpg
jokertje.jpg

Waar jij wel niet aan denkt

Terug
Naar boven