AndroidHealthClinic

Sticky Het Pauper Topic

Welke cijfers precies? Dat elk misbruikt kind homosexueel zou moeten worden is logisch incorrect en volgt helemaal niet uit mijn stelling.

Dat van slachtoffers naar daders is wel 40% gedocumenteerd. (dus niet homosexualiteit)

Weet niet meer hoe die link cijfermatig was in homosexualiteit, alleen dat zeer veel homos wel misbruikt zijn.

Nee ten minste niet allemaal, ook juist veel op zeer jonge leeftijd, prepubescent.
Wat ik wilde duidelijk maken gaat niet op, ik heb de cijfers verkeerd geïnterpreteerd.

Maar dat ongeveer de helft van de homoseksuelen als kind ooit is misbruikt is niet vreemd als je bedenkt dat ongeveer een derde van alles kinderen ooit is misbruikt.

Wat ik wilde duidelijk maken gaat niet op, ik heb de cijfers verkeerd geïnterpreteerd.

Maar dat ongeveer de helft van de homoseksuelen als kind ooit is misbruikt is niet vreemd als je bedenkt dat ongeveer een derde van alles kinderen ooit is misbruikt.
Deze mogelijkheid kwam ook bij mij op.

Ik vroeg het omdat in die pride/queer/kink bewegingen wel erg veel predatory behaviour richting kinderen naar voren komt. Alsof ze voor hun kant gewonnen, gesexualiseerd, moeten worden om de cyclus zo voort te zetten.

Zo lijkt er vaak -een- waarheid in "verouderde" opvattingen te zitten.
Ik weet niet of je die `bewegingen´ representatief moet zien voor de groep ´homosexuele mens´ aangezien de laatste groep bestaat uit honderden miljoenen individuen.

Als dat al zo zou zijn dan is het wel een beetje een kip/ei verhaal.

Zijn dat jongetjes die zoekende zijn en daardoor al snel gesydneysmeetst worden? Of zat de kans er al biologisch in en geeft dit de doorslag? Bovendien, hoe zit dat dan met de niet-misbruikte homo's?
weet ik niet beste @Mentat ik ben geen geestelijk hulp verlener dus ik kan je niet precies melden wat hier de onderliggende oorzaak is

Ik weet niet of je die `bewegingen´ representatief moet zien voor de groep ´homosexuele mens´ aangezien de laatste groep bestaat uit honderden miljoenen individuen.
Geldig punt wat je aanhaalt , lang niet elke homo staat in een string op de gaypride . zijn ook nog een hoop die gewoon niet anders gezien als andere willen worden . volgens mij is dat de bekende stille meerderheid

Als je alles cijfers naast elkaar legt zie je dat dat onzin is, dan moet namelijk elk misbruikt kind homoseksueel worden.

Gemene deler bij de misbruikte kinderen, is dat het vrijwel altijd om kwetsbare kinderen gaat. En jongens die in de kast zitten, zijn in zekere zin al snel kwetsbaar

Screenshot_20210805-184144_Facebook.jpg

Ik ben niet bepaald slim maar ik werk nu een gozer in die is mij toch een partijtje dom. Begint de hele tijd over vroeger verteld verhalen wat totaal niet boeit pff dit gaat een lange dag worden.

Ik ben niet bepaald slim maar ik werk nu een gozer in die is mij toch een partijtje dom. Begint de hele tijd over vroeger verteld verhalen wat totaal niet boeit pff dit gaat een lange dag worden.
Maar is zijn spelling, grammatica en interpunctie wel beter?
:trollface:

Sterkte!

Terug
Naar boven