AndroidHealthClinic

Sticky Het Pauper Topic

Lullig natuurlijk. Blijft mensenwerk. Op basis van de foto vind ik haar overigens geen zwarte.
Van Zimmermann, een overijverige latino burgerwacht, werden zo blank mogelijke foto's gebruikt, alles voor de frame.

Weimans is een activist.

Wat was George eigenlijk? Portoricaans/caucasian?

Idioot, zal wel een huurauto geweest zijn want ze huren ze bijna altijd. Dat wordt dokken.

Prima demonstreren. Maar dreigen met geweld, kom op. Buigen voor dergelijk geweld is minstens zo fout.
Onvoorstelbaar. Boeren forceren deur provinciehuis. Dan verlies je in mijn ogen een plek aan tafel.

Prima demonstreren. Maar dreigen met geweld, kom op. Buigen voor dergelijk geweld is minstens zo fout.
Onvoorstelbaar. Boeren forceren deur provinciehuis. Dan verlies je in mijn ogen een plek aan tafel.

Dit is het gevaar van succes, dan volgt overmoedigheid.

Je denkt niet dat die klimaatgekkies die zo welkom zijn in de media dezelfde wanen gaan krijgen? Ik wel.

Dit is het gevaar van succes, dan volgt overmoedigheid.

Je denkt niet dat die klimaatgekkies die zo welkom zijn in de media dezelfde wanen gaan krijgen? Ik wel.
Qua wanen zeker.
Die hebben gelukkig geen toegang tot dergelijke voertuigen en zijn mede dankzij vegan voedsel doorgaans niet zo sterk.

Ik snap trouwens niet waarom iedereen zo anti-geweld is. Vechten voor je rechten is blijkbaar uit de mode. Buigen, bukken en slikken daarentegen..

Ik snap trouwens niet waarom iedereen zo anti-geweld is. Vechten voor je rechten is blijkbaar uit de mode. Buigen, bukken en slikken daarentegen..
Als ze dat geweld nou tegen de juiste mensen gebruiken, nu is het tegen de politie die in opdracht van handelt.

hopen dat de ME hard ingrijpt, gaat mooie beelden opleveren. De boeren zijn andere koek dan die gekke hippies

Je zin proberen te krijgen d.m.v. het toepassen van geweld vind ik een teken van zwakte. Net zo zwak is dat diverse provincies eraan hebben toegegeven, daarmee geef je toch een verkeerd signaal af. Just my 2 cents.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven