ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.914
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
True maar kom op man dit is toch wel ietswat overdreven.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
True maar kom op man dit is toch wel ietswat overdreven.
Dat is het al in principe zodra je het vliegtuig daarheen neemt.
Iedereen die al overweegt om naar zo'n achterlijk land te reizen verdient niet beter.True maar kom op man dit is toch wel ietswat overdreven.
Is dat niet het script van Orphan uit 2009?Radeloze moeder: ‘Ons 9-jarige adoptiedochtertje bleek moordzuchtige vrouw met dwerggroei’
![]()
Radeloze moeder: ‘Ons 9-jarige adoptiedochtertje bleek moordzuchtige vrouw met dwerggroei’
Een Amerikaanse vrouw die door justitie wordt beschuldigd van het moedwillig verlaten van haar minderjarige, geadopteerde dochtertje is zich van geen kwaad bewust. Volgens Kristine Barnett (45) is ze slachtoffer geworden van een ernstige vorm van adoptiefraude. ,,Kort nadat we de ‘6-jarige’...www.ad.nl

www.rtlnieuws.nl

Ik vind het een inkoppertje, leuk geschreven, maar meer niet. Er gaat toch niemand opstaan tegen de gekte om er echt wat aan te doen. We bewegen niet tegen de meute in, we worden murw geslagen met politieke nonsense in het nieuws dat al maar gekleurder wordt.
Denk echt dat ik veel te laat geboren ben, de jaren 60 was zoveel beter geweest voor me om in geboren te worden![]()
www.climategate.nl
Opwarming van de aarde is een terugkerend fenomeen. Tussen 900 en 1300 was de aarde ook warmer dan nu. De Vikingen Hadden zich op Groenland gevestigd omdat de temperatuur daar zeer goed was en er veel voedsel kon worden gebouwd.
Er zijn onder het ijs van Antarctica bomen gevonden die tonen dat er een warm en vochtig klimaat is geweest. Allemaal in een tijd zonder auto's veestapels, etc.
Anyway ik dwaal af, ik bedoel te zeggen dat de motor in de media op volle toeren draait en of je het nu leuk vindt of niet, er is helemaal niets wat er gedaan kan worden om dit nog te stoppen.Ik weet het niet. Maar volgens mij zijn zelfs de grootste sceptici het over een ding eens, er is wel degelijk iets aan de hand. Al die discussies over hoeveel invloed de mens heeft hangen mij de keel uit. Als er consensus is dat er verandering is, laten we dan dat gekrakeel voor wat het is en denken aan lange termijn oplossingen. Waar ik geen verstand van heb. Dat laat ik nou juist graag over aan anderen die zich daarin wel hebben verdiept en enig recht van spreken lijken te hebben. Lijkt een terugkerend punt de laatste tijd; ik zie en lees frequent dat iets niet deugt en dat iets dan onzin is maar een oplossing die dan wel zou moeten deugen lees ik vervolgens vrijwel niet of nauwelijks.
Is een optie die wel degelijk merkbaar effect zou opleveren. Dan moeten we het eens worden over hoeveel minder, minder. 1 miljard is een mooi rond getal. Om mee te beginnen. Wie biedt meer.
Ik weet het niet. Maar volgens mij zijn zelfs de grootste sceptici het over een ding eens, er is wel degelijk iets aan de hand. Al die discussies over hoeveel invloed de mens heeft hangen mij de keel uit. Als er consensus is dat er verandering is, laten we dan dat gekrakeel voor wat het is en denken aan lange termijn oplossingen. Waar ik geen verstand van heb. Dat laat ik nou juist graag over aan anderen die zich daarin wel hebben verdiept en enig recht van spreken lijken te hebben.
Is een optie die wel degelijk merkbaar effect zou opleveren. Dan moeten we het eens worden over hoeveel minder, minder. 1 miljard is een mooi rond getal. Om mee te beginnen. Wie biedt meer.