XXL Nutrition

Sticky Het Pauper Topic

Maar je komt dus alleen in het nieuws als het iets met gendergezeur te maken heeft. Het gaat echt de verkeerde kant op in dit land imo.
Ja, behalve als je een lhbti-activist bent die bij nieuwsuur een puppy-pride vlag wil promoten. Blijkbaar niemand die opkijkt van pet play :o

Ja, behalve als je een lhbti-activist bent die bij nieuwsuur een puppy-pride vlag wil promoten. Blijkbaar niemand die opkijkt van pet play :o
Dat kan, ik kijk die programma's niet meer, het gaat alleen nog maar over dat soort dingen en corona.

Gister ook weer zo’n Nederlandse homo activist zeiken over dat ze in Bulgarije actie gingen voeren en bijna klappen kregen, stelletje relnichten.

Flikkertikken gaat mij echt te ver, maar je kan tegenwoordig geen programma meer opzetten of er zit een kerel in een jurk of een "vrouw" met een baard.
En dan vinden ze het raar dat de acceptatie naar beneden gaat. Dat heeft niks met hoe ze zijn te maken, maar met hoe ze zich uiten. Irritante mensen worden nu eenmaal minder graag gezien.

Het zijn net vegans 😂

Laatst een stuk van iemand dat kink toch echt bij pride hoorde en dat je daar je kinderen mee naartoe moest nemen. Dan kunnen ze zien dat dit volkomen normaal is.

Wat is er toch gebeurt met dat het geen zaak van de overheid of iemand anders is wat twee instemmende volwassenen in de slaapkamer doen?
Het woord slaapkamer neemt u (pun intended) in deze het best euphimistisch.

Flikkertikken gaat mij echt te ver, maar je kan tegenwoordig geen programma meer opzetten of er zit een kerel in een jurk of een "vrouw" met een baard.
En dan vinden ze het raar dat de acceptatie naar beneden gaat. Dat heeft niks met hoe ze zijn te maken, maar met hoe ze zich uiten. Irritante mensen worden nu eenmaal minder graag gezien.

Het zijn net vegans 😂
De prinses pappa reclame, pinkwashing to the max.

Pinkwashing, zo leer ik elke dag nog weer woordjes bij 🤣

Kunnen ze voor dat lhbtqiopfrsre ook gewoon eens 1 woord verzinnen, stuk makkelijker onderhouden. Of is dat niet interessant genoeg 🤔

Pinkwashing, zo leer ik elke dag nog weer woordjes bij 🤣

Kunnen ze voor dat lhbtqiopfrsre ook gewoon eens 1 woord verzinnen, stuk makkelijker onderhouden. Of is dat niet interessant genoeg 🤔
Ter leering ende vermaeck, yw.

Het alfabet moet steeds verder uitgebreid worden met nieuwe slachtoffers, volgens mij houden ze het nu vaak op lhbti+. Mijns inziens hadden ze beter een sterretje (asterisk, maar we laten deze pun niet liggen) kunnen nemen.

Interessant wordt het pas met onderlinge strijd. In hoeverre delegetimiseert dat hele gender verhaal het gegeven van homosexualiteit? Of het idee van de TERF.

Nu haak ik echt af, geen zin om me in nog meer vage termen te verdiepen.

Gister ook weer zo’n Nederlandse homo activist zeiken over dat ze in Bulgarije actie gingen voeren en bijna klappen kregen, stelletje relnichten.
Mwah. Ik vind dat homo geweld in Nederland, en het taboe op het benoemen van het noord Afrikaanse, erg treurig.
Maar provoceren in een conservatief land, en vervolgens in de slachtofferrol kruipen terwijl er niets gebeurd is, is ook smakeloos.

Laatst een stuk van iemand dat kink toch echt bij pride hoorde en dat je daar je kinderen mee naartoe moest nemen. Dan kunnen ze zien dat dit volkomen normaal is.

Wat is er toch gebeurt met dat het geen zaak van de overheid of iemand anders is wat twee instemmende volwassenen in de slaapkamer doen?
Het woord slaapkamer neemt u (pun intended) in deze het best euphimistisch.
Das echt fout op zoveel manieren...

En ja, wat is er mis met sommige dingen lekker privé laten.

Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg. Ik heb er geen behoefte aan dat al die gekkigheid uitgebreid geëtaleerd moet worden.

Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg. Ik heb er geen behoefte aan dat al die gekkigheid uitgebreid geëtaleerd moet worden.
Maar als je dan toevallig tot die (ondanks minderheid zeer grote) groep behoort, zou je toch ook gewoon je gevoelens in het openbaar moeten kunnen uiten?

What’s next? Zoofilie?
net booking.com reclame gezien… ging ff over m’n nek.

Maar als je dan toevallig tot die (ondanks minderheid zeer grote) groep behoort, zou je toch ook gewoon je gevoelens in het openbaar moeten kunnen uiten?
Waarom? Ik zou het leuk vinden voor mijn ouders als ze op hun leeftijd nog van sex kunnen genieten. Maar als ze dat voor mijn neus zouden willen doen, wordt 't al snel een ander verhaal.

Waarom mogen heteroseksuele stellen van jong volwassen tot halverwege de 40 die er goed uitzien meer in de publieke ruimte dan alles en iedereen wat daarvan afwijkt?

Waarom? Ik zou het leuk vinden voor mijn ouders als ze op hun leeftijd nog van sex kunnen genieten. Maar als ze dat voor mijn neus zouden willen doen, wordt 't al snel een ander verhaal.
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat ze van mijn leeftijd zijn...

Terug
Naar boven