Fitness Seller

Sticky Het Pauper Topic

1 van mijn beste vrienden ben ik vrienden mee geworden na een matpartij in de kantine tijdens de pauze van de middelbare school. We hadden allebei de grootste bek van de klas dus het moest er een keer van komen. Werden uit elkaar gehaald, dus undecided. Maar wel wederzijds respect gekregen. Toen krachten gebundeld en sindsdien beste maatjes.

Ik denk nog steeds dat ik zou hebben gewonnen, hij denkt nog steeds dat hij zou hebben gewonnen :roflol:.

We zijn nu 20 jaar verder en nog steeds beste maatjes.

Bij mij ging het iets anders, ik heb 15 jaar na dato, de persoon die mij een tijd pestte op de basisschool, alle hoeken van een kroeg laten zien toen ik hem toevallig tegenkwam.
Ik had 'm ook al 15 jaar niet gezien, ik denk dat 't voor hem ook onverwachts kwam :roflol:

Bij mij ging het iets anders, ik heb 15 jaar na dato, de persoon die mij een tijd pestte op de basisschool, alle hoeken van een kroeg laten zien toen ik hem toevallig tegenkwam.
Ik had 'm ook al 15 jaar niet gezien, ik denk dat 't voor hem ook onverwachts kwam :roflol:
Hoezo frustratie vasthouden :roflol:

Zekeŕ een drama voor familie e.d. en daar hoef je natuurlijk ook zeker niet doodgestoken voor te worden. Dat zeg ik toch ook nergens?

Ik zeg alleen dat ie, uitgaande van dat plaatje, te stoer deed. Te stoer tegen de verkeerde blijkbaar want het werd hem fataal.

Wat zijn we opeens allemaal serieus hier geworden hey. Flinke emo trip dit.

Hoezo emo trip? Ik zeg dat ik die jongen ken, dan is het toch logisch dat dat mij dan meer raakt dan wanneer het iemand is die ik niet kende. Ik kende hem als een hele lieve jongen.

Weet je het zeker? Ik of mijn vrienden stuurden nooit foto's naar mensen toe met bedreigingen enzo waarop je met een mes staat.
Ik weet niet of hij ergens met een mes staat te zwaaien, die foto's heb ik niet gezien.

Ik meen niet het puberbrein tot in de diepste details te kennen maar ik denk dat de meesten hier zich zouden verbazen over wat zich op dagelijkse basis, met name online, afspeelt tussen gasten van die leeftijd en wat er in die contreien allemaal 'normaal' gevonden wordt en gezegd wordt tegen elkaar. En dat geldt allang niet meer alleen voor de Delano's van de straat maar ook voor de Pieter-Jannen van de hockeyclub.

Hoezo emo trip? Ik zeg dat ik die jongen ken, dan is het toch logisch dat dat mij dan meer raakt dan wanneer het iemand is die ik niet kende. Ik kende hem als een hele lieve jongen.

Ik weet niet of hij ergens met een mes staat te zwaaien, die foto's heb ik niet gezien.

Ik meen niet het puberbrein tot in de diepste details te kennen maar ik denk dat de meesten hier zich zouden verbazen over wat zich op dagelijkse basis, met name online, afspeelt tussen gasten van die leeftijd en wat er in die contreien allemaal 'normaal' gevonden wordt en gezegd wordt tegen elkaar. En dat geldt allang niet meer alleen voor de Delano's van de straat maar ook voor de Pieter-Jannen van de hockeyclub.
Klopt iedereen was wel verbaasd
Screenshot_20220113-062503_WhatsApp.jpg

Dat geloof ik best, maar dat is toch triest.

Beetje pauper naar mijn werk toe. Maar ga ergens anders solliciteren. Contract loopt over 2 maand weer af plus maand opzegtermijn. Hopelijk nemen ze mij aan dat is een beetje de achterliggende gedachte 🤣. Nou we gaan het zien 🤞🤞

Terug
Naar boven