MuscleMeat

Sticky Het Pauper Topic

Deze gast zet ook wel vette tats en zo zijn er nog wel meer maar deze volg ik toevallig

Ik zat toen ook wel naar de top te kijken. Met wachtlijsten van een half jaar tot minimaal twee jaar. Crazy. Waren stuk voor stuk wel relaxte gasten moet ik zeggen. Wat mij ook tegenhield is dat ik mijzelf kennende, en ervaringen van anderen meegewogen, niet na 1 zou stoppen. En dan wat. Spijt krijgen over 10 jaar? Ben misschien te conservatief. Ik heb natuurlijke tattoos, littekens, en daar laat ik het bij. Heb wel waardering voor de kunstenaars in die wereld.

ben momenteel aan het laseren van me arm, wat me wel 6500/7000 euro kost een hele sleeve.....
Schijnt ook niet altijd een even lekker pijntje te zijn. Vooral met een laag vetpercentage en veel spiermassa. Wil je helemaal clean of deed het je ergens aan herinneren?

Schijnt ook niet altijd een even lekker pijntje te zijn.

hahaha je wilt niet weten.... een heele sleeve ik zit daar een uur of 2 te laseren he normaal persoon die lazert 10minute en geloof mij mijn pijngrens is hoog, iemand anders zou wegrennen zonder verdoving niks......

Wtf heeft dat met vrede te maken?

Please no!

No?!
LiveLeak-dot-com-GettyImages_11704594260_1570379992.jpg

How dare you!

Wat ik wel bizar te noemen vindt is dat velen van die leeftijd dan naar prutsers gaan. Om een paar centen te besparen. Het zit verdomme je hele leven daar. Pauper. Of enkel de trends volgen. Jezus christ.

De prijzen zijn ook wel een pak omhoog gegaan de laatste jaren.
Zowel voor kleinere werken als voor projecten met een uurtarief.

Staat natuurlijk los van het feit dat kwaliteit op de eerste plaats komt.
Maar zelfs prutsers vragen overdreven veel geld.

Mijn advies is volg een artiest een tijdje op z'n sociaal media.
Zie je dat deze de stijl van de gewenste tattoo meester is, dan pas afspraak boeken.

Waar is de tijd 50 euro voor een uur.
Heb je geen degelijke h**r meer voor, zo vertelde een vriend me toch.

Een h**r moet toch juist alles behalve degelijk zijn? :dunno:

Terug
Naar boven