Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Straks heb je aids.Een h**r moet toch juist alles behalve degelijk zijn?![]()
Zou het ooit goed komen in zulke landen?Dit land is momenteel zo'n puinhoop, echt niet normaal. Tijdens de verkiezingen in 2017 zijn er meer dan 130 moorden op (gemeente)kandidaten gepleegd en trokken meer dan 1.000 kandidaten zich binnen het eerste half jaar van de verkiezingen terug.
Met alle drugskartels daar niet nee. Andere oorzaak voor veel moorden zijn bendes die zich bemoeien met gestolen brandstof.
Tja, ik denk dat Mexico best potentie heeft om succesvol te zijn. Het land heeft alleen zoveel te lijden onder het conflict tussen drugskartels en de staat en het conflict tussen de kartels zelf. Het huidige beleid dat sinds 2006 wordt gevoerd werkt alleen maar averechts (conflict is ontploft nadat Calderón de oorlog verklaarde en het leger inzette). Doordat hierdoor de kartels fragmentariseren en splitsingen binnen de kartels en gemaakte kartelfederaties ontstaan met als gevolg dat vrienden vijanden worden en vijanden vrienden. Nieuwe nog agressievere en hongerige organisaties ontstaan die het machtsvacuüm van de gevallen leiders willen opvullen en zo blijft het maar doorgaan. Dit anti-drugsbeleid van de V.S. wordt al sinds Nixon gevoerd en heeft zijn sporen in bijvoorbeeld Colombia ook achtergelaten... De huidige Mexicaanse president heeft ondertussen marihuana gelegaliseerd en wilt ook cocaïne legaliseren. Of dat wat gaat veranderen? Ik denk het niet. De V.S. zou i.p.v. met het vingertje naar Mexico te wijzen eens kijken hoe zij de vraag naar drugs binnen eigen land kunnen remmen en de export (smokkel) van wapens richting Mexico kan stoppen. Misschien komt het dan goed met Mexico

Lijkt mij knap lastig met al die corruptie, volgens mij hebben die kartels ontzag voor vrijwel niemandTja, ik denk dat Mexico best potentie heeft om succesvol te zijn. Het land heeft alleen zoveel te lijden onder het conflict tussen drugskartels en de staat en het conflict tussen de kartels zelf. Het huidige beleid dat sinds 2006 wordt gevoerd werkt alleen maar averechts (conflict is ontploft nadat Calderón de oorlog verklaarde en het leger inzette). Doordat hierdoor de kartels fragmentariseren en splitsingen binnen de kartels en gemaakte kartelfederaties ontstaan met als gevolg dat vrienden vijanden worden en vijanden vrienden. Nieuwe nog agressievere en hongerige organisaties ontstaan die het machtsvacuüm van de gevallen leiders willen opvullen en zo blijft het maar doorgaan. Dit anti-drugsbeleid van de V.S. wordt al sinds Nixon gevoerd en heeft zijn sporen in bijvoorbeeld Colombia ook achtergelaten... De huidige Mexicaanse president heeft ondertussen marihuana gelegaliseerd en wilt ook cocaïne legaliseren. Of dat wat gaat veranderen? Ik denk het niet. De V.S. zou i.p.v. met het vingertje naar Mexico te wijzen eens kijken hoe zij de vraag naar drugs binnen eigen land kunnen remmen en de export (smokkel) van wapens richting Mexico kan stoppen. Misschien komt het dan goed met Mexico![]()
Klopt, voor 2000 was de PRI voor 71 jaar achtereen aan de macht en zaten ze tot aan de top van het land ingekocht. Zoals ze het liefst hebben. Genieten van een soort van dubbele 'soevereiniteit' waarbij zij kunnen handelen, terwijl politici een oogje dichtknijpen. Juist in deze tijd was het relatief rustig in het land. Pas na 2000 kwam PAN aan de macht en zij stonden verder van de drugshandel af waarbij het beleid steeds harder werd richting de kartels. Ze werken dan ook door mensen op allerlei niveaus (van normale politieagent tot in de top) om te kopen en mocht dit niet werken dan gaan ze over op geweld. De enige actor waar ze 'ontzag' voor hebben zijn DEA agenten, want wanneer ze die vermoorden, dan ben je nummer 1 prioriteit.Lijkt mij knap lastig met al die corruptie, volgens mij hebben die kartels ontzag voor vrijwel niemand
Dat met die DEA agenten heb ik eens ergens gelezen ja.Klopt, voor 2000 was de PRI voor 71 jaar achtereen aan de macht en zaten ze tot aan de top van het land ingekocht. Zoals ze het liefst hebben. Genieten van een soort van dubbele 'soevereiniteit' waarbij zij kunnen handelen, terwijl politici een oogje dichtknijpen. Juist in deze tijd was het relatief rustig in het land. Pas na 2000 kwam PAN aan de macht en zij stonden verder van de drugshandel af waarbij het beleid steeds harder werd richting de kartels. Ze werken dan ook door mensen op allerlei niveaus (van normale politieagent tot in de top) om te kopen en mocht dit niet werken dan gaan ze over op geweld. De enige actor waar ze 'ontzag' voor hebben zijn DEA agenten, want wanneer ze die vermoorden, dan ben je nummer 1 prioriteit.
NSFW (of leven): als je geïnteresseerd bent in ondervragingen en executies moet je eens op blog del narcos zoeken. Daar worden veel beelden door verschillende kartels geüpload om anderen te intimideren. Staat echt veel zieke shit op.

Ben je goed mee weggekomen kerel.Was mijn buurmeisje.
![]()
Vader vindt het ondraaglijk dat moordenaar van Kim Stoker binnenkort vrij komt: 'Het voelt zo onrechtvaardig'
Tot grote schrik van de vader van de in 2013 vermoorde Kim Stoker loopt de dader binnenkort weer op straat. Terwijl hij twaalf jaar celstraf kreeg.www.dvhn.nl
waarmee?