MuscleMeat

Sticky Het Pauper Topic

Wat is er ook alweer mis met wel kunnen maar niet willen werken?

Waar ligt de grens namelijk?
De grens ligt gewoon daar waar de wetgever hem legt. Ga je de grens over dan moet je de gevolgen gewoon accepteren. Je kan altijd proberen de grens te verleggen of de (mate) van de gevolgen aan te passen.

Laatst bewerkt:
Wat vinden wij van deze kwestie dan?

Jan (32) werkt 12,5 jaar in supermarkt, maar moet zijn bonus inleveren​

Regels zijn regels @Steks ?

Belachelijk.

Gewoon ziekelijk zoiets, zoveel jaren dienst en dan gaan ze zijn beloning afnemen.

Ja, alleen de regels zijn ruk, twee kanten op wel te verstaan want de supermarkt heeft met deze persoon ook wel een erg goedkoper kracht. Hij zou zomaar productiever zijn dan hij door de appie betaald wordt.

Als Steks in Arabië woonde vond hij 100 zweepslagen als zijn vrouw met een ander flirt volkomen terecht :D

Als Steks in Arabië woonde vond hij 100 zweepslagen als zijn vrouw met een ander flirt volkomen terecht :D
Als je het niet eens bent met de regels moet ja proberen om ze aan te passen. Ze alleen maar overtreden in de hoop dat je niet bestraft wordt gaat je echt niet verder helpen.

Wat doe je ook alweer? Laat jij niet anderen voor je werken?
Ik doe echt niks. Ik wacht tot het crisis wordt en dan doe ik nog niets wat ik een ander ook kan laten doen. Slechts zelden zeg ik een ander wat hij/zij moet doen of laten. Meestal wacht ik af, ik heb een voorliefde voor proactieve mensen in mijn omgeving.

Vroeger heb ik allerlei baantjes gehad, 13 ambachten ongeveer 12 ongelukken.
En eigenlijk heb ik alleen mezelf beter leren kennen.
Toen maar geaccepteerd dat ik lui ben en ben ik gestopt met werken, en nu ben ik wat ik altijd al was.
Licht en liefde gehuld in geduld.

Als je het niet eens bent met de regels moet ja proberen om ze aan te passen. Ze alleen maar overtreden in de hoop dat je niet bestraft wordt gaat je echt niet verder helpen.
Beter pas je jouw houding ten opzichte van de regels aan, wordt het er mee eens en het probleem is al opgelost.

Ik doe echt niks. Ik wacht tot het crisis wordt en dan doe ik nog niets wat ik een ander ook kan laten doen. Slechts zelden zeg ik een ander wat hij/zij moet doen of laten. Meestal wacht ik af, ik heb een voorliefde voor proactieve mensen in mijn omgeving.

Vroeger heb ik allerlei baantjes gehad, 13 ambachten ongeveer 12 ongelukken.
En eigenlijk heb ik alleen mezelf beter leren kennen.
Toen maar geaccepteerd dat ik lui ben en ben ik gestopt met werken, en nu ben ik wat ik altijd al was.
Licht en liefde gehuld in geduld.
Ik wist niet dat je zwart was. Toch mooi die diversiteit op het forum.

Terug
Naar boven