AndroidHealthClinic

Sticky Het Pauper Topic

Als je hiermee probeert te peilen of ik wel zou toekijken bij jou en je vriendin, moet ik je toch teleurstellen :o
Dit is toch echt een brainfart van jou. Wij zijn overigens ook erg kieskeurig waar het triootjes betreft.
Waarom? Ik zou het leuk vinden voor mijn ouders als ze op hun leeftijd nog van sex kunnen genieten. Maar als ze dat voor mijn neus zouden willen doen, wordt 't al snel een ander verhaal.
Maar waar trek je dan de grens?

Dit is toch echt een brainfart van jou. Wij zijn overigens ook erg kieskeurig waar het triootjes betreft.

Maar waar trek je dan de grens?
Geen idee. Maar die grens heeft weinig met leeftijd temaken, als je dat denkt. Meer met wat je op welke plek doet.

Dus laat ik 't anders zeggen.
Maar als je dan toevallig tot die (ondanks minderheid zeer grote) groep behoort, zou je toch ook gewoon je gevoelens in het openbaar moeten kunnen uiten?
Wat als die gevoelens voor jouw hond zijn? Of als iemand gevoelens heeft voor kinderen?

Die mensen zijn er ook. En als iemand openbaar aan pet play wil doen, of kinderen wil meenemen naar kink op de pride, dan zijn er al zoveel grenzen vervaagd, dat dierensex en pedofilie dichterbij is.

Geen idee. Maar die grens heeft weinig met leeftijd temaken, als je dat denkt. Meer met wat je op welke plek doet.

Wat als die gevoelens voor jouw hond zijn? Of als iemand gevoelens heeft voor kinderen?

Die mensen zijn er ook. En als iemand openbaar aan pet play wil doen, of kinderen wil meenemen naar kink op de pride, dan zijn er al zoveel grenzen vervaagd, dat dierensex en pedofilie dichterbij is.
Ik had het over homoseksuelen??? Mogelijk 10% van de wereldbevolking en dan heb ik het nog niet eens over de bi's.

Homoseksualiteit zonder compensatie op het gebied van voortplanting zou overigens helemaal niet kunnen (voort)bestaan. Als evolutiebioloog heb ik onderzoek gedaan naar deze paradox.

Homoseksualiteit zonder compensatie op het gebied van voortplanting zou overigens helemaal niet kunnen (voort)bestaan. Als evolutiebioloog heb ik onderzoek gedaan naar deze paradox.
Zit er denk je iets in de theorie dat ze hun orientatie als het ware voortplanten middels kindermisbruik?

Hoe ver mag het dan afwijken van de norm voordat het een taboe wordt?

Zit er denk je iets in de theorie dat ze hun orientatie als het ware voortplanten middels kindermisbruik?
Hoe kom je precies op de link tussen homoseksualiteit en pedoseksualiteit?
Ik had het over homoseksuelen??? Mogelijk 10% van de wereldbevolking en dan heb ik het nog niet eens over de bi's.
Ik dacht dat dat maar 5% was, of zit er een grote component verstopt in on the down low? Kennis van me die op zoek is naar een relatie wordt op dating apps e.d. helemaal gek van de jonge vaders die naast de uitgelubberde moeder de vrouw op zoek zijn naar strakke gaten.

Waarom mogen heteroseksuele stellen van jong volwassen tot halverwege de 40 die er goed uitzien meer in de publieke ruimte dan alles en iedereen wat daarvan afwijkt?
Ook niet als het aan mij ligt. Donder op met dat kleffe gedoe onder het mom alles moet out in the open, gegoten in een vrijheid blijheid sausje.

Hoe kom je precies op de link tussen homoseksualiteit en pedoseksualiteit?
Iets van de helft ofzo zijn op jonge leeftijd misbruikt, dat het daarmee veroorzaakt wordt is een oude theorie van voordat ze aangeboren biologische oorsprong hypothiseerden.

Iets van de helft ofzo zijn op jonge leeftijd misbruikt, dat het daarmee veroorzaakt wordt is een oude theorie van voordat ze aangeboren biologische oorsprong hypothiseerden.
Als je alles cijfers naast elkaar legt zie je dat dat onzin is, dan moet namelijk elk misbruikt kind homoseksueel worden.

Als je alles cijfers naast elkaar legt zie je dat dat onzin is, dan moet namelijk elk misbruikt kind homoseksueel worden.

Volgens mij zijn misbruikers wel vaak misbruikt.

@chrisk heeft wel een punt . jongetjes die misbruikt zijn blijken vaker toch homo te zijn . cijfers zeggen lang niet alles .

Als je alles cijfers naast elkaar legt zie je dat dat onzin is, dan moet namelijk elke misbruikt kind homoseksueel worden.
Nee het hoeft niet 100% bepalend te zijn om een sterke invloed op gedrag te vormen. Bij de meeste menselijke gedragingen zijn er ook nog genetische factoren, omgevingsfactoren, etc.

Zo worden bijvoorbeeld niet alle slachtoffers van misbruik zelf weer daders, maar disproportioneel veel wel.

Nee het hoeft niet 100% bepalend te zijn om een sterke invloed op gedrag te vormen. Bij de meeste menselijke gedragingen zijn er ook nog genetische factoren, omgevingsfactoren, etc.

Zo worden bijvoorbeeld niet alle slachtoffers van misbruik zelf weer daders, maar disproportioneel veel wel.
Maar als je alle cijfers onder elkaar zet kom je in elk geval niet eens in de buurt van ongeveer de helft.

@chrisk heeft wel een punt . jongetjes die misbruikt zijn blijken vaker toch homo te zijn . cijfers zeggen lang niet alles .
Als dat al zo zou zijn dan is het wel een beetje een kip/ei verhaal.

Zijn dat jongetjes die zoekende zijn en daardoor al snel gesydneysmeetst worden? Of zat de kans er al biologisch in en geeft dit de doorslag? Bovendien, hoe zit dat dan met de niet-misbruikte homo's?

Maar als je alle cijfers onder elkaar zet kom je in elk geval niet eens in de buurt van ongeveer de helft.
Welke cijfers precies? Dat elk misbruikt kind homosexueel zou moeten worden is logisch incorrect en volgt helemaal niet uit mijn stelling.

Dat van slachtoffers naar daders is wel 40% gedocumenteerd. (dus niet homosexualiteit)

Weet niet meer hoe die link cijfermatig was in homosexualiteit, alleen dat zeer veel homos wel misbruikt zijn.

Zijn dat jongetjes die zoekende zijn en daardoor al snel gesydneysmeetst worden?
Nee ten minste niet allemaal, ook juist veel op zeer jonge leeftijd, prepubescent.

Ik vroeg het omdat in die pride/queer/kink bewegingen wel erg veel predatory behaviour richting kinderen naar voren komt. Alsof ze voor hun kant gewonnen, gesexualiseerd, moeten worden om de cyclus zo voort te zetten.

Zo lijkt er vaak -een- waarheid in "verouderde" opvattingen te zitten.

Terug
Naar boven