MuscleMeat

Sticky Het Pauper Topic

Hij ging naar de plee en zag tot zijn verbazing in de prullenbak maandverband liggen dat slechts aan 1 zijde gebruikt was. Zo slecht ging het kennelijk niet met mevrouwtje.

De eerste de beste bijstandsmoeder met overgewicht kan beter gaan onderduiken.

Ik ken er wel een die van haar ouders een splinternieuw autotje van 15k heeft gekregen. Benieuwd of die hier geen gezeik mee krijgt. Poetst ook overal voor 15 euro per uur. Mijn ouders maken er soms gebruik van, ze maakt dan stampij als ze niet meteen het volledige bedrag in handen krijgt als ze een keer vergeten het geld klaar te leggen.

Zulke mensen moeten de ogen uit hun kop schamen, beetje misbruik maken van het sociale stelsel en lekker bijbeunen.

Het is niet goed te praten maar anderzijds, wie is zelf heiliger dan de paus door dat niet te doen?
Het is makkelijk praten als je zelf niet in zo'n situatie zit en heel eenvoudig een veel aangenamer leven kan hebben. (ook een dagje uit etc. voor je kinderen bijv.).

Die medewerker heeft na zijn verbazing allerlei paperassen ingevuld en is tevreden naar huis gegaan. Tijdens het avondeten zat hij met rode wangen aan de tafel en moest hij zijn best doen om niet voor zijn beurt te spreken. Nadat de kinderen, de hond en de vogel aandacht hadden gekregen en zijn kinderen en partner hadden gezegd wat hun bezig had gehouden werd hem eindelijk de gelegenheid gegeven om ook kort iets te zeggen over zijn dag. Dat liet hij zich geen twee keer zeggen! In geuren en kleuren vertelde hij, denk aan Arend Langenberg gecombineerd met Tubular Bells van Mike Oldfield, hoe hij als een bijna rechercheur (zijn droombaan) de woning had betreden en als een ekte detective verbazingwekkende details had geregistreerd. En naar eer en geweten had gehandeld en mooi maar een fraudeur had opgespoord. Als hij nu de tafel zou afruimen en de vaat zou doen kon hij dan een klein pijperijtje verwachten van zijn vrouw? Daar kon pas sprake van zijn indien zijn heldendaad de pers zou halen! En zo geschiedde..

Er zijn echt wel mensen die een uitkering verdomd hard nodig hebben. Het is alleen jammer dat er ook (te vaak) misbruik van wordt gemaakt.

Die medewerker heeft na zijn verbazing allerlei paperassen ingevuld en is tevreden naar huis gegaan. Tijdens het avondeten zat hij met rode wangen aan de tafel en moest hij zijn best doen om niet voor zijn beurt te spreken. Nadat de kinderen, de hond en de vogel aandacht hadden gekregen en zijn kinderen en partner hadden gezegd wat hun bezig had gehouden werd hem eindelijk de gelegenheid gegeven om ook kort iets te zeggen over zijn dag. Dat liet hij zich geen twee keer zeggen! In geuren en kleuren vertelde hij, denk aan Arend Langenberg gecombineerd met Tubular Bells van Mike Oldfield, hoe hij als een bijna rechercheur (zijn droombaan maar te stom)de woning had betreden en als een ekte detective verbazingwekkende details had geregistreerd.

rijdende.png

Altijd gedacht dat het hun zelf gemaakte tune was :(

Maar even serieus, welke deuger hier zou zijn eigen kind niet helpen?

haha jij kijkt er dus naar. Ik wil nog weleens een seizoen in een dag helemaal afkijken, kon er vroeger wel van genieten.
Ja heerlijk man. De meest ordinaire ruzies over echt niks. En dan die droogkloot van een rechter, de helft van Fokke en Sukke, die dan met twinkeloogjes mag komen kijken op locatie. Dit is mijn oordeel en zo zit het!

Er is laatst zo'n vrouw geweest die allerlei vreselijke dingen claimde over de buren want geluidsoverlast. Die zoon was een gamer en hield haar nachten uit slaap enz. Na onderzoek bleek het haar eigen koelkast oid :roflol: Dan kan je me opvegen. Noem het programma al jaren De Rijdende Hufter.

De eerste de beste bijstandsmoeder met overgewicht kan beter gaan onderduiken.

Ik ken er wel een die van haar ouders een splinternieuw autotje van 15k heeft gekregen. Benieuwd of die hier geen gezeik mee krijgt. Poetst ook overal voor 15 euro per uur. Mijn ouders maken er soms gebruik van, ze maakt dan stampij als ze niet meteen het volledige bedrag in handen krijgt als ze een keer vergeten het geld klaar te leggen.

is gewoon een vieze profiteur

Ja heerlijk man. De meest ordinaire ruzies over echt niks. En dan die droogkloot van een rechter, de helft van Fokke en Sukke, die dan met twinkeloogjes mag komen kijken op locatie. Dit is mijn oordeel en zo zit het!

Er is laatst zo'n vrouw geweest die allerlei vreselijke dingen claimde over de buren want geluidsoverlast. Die zoon was een gamer en hield haar nachten uit slaap enz. Na onderzoek bleek het haar eigen koelkast oid :roflol: Dan kan je me opvegen. Noem het programma al jaren De Rijdende Hufter.

Met die buitenlandse mensen die als schuldige werden aangewezen?

Het geeft goed weer hoe mensen zijn en denken. Meestal hoe ouder hoe gekker, hoe onredelijker. Je zal maar zo'n buur treffen, dan ben je gedoemd. En aan gemeenten en ambtenaren krijg je ook spontaan een hekel.

Terug
Naar boven