- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja dit slaat nergens opWTF?
NEC-spandoek mag stadion niet in: woord ‘zwart’ mogelijk aanstootgevend
![]()
NEC over geweigerd spandoek met woord ‘zwart’: ‘Er worden conclusies getrokken die nergens op slaan’
Een NEC-spandoek met de tekst ‘zwart is de mysterie en de kracht van de magie’, is vrijdagavond voor de wedstrijd tegen Helmond Sport geweigerd. Dat bevestigt Jeroen Rengers, voorzitter van de supportersvereniging van NEC. Het woord ‘zwart’ zou mogelijk aanstootgevend kunnen zijn. ,,Er worden...www.ad.nl
Compleet doorgeslagen met deze knee jerk reacties op het incident van vorige week...WTF?
NEC-spandoek mag stadion niet in: woord ‘zwart’ mogelijk aanstootgevend
![]()
NEC over geweigerd spandoek met woord ‘zwart’: ‘Er worden conclusies getrokken die nergens op slaan’
Een NEC-spandoek met de tekst ‘zwart is de mysterie en de kracht van de magie’, is vrijdagavond voor de wedstrijd tegen Helmond Sport geweigerd. Dat bevestigt Jeroen Rengers, voorzitter van de supportersvereniging van NEC. Het woord ‘zwart’ zou mogelijk aanstootgevend kunnen zijn. ,,Er worden...www.ad.nl
Mag rood dan nog wel? Hoeveel roodharigen dagelijks wel niet gediscrimineerd worden...
Weiger ik. Dit forum heeft al genoeg leden die voor elk wissewasje een ander topic openen, bloedirritant om posts terug te vinden. De tweet past hier prima.
Ja idd. Ik weet wel dat @Arminius ermee bezig is.Wellicht de verkeerde categorie maar eens.
Misschien een idee voor dbb om sommige subforums toch maar onder allerlei te voegen soms is er gewoon niks terug te vinden.
Er zijn te veel verdeelde categorieën en in allerlei zelf wordt niks gepost. Ik heb vaak geen zin om alle subforums eerst af te struinen kan aan mij liggen natuurlijk. Vroeger, toen alles nog beter was keek je gewoon in allerlei en stond daar alles onder elkaar.
Kieft zei:Misschien een idee voor dbb om sommige subforums toch maar onder allerlei te voegen soms is er gewoon niks terug te vinden.
Er zijn te veel verdeelde categorieën en in allerlei zelf wordt niks gepost. Ik heb vaak geen zin om alle subforums eerst af te struinen kan aan mij liggen natuurlijk. Vroeger, toen alles nog beter was keek je gewoon in allerlei en stond daar alles onder elkaar.
Zoveel macht heb ik...

Zou interessant zijn in het licht van deze tweet:
Ik denk dat ik het voor het eerst eens ben met Mevr. Boon (van wat ik gelezen heb). Is er nu nog hoop voor mij? @Mentat
Weet ik joh. Laat je nou niet C. Klompen.Prima om te lachen, maar zo'n fragment zonder context zegt helemaal niks.
Deze?Chris Klomp schijnt z'n pol over ON maar achter een slotje te hebben gegooid, wegens niet wenselijke uitkomsten. Zo kennen we links weer (Trump, EU referenda)!