- Waardering
- 22.485
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En in voor Grieks!
het ergste is dat dat al die programmas die worden aangehaald Nederlandse formats zijn.En in voor Grieks!
Dus ze is wel te vinden voor wat olijven.

Ja precies of ze moeten iets bewijzen tegenover het Nederlandse programma.het ergste is dat dat al die programmas die worden aangehaald Nederlandse formats zijn.
"we hebben veel meer gedaan dan alleen gefeest, ook samen gegeten enzo"
veeg me op!
Die het weer uit US of UK hebben?het ergste is dat dat al die programmas die worden aangehaald Nederlandse formats zijn.
Hmm.. uiteindelijk allemaal varianten op Big Brother, wat dan weer een Endemol productie is

Hoog opgeleid ook, zou je van denken dat er enig kritisch nadenken in zit maar nee hoor puur emotionele one-liner mind programming. Vooral vrouwen dan, als ik mannen spreek zijn die nog wel racistisch tegen immigranten en moslims.

Dit is het niveau van een prime time talkshow tegenwoordig. Ik heb weer een bevestiging dat ik er goed aan gedaan heb vrijwel geen tv meer te kijken. Lieve kijkbuis kinders, zet gewoon uit. Je mist niks.
Onderzoek heeft uitgewezen dat hoogopgeleiden veel meer de neiging hebben om hun mening aan te passen aan wat binnen de grenzen van hun omgeving past.Ik kijk geen tv heb zelfs nooit een abbo gehad maar als ik het met normale mensen over een politiek of maatschappelijk issue du jour heb weet ik wel weer precies wat er in Jinek/DWDD opgedragen is te moeten denken. Thierry is sexist! Wilders is gemeen tegen islamieten! Trump sluit kindjes op en veroorzaakt alle school shootings! Stem links anders gaat het klimaat stuk!
Hoog opgeleid ook, zou je van denken dat er enig kritisch nadenken in zit maar nee hoor puur emotionele one-liner mind programming. Vooral vrouwen dan, als ik mannen spreek zijn die nog wel racistisch tegen immigranten en moslims.
Oh en waarom verdoe je je leven niet met zielloos staren naar eindeloze nep drama in serie x!? Echt boeiend man moet je kijken!
Chrisk zei:Hoog opgeleid ook, zou je van denken dat er enig kritisch nadenken in zit maar nee hoor puur emotionele one-liner mind programming. Vooral vrouwen dan, als ik mannen spreek zijn die nog wel racistisch tegen immigranten en moslims.
Ik zie dit ook wel maar toch heb ik ook heel veel gehad aan nieuws/politiek op dbb volgen en dan uitpluizen wat er van te vinden is en hoe er een mening over te vormen.Je hebt helemaal gelijk, ik ga ook door een ontwikkeling waarbij ik me afvraag wat het me eigenlijk brengt om helemaal van al het nieuws op de hoogte te zijn en ook de discussies erover op internet en twitter af en toe een beetje te volgen. Niet alleen denk ik dat het mij helemaal niets brengt, behalve negativiteit, volgens mij kost het me heel veel geluk en levenslust. Al was het maar omdat ik me er ook vreselijk over kan gaan zitten opwinden.
Niet alleen denk ik dat het mij helemaal niets brengt, behalve negativiteit, volgens mij kost het me heel veel geluk en levenslust. Al was het maar omdat ik me er ook vreselijk over kan gaan zitten opwinden.
It will keeel?