MuscleMeat

Sticky Het Pauper Topic

"Topambtenaar zegt dat men wel wilde handhaven maar dat werd te rechts gevonden :roflol:" 1.02

hJnoXDXl.jpg

Uit 2016, maar zie het nu voor het eerst. Overigens ... tweetalig onderwijs? Surinaams en Marokkaans? Wat een klerezooi.

Wat als yasmine daar voor de klas stond?

• Like
Waarderingen: mat

Uit 2016, maar zie het nu voor het eerst. Overigens ... tweetalig onderwijs? Surinaams en Marokkaans? Wat een klerezooi.

lol dat was mijn middelbare school. Goede herrineringen aan. Was toen nog niet zo divers en zeker niet tweetalig :o Dat stadsdeel en z'n centrum werd toen nog dorps genoemd, maar je ziet hoe erg kleurrijk het is verpaupert.

Geen idee, maar ben wel fan van de cameraman. Het kan de mannen sowieso geen reet schelen. :roflol:

Geen idee, maar ben wel fan van de cameraman. Het kan de mannen sowieso geen reet schelen. :roflol:

Nee het zou mij ook geen reet kunnen schelen als ik naar die wijven kijk :roflol: En vergeet niet dat er meer alcohol dan rode bloedlichaampjes in het bloed stromen van die lui daar :roflol:

Dit is dus het effect van huisgestookte wodka. :thinking:

Samogonka!

giphy.gif

Dat zijn zelfs in Rusland dikke paupers. De gemiddelde Russische vrouw van nu wilt ook niks van doen hebben met zulke mannen, laat staan zulke wijven. En er zijn nogal wat meer vrouwen dan mannen daar, "goede" mannen zijn schaars. Wanneer je als man niet te veel zuipt, een baan hebt en niet al te dominant maak je al heel goede kans.

"Topambtenaar zegt dat men wel wilde handhaven maar dat werd te rechts gevonden :roflol:" 1.02

hJnoXDXl.jpg

Als die mevrouw van de VVD het heeft over "dít college", met die nadruk dan weet je dat je weer genaaid wordt waar je bijstaat.

Zelfs dat GroenLinks heeft niet het vermogen om de zooi zo uit de klauwen te laten lopen in zo'n korte tijd, tot 2018 zat de VVD gewoon in het college van B&W.

Overigens gaat de BM over Openbare Orde en Veiligheid, en zit deze ook in de driekhoek (met OM en politie). Naar ik begrepen heb heeft Femke wel andere aandachtspunten dan Eberhart, maar dit speelt al jaren en jaren.

Als die mevrouw van de VVD het heeft over "dít college", met die nadruk dan weet je dat je weer genaaid wordt waar je bijstaat.

Zelfs dat GroenLinks heeft niet het vermogen om de zooi zo uit de klauwen te laten lopen in zo'n korte tijd, tot 2018 zat de VVD gewoon in het college van B&W.

Overigens gaat de BM over Openbare Orde en Veiligheid, en zit deze ook in de driekhoek (met OM en politie). Naar ik begrepen heb heeft Femke wel andere aandachtspunten dan Eberhart, maar dit speelt al jaren en jaren.
Speelt al decennia. Hoeveel miljard schuld heeft Amsterdam ook alweer, 4 miljard o.i.d.?

Zelfs Powned noemt 'm slijptol nu. :cool:
Heb zelf weleens de Heimlich methode toegepast maar dit zal ik niet gauw doen.

Overigens ook niet slim om eten te gaan uitdelen terwijl er andere honden rondlopen. Altijd mee uitkijken. Zelfde wanneer je zomaar een hond mee naar binnen neemt als er een andere hond binnen ligt. Buiten kennis laten maken en dan naar binnen lopen. Botten en knuffels weghalen (indien nodig).

Laatst bewerkt:

De Pegida-demonstratie van deze zondag op het Stadshuisplein in Eindhoven trok weinig publiek. Maar de 16-jarige Cihan was net als een handvol aanhangers van de anti-islambeweging wel op komen dagen. Hij wilde in gesprek met Pegida-voorman Wagensveld, maar die had daar geen zin in.
Tijd voor een andere hobby. Woont zelf niet eens in NL :roflol: En die 16 jarige, wat moet je vinden van een tiener waarvan het brein nog niet eens volledig is ontwikkelt.

• Like
Waarderingen: 040B
Overigens probeer ik mij wat te verdiepen in die Wagensveld maar dat is geen fris ventje.
  • Banden met extreemrechts, neonazi achtige groeperingen
  • Verkoopt (stroomstoot/pepperspray/airsoft etc) via webshop gericht op NL'se markt http://www.der-hollander.de/ zonder al te veel naleving wetten
  • Meerdere keren veroordeeld (belastingontduiking/ illegale handel in wapens/ mishandeling)
  • Polariseert als verdienmodel

Vrouwtje van omroep brabant stond te soppen bij al die bruine aandacht en de opkomende fotogenieke culturele botsing.

Overigens probeer ik mij wat te verdiepen in die Wagensveld maar dat is geen fris ventje.
  • Banden met extreemrechts, neonazi achtige groeperingen
  • Verkoopt (stroomstoot/pepperspray/airsoft etc) via webshop gericht op NL'se markt http://www.der-hollander.de/ zonder al te veel naleving wetten
  • Meerdere keren veroordeeld (belastingontduiking/ illegale handel in wapens/ mishandeling)
  • Polariseert als verdienmodel
Wat moet ik me bij extreemrechts/neonazi groeperingen voorstellen? Wat stelt dat voor in NL?

Veroordeeld voor drugs ook?

Vind het ook een beetje een meh figuur maar z'n geweldloze acties raken wel steeds de zere plek die de ware aard van het beestje aan het licht brengt.

Helaas geen charmante sterke leider met kekke uniforms.

Vrouwtje van omroep brabant stond te soppen bij al die bruine aandacht en de opkomende fotogenieke culturele botsing.
?
Wat moet ik me bij extreemrechts/neonazi groeperingen voorstellen?
Vast meer te vinden als je je best doet.

Geen idee. Is dat van belang?
Geen idee. Want?
Vind het ook een beetje een meh figuur maar z'n geweldloze acties raken wel steeds de zere plek die de ware aard van het beestje aan het licht brengt.
Ware aard van welk beestje en welk licht?
Tijdens demonstraties waar o.a. HoGeSa aan meedeed liep het meerdere keren uit op geweld, Dhr. Wagensveld nam deel aan dezelfde demonstraties. Hij roept volgens mij niet expliciet op tot geweld uit naam van Pegida maar polariseert en zorgt voor oproer wat dan weer telkens min of meer dezelfde reacties geeft. Waar hij ook op uit lijkt want hij bestaat min of meer bij de gratie van oproer.

Terug
Naar boven