XXL Nutrition

Sticky Het Pauper Topic

ook dat ken ik , samen met mijn neef destijds 5 dagen op het bureau omdat pa en mijn tante weigerden ons af te halen
Eerste wat ik hoorde toen mijn moeder er was, je hebt geluk dat ze jou niet langer konden houden stelletje slappe hap hier! Zo gezellig die rit naar huis.

Eerste wat ik hoorde toen mijn moeder er was, je hebt geluk dat ze jou niet langer konden houden stelletje slappe hap hier! Zo gezellig die rit naar huis.
doodse stilte , ik weet het nog goed ik probeerde oog contact te krijgen met mijn vader via spiegel dom dom dom ...... wat zijn mij de oren gewassen destijds

doodse stilte , ik weet het nog goed ik probeerde oog contact te krijgen met mijn vader via spiegel dom dom dom ...... wat zijn mij de oren gewassen destijds
Moet je nooit doen. Had ik al geleerd van broer. Mijn vader kwam ook naar het bureau na een verdacht schietincident op school waar ik van verdacht werd. Ik dacht godzijdank komt hij vanaf werk mij ophalen. Yes. Valt dus mee anders komt hij niet.

Toch?

VERKEERD GEDACHT WAT DACHT JE NOU god***domme DENK JE DAT IK PIPO DE CLOWN BEN?

Ja maar.

HOUD TOCH JE MOND, JONGEN IK WEET DAT JIJ ER IETS MEE TE MAKEN HEBT.

Nou ja zeg, je had niet hoeven komen. Toch kwam je.

GA JE NOU BIJDEHAND DOEN? IK ZOU NU EVEN VERSTANDIG ZIJN EN NIKS ZEGGEN.

Goed dan zeg ik toch niks.

ZUCHT. JIJ MAG HET THUIS GAAN UITLEGGEN. IN PLAATS VAN DENKEN DAT JE ER VANAF BENT.

Kut das waar ook. Nog dommer dan oogcontact zoeken is stilletjes naar je kamer gaan en de ideale schoonzoon uithangen. Niks horen als je weet dat beide ouders thuis zijn en denken gelukkig, valt mee. Maar dan, dat moment dat je ineens alleen bent met ze.

Moet je nooit doen. Had ik al geleerd van broer. Mijn vader kwam ook naar het bureau na een verdacht schietincident op school waar ik van verdacht werd. Ik dacht godzijdank komt hij vanaf werk mij ophalen. Yes. Valt dus mee anders komt hij niet.

Toch?

VERKEERD GEDACHT WAT DACHT JE NOU god***domme DENK JE DAT IK PIPO DE CLOWN BEN?

Ja maar.

HOUD TOCH JE MOND, JONGEN IK WEET DAT JIJ ER IETS MEE TE MAKEN HEBT.

Nou ja zeg, je had niet hoeven komen. Toch kwam je.

GA JE NOU BIJDEHAND DOEN? IK ZOU NU EVEN VERSTANDIG ZIJN EN NIKS ZEGGEN.

Goed dan zeg ik toch niks.

ZUCHT. JIJ MAG HET THUIS GAAN UITLEGGEN. IN PLAATS VAN DENKEN DAT JE ER VANAF BENT.

Kut das waar ook.
die generatie vaders zijn bazen , maat van mij kwam paar jaar terug bij pa aan de deur om mijn adres te krijgen . nou heeft die jonge een aardige tijd moeten zitten en werd begroet met een ferme hand druk en de mededeling dat hij nu Clint Eastwood heet . stoïcijns zoals pa is noemt hij die gast nog steeds clint eastwood en fouilleert hij hem als hij bij pa een drankje komt doen . ik mis die savage instelling bij heel veel ouders van mijn eigen generatie

die generatie vaders zijn bazen , maat van mij kwam paar jaar terug bij pa aan de deur om mijn adres te krijgen . nou heeft die jonge een aardige tijd moeten zitten en werd begroet met een ferme hand druk en de mededeling dat hij nu Clint Eastwood heet . stoïcijns zoals pa is noemt hij die gast nog steeds clint eastwood en fouilleert hij hem als hij bij pa een drankje komt doen . ik mis die savage instelling bij heel veel ouders van mijn eigen generatie
Typisch Clint Eastwood!

Sorry, opmerking van mijn vader tijdens een film.

Haha. Ik denk dat de generatie van jaren '40-'50 gewoon anders in het leven stonden (en die generatie daarvoor nog weer anders), niet dat alles beter was maar je kon zeker met meer wegkomen en het werd onderling opgelost. Praten met de politie deed je in brabant sowieso niet, althans niet in de streek waar ouders vandaan komen. En als anderen iets te klagen hadden over de kinderen dan ging dat er anders aan toe dan volgens mij nu veelal het geval is.

Trouwens, ik heb nog weleens op mijn fl**ker gehad omdat ik mijn zusje kwam snitchen.
Jij denkt dat je nu goed bezig bent zeker? Ehm wat bedoel je (e voelt nattigheid..)
Dat het niet flink is om iemand die al wordt aangepakt nog even te verlinken. Dat doen we niet, dus jij hebt nu dezelfde straf.
Heeft toch wel aan het denken gezet.

Typisch Clint Eastwood!

Sorry, opmerking van mijn vader tijdens een film.

Haha. Ik denk dat de generatie van jaren '40-'50 gewoon anders in het leven stonden, niet dat alles beter was maar je kon zeker met meer wegkomen en het werd onderling opgelost. Praten met de politie deed je in brabant sowieso niet. En als anderen iets te klagen hadden over de kinderen dan ging dat er anders aan toe dan volgens mij nu veelal het geval is.
ik heb foto"s uit de jaren 50 waar mijn pa en ooms als jochie tussen de plat gebombardeerde huizen speelden , meer als sociale cohesie was er gewoon niet destijds . mensen gooiden hun centen bij elkaar op een zaterdag avond om wat kratjes bier te halen om vervolgens als straat samen een gezellige avond te hebben . dat gezin naast je wat niks had werd gewoon uitgenodigd om mee te eten want moeders de vrouw kookte standaard voor een heel leger . En er vielen eens wat harde woorden en tikken maar men trok de kar samen . en idd politie deden ze niet aan werd onderling opgelost

Trouwens, ik heb nog weleens op mijn fl**ker gehad omdat ik mijn zusje kwam snitchen.
Jij denkt dat je nu goed bezig bent zeker? Ehm wat bedoel je (e voelt nattigheid..)
Dat het niet flink is om iemand die al wordt aangepakt nog even te verlinken. Dat doen we niet, dus jij hebt nu dezelfde straf.
Heeft toch wel aan het denken gezet.
idd een rat is een rat en daar hebben ze gif voor uitgevonden was het devies

ik heb foto"s uit de jaren 50 waar mijn pa en ooms als jochie tussen de plat gebombardeerde huizen speelden , meer als sociale cohesie was er gewoon niet destijds . mensen gooiden hun centen bij elkaar op een zaterdag avond om wat kratjes bier te halen om vervolgens als straat samen een gezellige avond te hebben . dat gezin naast je wat niks had werd gewoon uitgenodigd om mee te eten want moeders de vrouw kookte standaard voor een heel leger . En er vielen eens wat harde woorden en tikken maar men trok de kar samen . en idd politie deden ze niet aan werd onderling opgelost
Hard werken, je niet meer of beter voelen dan een ander (wat door het riool gaat ziet er bij iedereen hetzelfde uit) en het met elkaar oplossen. Jezelf zielig vinden en/of alleen maar wijzen naar anderen was not dun.

"Oortjes open, oogjes open, handjes laten wapperen en mondje dicht"
@Chris Rosenberg

Laatst bewerkt:
Hard werken, je niet meer of beter voelen dan een ander (wat door het riool gaat ziet er bij iedereen hetzelfde uit) en het met elkaar oplossen. Jezelf zielig vinden en/of alleen maar wijzen naar anderen was not dun.

"Oortjes open, oogjes open, handjes laten wapperen en mondje dicht"
ja precies ! .

Kerel, je dochter wordt kapot geslagen en opgevreten. Maar nee hoor, jij hebt gelukkig geen gevoelens van woede. Ik geloof er geen zak van. Mensen die zo veel te aardig zijn zit een luchtje aan, daar is iets mee. Daar moet je juist voor uitkijken.

Het lijkt er heel sterk op dat Paul Brink een veroordeelde afperser is die vuur- en stroomstootwapens in huis had, verdacht werd van witwassen en onbehoorlijk bestuur in een faillissementszaak en ohja, 30 kilo geleden bij Pauw aanschoof om de Panama Papers te verdedigen. We kunnen ons nu voorstellen dat u wat nadere toelichting wil. OK, pak ff koffie, daar gaan we dan:

Laatst bewerkt:

Kerel, je dochter wordt kapot geslagen en opgevreten. Maar nee hoor, jij hebt gelukkig geen gevoelens van woede. Ik geloof er geen zak van. Mensen die zo veel te aardig zijn zit een luchtje aan, daar is iets mee. Daar moet je juist voor uitkijken.

als je zo rustig kan blijven na een dergelijk voorval is r iets mis met je als ouder . heb twee interviews gezien mag hem steeds minder

Wel toevallig trouwens. Ik ben in deze wijk (westwijk) opgegroeid, ik woonde letterlijk in de straat hiernaast tot m'n 18e.

Toen gebeurde dit soort shit daar niet. De wijk verpaupert in rap tempo.

Ligt het aan mij, vroeger werden er toch dagelijks mensen mishandeld, nu niet meer?
Maar je komt dus alleen in het nieuws als het iets met gendergezeur te maken heeft. Het gaat echt de verkeerde kant op in dit land imo.

Even nagezocht en het aantal mishandelingen is van 61k in 2010 gedaald naar 38k in 2020. Toch nog ruim 100 per dag dus.

Zo zie je maar weer, als je maar apart genoeg bent krijg je vanzelf extra aandacht. Alles voor wat extra dopamine. 🤣

Laatst bewerkt:
Light het aan mij, vroeger werden er toch dagelijks mensen mishandeld, nu niet meer?
Maar je komt dus alleen in het nieuws als het iets met gendergezeur te maken heeft. Het gaat echt de verkeerde kant op in dit land imo.
Allemaal ophangen

Terug
Naar boven