XXL Nutrition

Sticky Het Pauper Topic

Wat zal Kameni wel niet over zich heen gekregen hebben

screenshot_92-1.png

------------------------------------

WTF?
NEC-spandoek mag stadion niet in: woord ‘zwart’ mogelijk aanstootgevend

WTF?

Ja dit slaat nergens op

Mogen zwarte supporters dan ook niet naar binnen? :roflol:

WTF?

Compleet doorgeslagen met deze knee jerk reacties op het incident van vorige week...

Mag rood dan nog wel? Hoeveel roodharigen dagelijks wel niet gediscrimineerd worden...

Mag rood dan nog wel? Hoeveel roodharigen dagelijks wel niet gediscrimineerd worden...

Racisme tegen witte mensen bestaat niet, omgekeerd racisme bestaat niet!

Het is walgelijk hoe je zo'n futiliteit durft te vergelijken met de systematische oppressie waar mensen van kleur iedere dag van 's ochtendsvroeg tot 's avondslaat meet te maken hebben helemaal in deze tijd van het jaar.

# zou Justine Dus een kerstboom hebben?

interessant programma. jammer dat het slechts bij een pilot blijft.

Weiger ik. Dit forum heeft al genoeg leden die voor elk wissewasje een ander topic openen, bloedirritant om posts terug te vinden. De tweet past hier prima.

Wellicht de verkeerde categorie maar eens.
Misschien een idee voor dbb om sommige subforums toch maar onder allerlei te voegen soms is er gewoon niks terug te vinden.
Er zijn te veel verdeelde categorieën en in allerlei zelf wordt niks gepost. Ik heb vaak geen zin om alle subforums eerst af te struinen kan aan mij liggen natuurlijk. Vroeger, toen alles nog beter was keek je gewoon in allerlei en stond daar alles onder elkaar.

Wellicht de verkeerde categorie maar eens.
Misschien een idee voor dbb om sommige subforums toch maar onder allerlei te voegen soms is er gewoon niks terug te vinden.
Er zijn te veel verdeelde categorieën en in allerlei zelf wordt niks gepost. Ik heb vaak geen zin om alle subforums eerst af te struinen kan aan mij liggen natuurlijk. Vroeger, toen alles nog beter was keek je gewoon in allerlei en stond daar alles onder elkaar.
Ja idd. Ik weet wel dat @Arminius ermee bezig is.

Bespaar ons van een Zwarte Piet topic, alstublieft!
Kieft zei:
Ja idd. Ik weet wel dat @Arminius ermee bezig is.
Zoveel macht heb ik...

1574723590238.png

...nog niet!

Ik kan wel o.a. topics van verplaatsen van sectie.

Kieft heeft wel een punt. Sommige topics uit H&G kunnen perfect in Allerlei. Honden topic, Katten topic, et cetera... Ze hoeven ook geen sticky te zijn. Die komen namelijk m'n oren uit in (sommige) niet BB/PL gerelateerde secties.

H&G is wat mij betreft voor complete BS. Daarom was het ooit het 'Gare Hanenhok'. Uit de biecht spreken is een klassiek voorbeeld voor die sectie. :)

Ik denk overigens dat ze het met gemak halen, gister stond de teller al op 18.000. Reacties op social media bevestigen deels hun gelijk.

Laatst bewerkt:
Sluit Jensen zich er ook bij aan?

Zie mijn profielfoto.

Ik denk dat ik het voor het eerst eens ben met Mevr. Boon (van wat ik gelezen heb). Is er nu nog hoop voor mij? @Mentat

Gelukkig! Daar zijn we weer.

Prima om te lachen, maar zo'n fragment zonder context zegt helemaal niks. (EDIT: het fragment eronder was ook niet zo veelbelovend, muv de benoemen van het "social construct"verhaal)

Wel leuk als je je profielfoto verandert.

Bosma's bijdrage in dit debat vindt u in het Bosma-topic (ik wist ook niet dat het er was), dit antwoord is duidelijk over het opportunistische hypocrisie-argument

Ook lijken Boon en Vlaardingerbroek een verschil van mening te hebben over ON.

Ik ben benieuwd wat het wordt, nu nog weinig over te zeggen.

Chris Klomp schijnt z'n pol over ON maar achter een slotje te hebben gegooid, wegens niet wenselijke uitkomsten. Zo kennen we links weer (Trump, EU referenda)!

Laatst bewerkt:
Prima om te lachen, maar zo'n fragment zonder context zegt helemaal niks.
Weet ik joh. Laat je nou niet C. Klompen. :p

True. Door de komst van mobieltjes met camera en social media lijkt er al gauw een beeld te ontstaan dat het veel meer is geworden. Of dat zo is geen idee.

Terug
Naar boven