AndroidHealthClinic

Sticky Het Pauper Topic

Weet ik ook nog wel iets van te herinneren.

:roflol: Gotta love it.
Nigel Farage likes to think he’s a political genius, but most of us know he’s just an opportunist who preys on people’s fears. Anyone who’s failed seven times to get elected to Parliament (once beaten by a dolphin called Flipper) is no strategic guru. So perhaps it was no surprise when we noticed he forgot to buy the website for The Brexit Party - his shiny new political party ego vehicle.
So we snapped up thebrexitparty.com.
Scroll forward a few months and we just received an 8-page legal letter from his corporate lawyers Wedlake Bell coming after us for copyright and intellectual property infringement. And guess what? Farage is using European law to attack us ‍♀
He’s complaining we ripped off his crappy logo back in May to mock his party’s lack of policies and he’s demanding we hand over the website.

Farage has no legitimate claim on the website. We bought it, it’s ours.

However... in the spirit of goodwill and Christmas cheer we are willing to give it to him. For a million quid. All proceeds to the Joint Council for the Welfare of Immigrants (the price goes up £50k a day).

Over to you Mr Farage. If you really want this website then stump up the cash.

giphy.gif

Laatst bewerkt:
Moet nog een cadeau kopen voor mijn zus :(.
Ben ik weer mooi op tijd mee.

:trollface:

Wij deden altijd Sinterklaas en Kerst. Op een begeven moment, jongste was toen reeds 16 denk ik, alleen nog kerst. Vind ik ook gezelliger eerlijk gezegd. Mijn ouders en wie mee op bezoek gaat naar neefjes doen wel aan Sinterklaas. Leukste aan Sinterklaas waren de gedichten en surprises denk ik. Mijn vader maakte echt werk van surprises. En toen we klein waren ging hij rondje lopen met honden en toevallig klopte Piet dan op de ramen en gooide zooitje strooigoed naar binnen.

Hier alleen Sinterklaas, tot mijn 10e ongeveer. Geen Kerst.
Tot een jaar of 7 geloof je er in, toch als kind een van de spannendste dagen van je kinderleven en misschien nog wel leuker dan je verjaardag. Waarschijnlijk had dat te maken met de vele pakjes, maar het was ook iets magisch. Zou het jammer vinden voor kleine kinderen als ze door roetvegen de buurman direct zouden herkennen. Zwart maakt het mysterieus, onherkenbaar. Gaat met blauw, rood of roetveeg niet lukken. Kunnen ze beter een masker dragen. Maar dan wordt het verhaal aan je kinderen uitleggen weer zo lastig.

Kerst nooit gevierd, enorme hekel aan die verplichte "gezelligheid" en kaartjes sturen maar dan enkel aan mensen die jou vorig jaar ook wat gestuurd hebben. Heb er helemaal niks mee. Maak het liever gezellig als er echt wat te vieren valt, of als een avond automatisch gezellig laat wordt, veel spontaner en echter. Dus mis ook niks aan kerst.

'Sinterklaasgevoel' had ik nog lang toen ik al niet meer geloofde in Sinterklaas. Als ik in het winkelcentrum liep en langs de etos zag ik die zwarte piet pop die een salto maakte over een stok kreeg ik dat gevoel al. Nu ook nog bij een optocht en je ziet zwarte pieten. Is altijd even een 'buzz'.

Zit ik hier rustig te eten, raak ik in gesprek met een man naast mij die kennissen in Nederland heeft. Op zich prima, maar dan vlak voordat ie opstaat, schuift z'n vrouw me een kaartje met een Jehova's website toe. Zucht.

Zit ik hier rustig te eten, raak ik in gesprek met een man naast mij die kennissen in Nederland heeft. Op zich prima, maar dan vlak voordat ie opstaat, schuift z'n vrouw me een kaartje met een Jehova's website toe. Zucht.
Je dacht dat ze je echt aardig vonden ipv als makkelijke prooi zagen?

:trollfacex:

Henk Fraser wordt er ook een beetje moe van.

Ik vond Vermeer een redelijke keeper, Onana is echt een topper!

Stanley is wel heel onzeker, zwarte keepers en trainers zijn er weinig, tijd voor een quotum!

# vind je ook niet Justine Dus?

Ik keek vroeger altijd wel naar de Afrika cup vanwege de hilarische capriolen van de doelmannen. Zuid-Afrika had nog geluk dat ze een tijdje Hans Vonk konden opstellen.
Niveau is wel vooruit gegaan van de Afrikaanse doelman.

Terug
Naar boven