- Waardering
- 9.211
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 20%
en ik maar denken dat het latijn was"Quid tu vis insane?" is een zin uit Ivoren Wachters van Simon Vestdijk; zo samenhangend genoeg?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en ik maar denken dat het latijn was"Quid tu vis insane?" is een zin uit Ivoren Wachters van Simon Vestdijk; zo samenhangend genoeg?
Ken hem nietMaar is zijn spelling, grammatica en interpunctie wel beter?
Sterkte!
De protagonist uit dat boek sprak ook Latijn. Beschaafde Romeinen spraken trouwens Grieks.
Is er wel een D klasse?🤣
Tegenwoordig slechts nog Italiaans.De protagonist uit dat boek sprak ook Latijn. Beschaafde Romeinen spraken trouwens Grieks.

Bij de overval werd een schot gelost, vermoedelijk afkomstig van alarmpistool.![]()
Gewapende bende overvalt pyjamafeestje van minderjarige meisjes in Boom
In de Bosstraat in Boom zijn in de nacht van zaterdag op zondag een achttal mannen een woning binnengedrongen. De mannen waren gewapend met vuurwapens en hadden bivakmutsen op. “In de woning was een pyjamafeestje met een vijftal minderjarige meisjes bezig”, zegt Kristof Aerts, woordvoerder van...www.nieuwsblad.be
![]()
Ik dacht in eerste instantie dat ze een feestje hadden in een boomhut.Boom zie je op de borden rond Antwerpen richting Brussel. Altijd verkeerd rijden als je afslag Boom pakt.
Ik dacht in eerste instantie dat ze een feestje hadden in een boomhut.
Kunnen we niet gewoon een paar duizend zeemijnen voor de kust van Libië leggen?

Kunnen we niet gewoon een paar duizend zeemijnen voor de kust van Libië leggen?