ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.914
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Wat is hier pauper aan? Ze is toch positief?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zie het als reactie op de quote. Dit is een vergaarbak topic. Waar moet ik het anders plaatsen?
Maak anders een zwarte piet topic aan.Zie het als reactie op de quote. Dit is een vergaarbak topic. Waar moet ik het anders plaatsen?
Weiger ik. Dit forum heeft al genoeg leden die voor elk wissewasje een ander topic openen, bloedirritant om posts terug te vinden. De tweet past hier prima. Het is tenslotte een groot pauper verhaal rondom Piet, dat het A) kennelijk nodig is om positief te zijn voor iemand met een kleurtje om te laten zien dat niet elke kleurling extremist is B) dat het anno 2019 daar telkens over gaat
Voor poesvrouw
Waar we ons niet druk om maken, na al die jaren, nog steeds.. Schaf pieten gewoon af, klaar. Kunnen we gaan zeuren waarom Sinterklaas een witte "goed heilig" man is
![]()

Uiteraard niet. Niet te vergelijken verder dat snap je zelf ook wel.Is het dan meer waar naarmate het langer geleden gezegd is?
In de jaren 30 van de vorige eeuw werden bepaalde dingen ook al gezegd over homo’s, zigeuners n*gers en joden.
Tot groep 8 ogv vrij lang welIk was nog relatief jong toen ik niet meer geloofde. Reden; broer zei tegen mij die onzin geloof je toch niet. Papa en mama kopen alles, kijk maar. En die schoen wordt ook niet door iemand anders gevuld, er komt hier helemaal niemand binnen.![]()
.Groep 8 ja? Wauw.
Ja man. Best wel naïef of groep 7 kan ook.