Fitness Seller

Het "wie-is-de-grootste-whiteknight-van-dbb?" topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Screwbeast going about his bussiness, kissing ass

ik vind het uitlokken van dit gewkd door de aandachtshoertjes hier(miss nuke/sjors) walgelijker dan het gewkd zelf. Wkd zijn zo getraind door feminisme en zijn gewoon niet slimmer, aandachtshoertjes getraind om en hoe hierop in te gaan.

Het toppunt is dat ik dit in het begin van de "miss nuke era" had gezegd dat dit ging gebeuren, en toen deed ze boos, terwijl ze er gewoon confirmerend mee ingaat.

Arnodsi en Whami kunnen er ook wat van. Van Mack weet ik zijn beweegredenen niet.

Maar vertel eens tractortje vanwaar deze frustraties? Natty haar log is af en toe heel vermakelijk, daar hoef je geen whiteknight voor te zijn. Beter dan die logjes van al die beachboys hier.

daniel20

lol-guy.jpg

Arnodsi en Whami kunnen er ook wat van. Van Mack weet ik zijn beweegredenen niet.

Maar vertel eens tractortje vanwaar deze frustraties? Natty haar log is af en toe heel vermakelijk, daar hoef je geen whiteknight voor te zijn. Beter dan die logjes van al die beachboys hier.
success_baby.jpg

Ik moet ook wel toegeven dat logjes zoals die van natty me vaker beter vermaken dan de meeste topics in allerlei. Ben ik daarom een white knight? :dunno: als ze me er weg willen ga ik er wel weg, maar ik denk niet dat dit het geval is

Glibberen en glijden door de female fitness topics.

"Oh wat ben je mooi"

Zit hier te kort om te kunnen (en mogen) te oordelen, maar benieuwd naar de uitslag.

XXLtje, Ymir, arnodsi, whami, Santino88, en van de oudere garde idd grosje.

success_baby.jpg

Ik moet ook wel toegeven dat logjes zoals die van natty me vaker beter vermaken dan de meeste topics in allerlei. Ben ik daarom een white knight? :dunno: als ze me er weg willen ga ik er wel weg, maar ik denk niet dat dit het geval is

duh ooit een vrouw meegemaakt die niet van aandacht hield?

duh ooit een vrouw meegemaakt die niet van aandacht hield?

Geen vrouw die houdt van een wanhopige white knight. Zijn net puppies die de hele tijd tegen hun been opspringen, en de meeste vrouwen hebben echt wel door dat dat geslijm alleen maar een wanhopige poging is om in hun broekje te komen. Eigenlijk zijn die white knights nog het ergste van allemaal :roflol: fake figuren, onderkruipsels.

xxltje kan er inderdaad ook wat van.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven