XXL Nutrition

Sticky Het Pauper Topic

In mijn optiek moeten we het niet willen proberen op te lossen. De historie laat zien dat de aarde al zoveel cycli heeft doorgemaakt van warmere en koudere periodes, waarom zou dit nu ineens anders zijn dan voorheen? Omdat we denken dat wij dit veroorzaakt hebben? Zelfs als dat zo is, nogmaals wat is dan het verschil met het verleden? Er is altijd een oorzaak » gevolg geweest.

Ik zal de laatste zijn die ontkent dat we onze leefomgeving uitputten en ook nog eens met de verkeerde beweegredenen. Maar ik ben wel van mening dat wij dit tij echt niet gaan keren hoor en dat de invloed die wij kunnen uitoefenen op dit dermate complexe systeem, zelfs met de grootst mogelijke inspanning; marginaal blijft.
Ik hoor de laatste tijd veel over een teveel aan stikstof, een van de grote milieuproblemen. Dat daar wel iets aan gedaan kan worden met voldoende positieve effecten. Iemand daarover een mening?

Eerst de BB uitroeien dan, die eten meer vlees en KH dan de gemiddelde. Dat gaat pas schelen op je CO2 foodprint.

• Haha
Waarderingen: Vonk
Wanneer je als fietser is een foutje maakt dan moet je die asociale automobilisten is zien. Tuuteren gebaren enzo maken. Eerst volgende die ik voor mij fiets krijg is aan de beurt.

Automobilist nam net voorrang en om een ongeluk te voorkomen ging ik even in de ankers. Als dankje mocht hij ook wel even een handje omhoog doen maar zels dat is teveel gevraagd. Dus bood ik mijn excuses maar aan. Ja ik heb ook struggles.

Wanneer je als fietser is een foutje maakt dan moet je die asociale automobilisten is zien. Tuuteren gebaren enzo maken. Eerst volgende die ik voor mij fiets krijg is aan de beurt.

Automobilist nam net voorrang en om een ongeluk te voorkomen ging ik even in de ankers. Als dankje mocht hij ook wel even een handje omhoog doen maar zels dat is teveel gevraagd. Dus bood ik mijn excuses maar aan. Ja ik heb ook struggles.
Is deze post in het kader van de oplossing minder mensen geschreven? Dus minder automobilisten?

Dan ook opgefokte scooters! Wat is dat vaak tuig.

Edit. Laat maar. :D

Laatst bewerkt:

Fietsers zijn juist een probleem, die denken onsterfelijk ze te zijn. Overal tussendoor en nog even snel door rood :scratch:

• Like
Waarderingen: Vonk
Maar wie gaat dan onze kleding en bovenal mijn Nikes maken na de Purge???

Maar wie gaat dan onze kleding en bovenal mijn Nikes maken na de Purge???
Die chinese kinderhandjes die ze nu maken eten toch al zo goed als niet, dus dat maakt geen groot verschil. Alleen zal er meer handmatig gedaan moeten worden dus gaat de prijs misschien wat omhoog.

Lil D heeft wel leuke tracks.

:roflol: "Bekend van naaktfoto’s" :roflol: Treurig.

Manhoef +1.

Elkaars hersenpan in elkaar beuken is een sport! Mooie vent!

Terug
Naar boven