- Waardering
- 21.437
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat toegeven aan is de standaard, dat gebeurt overal als mensen of jongeren vervelend doen.Ik had niet zo'n problemen met een vreugdevuur, maar nu hoeft het er wat mij betreft sowieso niet meer te komen. Dat zou toegeven zijn aan die relschoppers.

Waarom vind je dat? Is toch niet zo gek dat je na je carrière verder gaat in de voetballerij?Gokken vergelijken met de referentie aan WOII met een zin die strafbaar is in vele landen
Hoe onschuldig dit ook bedoeld is geweest, op die leeftijd en in die functie moet je toch snappen dat zulks consequenties zoals deze als gevolg kan hebben. Vind het sowieso raar in de voetballerij dat spelers na hun voetbalcarrière deze voortzetten als trainers,adviseurs of commentator worden in de sport. Marco is alles behalve een grappig verschijning, maar wil dat wel heel graag zijn altijd met geforceerde grapjes. Overigens heb ik verder 0 verstand van voetbal en is dit gewoon mijn mening![]()
Waarom vind je dat? Is toch niet zo gek dat je na je carrière verder gaat in de voetballerij?
Dat ben ik met je eens ja, mooi voorbeeld daarvan is ook Rico Verhoeven bij voetbalprogrammasNee met dat gegeven is niets mis, maar dat sommige mensen die plaatsen weten te verwerven op basis van hun naam en faam, in plaats van hun toegevoegde waarde natuurlijk wel. Neem bijvoorbeeld ook het RTL7 Darts en de figuren die daar aanschuiven, maar feitelijk maar weinig bijdragen aan het programma, anders dan het napraten van hetgeen de presentator zegt of al eerder gezegd heeft.

![]()
Arrestaties in onderzoek naar groepsverkrachtingen
In een al langer lopend onderzoek naar groepsverkrachtingen zijn dinsdagochtend op meerdere locaties in de regio ’s-Hertogenbosch arrestaties verricht. In alle vroegte werden acht mannen in de…www.politie.nl
Deugend, deugender, FIFA.
Hier een leuk filmpje een een dikke vinger naar de FIFA
Helemaal waar. Al weet ik niet of FIFA iets met EA Sports (die FIFA maakt), te maken heeft. Anders dan grof geld betalen voor de licentie e.d.En ondertussen met behulp van slavenarbeid allerlei stadions laten bouwen voor het WK 2022 in Qatar.
De FIFA is wel de laatste organisatie die iets zou mogen zeggen over discriminatie.
Hmm zit wat in, slordig. Maar als excuus, ik ben pas net wakkerHelemaal waar. Al weet ik niet of FIFA iets met EA Sports (die FIFA maakt), te maken heeft.

Helemaal waar. Al weet ik niet of FIFA iets met EA Sports (die FIFA maakt), te maken heeft.
Het een sluit het ander niet uit natuurlijk. Dat ze geld betalen, en vermoedelijk grof geld, voor een licentie zegt niets over in welke mate er betrokkenheid is over dit besluit. Van Basten heeft ook nog gewerkt voor de FIFA, maakt het wel pikant.Hmm zit wat in, slordig. Maar als excuus, ik ben pas net wakker![]()
Daar het aandeel slachtoffers van criminaliteit onder niet-westerse groepen hoger liggen dan bij mensen met een NL achtergrond, zou steun voor een dergelijk plan best breed gedragen kunnen worden in de samenleving.dat criminelen tegen de muur aan zetten, kunnen we dat niet terug het leven inroepen in Nederland?