XXL Nutrition

Het Pauper Topic

Bezoekers in dit topic

Soms zou de doodstraf wel toepasselijk zijn

7 out of 8 people enjoy gangrape.
 
Net roidrage in de mediamarkt. Bestel mijn nieuwe telli wel online madafakkes
 
Was geen pedoseksueel maar had toch maar een afspraak gemaakt met een 15 jarige jongen om vieze dingen mee tedoen...
Jammer maar helaas heb hier weinig medelijden mee.
Hoort in een cel (en tbs), niet in een kist, na uitspraak van een rechter.

Zogenaamde pedojagers zijn van hetzelfde laken en pak als potenrammers, zegt meer over henzelf.

Prima als je je wil inzetten tegen pedoseksuelen, verzamel vooral bewijs, maak kinderen weerbaar, maar als je geweld gebruikt dan verdien je zelf straf.

Het heeft niets te maken met medelijden maar met het op een beschaafde manier tot een straf komen. Voor je het weet glijden er af naar een samenleving dat je in een burenconflict wat geruchten verspreid.
 
Lassie, zag net toch even je bericht.

Er is trouwens wel een capaciteitsprobleem bij politie en justitie, daar mag best iets aan gedaan worden, maar dat is niet op te lossen door het recht in eigen hand te nemen en daarbij de wet te overtreden. Dat maakt het tekort groter.

Het veranderen van capaciteit en prioriteit is helemaal geen slecht idee, laat ze daar dan energie in steken. Welke strafmaat en welk bewijs voldoende is wordt niet door de rechter bepaalt, maar door de wetgever.

Een 73-jarige man die, bewezen, een seksdate organiseert met een 15-jarige heeft best iets om zich voor te verantwoorden. Nu is hij dood nav iets dat niet heeft plaatsgevonden en de pedojagers gaan wel de bak in.
 
  • Like
Waarderingen: BB_

3 meier voor een wit t shirt :roflol:
En er dan een kapotte spijkerbroek bij dragen en er alsnog als een zwerver bijlopen. Wat is er zo bijzonder aan dat shirt?
 
Een grondbloem afsteken met oud en nieuw levert je nu een strafblad op.

Het wordt hier steeds gekker.
 
Ah heerlijk.

Wordt er alleen het hele jaar in mijn buurt op willekeurige momenten keihard knallend vuurwerk afgestoken omdat dat zo leuk ieders huisdieren panisch maakt dus ben benieuwd hoe die zich er aan gaan houden.
 
Pijpbeurt van het model is incluis zie ik net bij de kleine lettertjes
 
Back
Naar boven