- Waardering
- 12.184
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als die Polen en Turken weer eens opdonderen ziet het plaatje er heel anders uit.
Ik heb zelf enkele jaren in een appartement vol Polen geleefd , was super leuk, altijd wel iets te beleven in de gang.Als die Polen en Turken weer eens opdonderen ziet het plaatje er heel anders uit.

Wat gek hier kan ik mij echt niet in vinden.
Ik leg zijn gedrag (inclusief manier van verbale communicatie zie geluidsfragment) langs mijn meetlat van de algemeen heersende fatsoensnormen. Dat je met je klauwen van journalisten en/of hun apparatuur afblijft. En hij wil dan bij de publieke omroep in de media werken? Kan toch niet.
Luister ook naar zijn toon. Vanaf 14e minuut weet niet of je geluidsfragment hebt gehoord?
Die man heeft nu een klacht neergelegd tegen de filmer![]()
![]()
![]()
![]()
Man gaat compleet door het lint in Aldi-filiaal: “Hoe kunnen de klanten nu weten dat er geen jonagolds zijn?”
In een Aldi-filiaal in Veurne is een man door het lint gegaan omdat er... geen jonagoldappelen meer in de rekken bleken te liggen. In een filmpje, gemaakt door een andere klant, is te zien hoe het personeel het ene scheldwoord na het andere naar het hoofd krijgt.www.hln.be

En Aldi gaat een onderzoek starten omtrent het gedrag van de medewerkster.Die man heeft nu een klacht neergelegd tegen de filmer![]()
Wat zou je er moeten aan hebben?Over het algemeen heb je ook geen reet aan supermarktmedewerkers. Desalniettemin moet ie niet zo reageren.
Schijt?
Meestal kunnen zij je wel vertellen waar de jonagolds liggen.
Weet niet hoe het in Vlaanderen zit. Maar hier werken bijna alleen maar ongeïnteresseerde beunhazen die beetje in de weg lopen. Valt echt op als er een geschikte tussen zit.
Misschien kan @dreamy1 je helpen.Weet niet hoe het in Vlaanderen zit. Maar hier werken bijna alleen maar ongeïnteresseerde beunhazen die beetje in de weg lopen. Valt echt op als er een geschikte tussen zit.
Hier valt dat goed mee, maar ik ga ook niet naar een marginale winkel als de Aldi.Weet niet hoe het in Vlaanderen zit. Maar hier werken bijna alleen maar ongeïnteresseerde beunhazen die beetje in de weg lopen. Valt echt op als er een geschikte tussen zit.
Gal en gal?Hier valt dat goed mee, maar ik ga ook niet naar een marginale winkel als de Aldi.
Maar als ze op zijn zijn ze toch op.Meestal kunnen zij je wel vertellen waar de jonagolds liggen.
Had deze medewerker dat gewoon gedaan, was er niets aan de hand geweest.
Maar waar waren de jenagolds nou ?
( Wie was daar verantwoordelijk voor? < alleen indien medewerker vervelend gedrag laat of liet zien in het verleden. )
Hoe gaan we dit dan voorkomen in de toekomst?
En zeg nou niet 1zakje meer bestellen...
Prik en tik vooral.
Als een klant aan mij vraagt of ik even achterin kan kijken of iets nog op voorraad is, ga ik naar achter en kijk ik even naar dit forum voor 5 minuten, loop ik terug naar de klant en zeg ik nee sorry is niet op voorraad kom anders morgen dan krijgen we nieuwe lading.