XXL Nutrition

Sticky Het Pauper Topic

Ik probeer genuanceerd te blijven maar dat valt gvd niet mee. Zes maandjes? Als ik nu naar buiten loop en tegen een moskee aan ga zeiken krijg ik meer aan mijn broek. Waarschijnlijk mede omdat ik niet zomaar mee ga met een of andere ongelikte beer in een pinguïnpak.

Zou bijna iemand betalen om precies hetzelfde te doen als in het bericht maar dan van een andere afkomst. En dan lekken naar justitie.

Ik heb het geprobeerd jongens maar ik heb een terugval.

Laatst bewerkt:
Ik snap het niet, het dekt wel de inhoud. Selectieve verontwaardiging?
Alsof de staatsmedia met een kop zouden komen familie Rudolf Hess hoopvol na eerste zitting Neurenberg proces. Kan wel kloppen en feitelijk juist maar je slaat de plank ermee mis. Vind ik. Ben het eens met de heren. Verder vrij om iets anders te vinden.

Alsof de staatsmedia met een kop zouden komen familie Rudolf Hess hoopvol na eerste zitting Neurenberg proces. Kan wel kloppen en feitelijk juist maar je slaat de plank ermee mis. Vind ik. Ben het eens met de heren. Verder vrij om iets anders te vinden.
Hmm denk dat ik de frustratie jegens de berichtgever ook een beetje de plank vind misslaan. Het echte erge is juist dat de verwoording feitelijk klopt en het Nederlanderschap zo te koop (of nouja gratis) heeft gestaan.

Maar de familie heeft niks gedaan toch? Dan vind ik die andere '2 broers uit Oudenbosch krijgen half jaar cel voor plannen terreuraanslag' eigenlijk erger. hashtag nietallebroersuitoudenbosch.

Dus dan willen we eigenlijk dat bij alles de ethniciteit wordt benoemt zodat mensen die demografische groepen eerlijk kunnen beoordelen en daar dan een soort van gevolg aan kunnen geven? Wat zouden we daar mee kunnen doen?

Hmm denk dat ik de frustratie jegens de berichtgever ook een beetje de plank vind misslaan. Het echte erge is juist dat de verwoording feitelijk klopt en het Nederlanderschap zo te koop (of nouja gratis) heeft gestaan.

Maar de familie heeft niks gedaan toch? Dan vind ik die andere '2 broers uit Oudenbosch krijgen half jaar cel voor plannen terreuraanslag' eigenlijk erger. hashtag nietallebroersuitoudenbosch.

Dus dan willen we eigenlijk dat bij alles de ethniciteit wordt benoemt zodat mensen die demografische groepen eerlijk kunnen beoordelen en daar dan een soort van gevolg aan kunnen geven? Wat zouden we daar mee kunnen doen?
Nu kap ik met nuance en dan ga jij de genuanceerde jongen uithangen :roflol:

True lol. Vroeg mij van de week ook af wie dat was.

Om het half uur een extra nieuwsuitzending met Simone Weimans
Is dat die lelijkerd? Voor haar zou in een vooraankondiging moeten worden gewaarschuwd. Pas op, de volgende beelden kunnen als zeer irritant overkomen op de belastingbetalende kijker.

Ze vergeten erbij te melden dat ze een vuurwapen open en bloot had liggen. Maar ook wel zeer slecht gehandeld door de agent, was zeker anders gelopen als hij zich had aangekondigd.

Ze vergeten erbij te melden dat ze een vuurwapen open en bloot had liggen. Maar ook wel zeer slecht gehandeld door de agent, was zeker anders gelopen als hij zich had aangekondigd.
Lullig natuurlijk. Blijft mensenwerk. Op basis van de foto vind ik haar overigens geen zwarte.

Beetje onduidelijk allemaal

Terug
Naar boven