Fitness Seller

Sticky Het Pauper Topic

Schandelijk. Zou mooi zijn als het zoveelste onsympathieke optreden van dit heerschap wordt meegewogen als de minister moet beslissen over zijn aanvraag voor omroep zwart.

Snap niet waarom dat figuur kans na kans na kans krijgt en ze altijd aan z'n lip willen hangen. Zouden die agressieve handjes moeten afhakken.

'Team Akwasi'. Zegt toch al genoeg :emo:

Schandelijk. Zou mooi zijn als het zoveelste onsympathieke optreden van dit heerschap wordt meegewogen als de minister moet beslissen over zijn aanvraag voor omroep zwart.
Net als dat poc die "met energie" praten geen ruzie hebben of agressief zijn is dit een mentale kolonisatie van expressie. Je bent zijn gedrag door jouw lens aan het projecteren, interpreteren en veroordelen en jouw op witte suprematie gebaseerde omgangsvormen aan het opleggen aan iemand die als exponent van de multiculturele samenleving uit een heel palet van maatschappelijk aanvaardbare gedragingen kan kiezen .

Je hebt gelijk, maar ik weet niet of je het mag zeggen. :D

Net als dat poc die "met energie" praten geen ruzie hebben of agressief zijn is dit een mentale kolonisatie van expressie. Je bent zijn gedrag door jouw lens aan het projecteren, interpreteren en veroordelen en jouw op witte suprematie gebaseerde omgangsvormen aan het opleggen aan iemand die als exponent van de multiculturele samenleving uit een heel palet van maatschappelijk aanvaardbare gedragingen kan kiezen .

Je hebt gelijk, maar ik weet niet of je het mag zeggen. :D
Ik leg zijn gedrag (inclusief manier van verbale communicatie zie geluidsfragment) langs mijn meetlat van de algemeen heersende fatsoensnormen. Dat je met je klauwen van journalisten en/of hun apparatuur afblijft. En hij wil dan bij de publieke omroep in de media werken? Kan toch niet.

Luister ook naar zijn toon. Vanaf 14e minuut weet niet of je geluidsfragment hebt gehoord?

Ik leg zijn gedrag (inclusief manier van verbale communicatie zie geluidsfragment) langs mijn meetlat van de algemeen heersende fatsoensnormen. Dat je met je klauwen van journalisten en/of hun apparatuur afblijft. En hij wil dan bij de publieke omroep in de media werken? Kan toch niet.

Luister ook naar zijn toon. Vanaf 14e minuut weet niet of je geluidsfragment hebt gehoord?
Nog niet gehoord, maar voor mijn inschatting, zie spoiler onder de door Justine Dus geïnspireerde tekst.

Nog niet gehoord, maar voor mijn inschatting, zie spoiler onder de door Justine Dus geïnspireerde tekst.
Die hele omroep voegt niks toe en lost ook niets op waar ze voor zeggen te staan. Dat zie je aan al die kleine probeersels, zelfs bij grotere probeersels als Powned. Daar hebben de "heren" voornamelijk zichzelf verrijkt.

Die hele omroep voegt niks toe en lost ook niets op waar ze voor zeggen te staan. Dat zie je aan al die kleine probeersels, zelfs bij grotere probeersels als Powned.
Het voegt een aantal grootverdieners toe aan het publieke bestel. Daar gaat het de leiders van de BLM/SJW-clubs ook om. Mede als een soort achterstallige betaling voor alle uren die ze aan het bereiken ervan hebben besteed.

Als je de problemen van de zwarte onderklasse echt oplost, dan heb je geen bestaansreden meer.

• Like
Waarderingen: BB_
Die hele omroep voegt niks toe en lost ook niets op waar ze voor zeggen te staan. Dat zie je aan al die kleine probeersels, zelfs bij grotere probeersels als Powned. Daar hebben de "heren" voornamelijk zichzelf verrijkt.
Alleen al de naam omroep Zwart en dan een oververtegenwoordiging van mensen met een oververtegenwoordiging van pigment, dan zet je jezelf toch al buitenspel?

Alleen al de naam omroep Zwart en dan een oververtegenwoordiging van mensen met een oververtegenwoordiging van pigment, dan zet je jezelf toch al buitenspel?
Van mij mogen ze het proberen, dat is ieders recht. Ik zie er alleen geen toegevoegde waarde in. Denk dat het tot niets leidt. De huidige programma's die ik zie, toegeven dat is een kleine greep uit het aanbod, laat genoeg kleurschakeringen zien en daarmee ook een divers aanbod aan onderwerpen. Trekt bovendien gemiddeld meer kijkers dan een nieuw programma van een onbeduidende omroep zal doen dat ene uurtje in de week.

Van mij mogen ze het proberen, dat is ieders recht. Ik zie er alleen geen toegevoegde waarde in. Denk dat het tot niets leidt. De huidige programma's die ik zie, toegeven dat is een kleine greep uit het aanbod, laar genoeg kleurschakeringen zien.
Van mij mogen ze alles proberen maar kom niet met de tekst: "Het is tijd voor een omroep die naar iedereen luistert" terwijl het overduidelijk een omroep is voor mensen met een migratie achtergrond en dan bedoel ik daar geen Polen mee. Als ze eerlijk zijn heb ik trouwens geen enkel probleem met een Nederlandse BET.

Van mij mogen ze alles proberen maar kom niet met de tekst: "Het is tijd voor een omroep die naar iedereen luistert" terwijl het overduidelijk een omroep is voor mensen met een migratie achtergrond en dan bedoel ik daar geen Polen mee. Als ze eerlijk zijn heb ik trouwens geen enkel probleem met een Nederlandse BET.

Zette de video uit toen ik Adriaan van Dis hoorde. Zal wel weer moeilijke woorden, misschien weer zelfverzonnen, aan het spuwen zijn.

Wouter de Winther bij Jinek: "Om maar met Margriet van der Linden te spreken: Helder!" :roflol:

Overigens, in fragment itt eerder beweringen: het was wel voorbereid!

Horen we de volgende keer dat het scanderen door het publiek van "f**k the police", wat hij een aantal keer liet herhalen, ook voorbereid was?

Wouter de Winther bij Jinek: "Om maar met Margriet van der Linden te spreken: Helder!" :roflol:

Overigens, in fragment itt eerder beweringen: het was wel voorbereid!

Horen we de volgende keer dat het scanderen door het publiek van "f**k the police", wat hij een aantal keer liet herhalen, ook voorbereid was?
Als die nou gewoon had gezegd deze n*ger buigt normaliter voor niemand (behalve voor Bogarde) maar ja ik liet me vreselijk opnaaien en heb er dingen geschreeuwd die ik, nu achteraf, totaal afkeur - en dat zijn emoties hem de baas waren was die er wellicht mee weggekomen. Dan had die nog steeds met een uitleg moeten komen wat er dan in hem omging maar nu weigerde hij steeds tekst en uitleg te geven. Het was een soort woordkunst. Je hoeft echt niet perfect uit je woorden te komen, fouten maken mag ook is allemaal prima. Maar een beetje zwalken, geen kritiek dulden en geen normale discussie aan willen gaan (Beau) en dan een eigen omroep starten om vervolgens dit soort acties uit te halen. Zwart gat wordt het zo.

Laatst bewerkt:
Als die nou gewoon had gezegd deze n*ger buigt voor niemand maar ja ik liet me vreselijk opnaaien en heb er dingen geschreeuwd die ik, nu achteraf, totaal afkeur - was die er wellicht mee weggekomen.
Zijn excuses zijn bij herhaling niets waard gebleken, die uit hij alleen uit juridische en publicitaire overwegingen.

Ook dat verhaal bij M dat hij het niet had voorbereid en als woordkunstenaar uit emotie sprak is nu doorgeprikt.

Bovenstaande in combinatie met het schenden van de sepotvoorwaarden, dat zou toch gevolgen moeten hebben.

Lekker in de EBI deze terrorist!

Untitled.png

Bedankt Youtube nu kan ik gerust de berichtgeving van dit kanaal vertrouwen, helemaal met de bevestiging van een betrouwbare bron zoals Wikipedia erbij.

Terug
Naar boven