- Waardering
- 1.009
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 59kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je bent niet ''lekker'' genoeg. Elbows too pointy, 4/10 at best no dbb standards.Volgensmij doe ik iets fout. Mack10 en Robke zijn de enige mannen die regelmatig mn log bezoeken.![]()
Je bent niet ''lekker'' genoeg. Elbows too pointy, 4/10 at best no dbb standards.

Volgensmij doe ik iets fout. Mack10 en Robke zijn de enige mannen die regelmatig mn log bezoeken.![]()

Jij bent zelf een vuile whiteknight heb ik al mogen ervaren.
.....en nog steeds jammer dat je niet op mijn pm-voorstellen bent ingegaan ook.
Maar ik geef ons nog niet zo snel op.

En mij maar steeds lekker maken en niets meer sturen.
Vieze player!
Ontopic : Kiko?![]()

Geen idee maar ik vind jou wel de meest onzekere gefrustreerde vrouwenhater![]()

Ik dacht ik je bro wasGeen vrouw die houdt van een wanhopige white knight. Zijn net puppies die de hele tijd tegen hun been opspringen, en de meeste vrouwen hebben echt wel door dat dat geslijm alleen maar een wanhopige poging is om in hun broekje te komen. Eigenlijk zijn die white knights nog het ergste van allemaalfake figuren, onderkruipsels.

Je beseft toch dat 90% van DBB zich hier anders gedraagt van irl?Ik vind onzeker en gefrustreerd meer bij white knights passen
---------- Post toegevoegd Mon 11 Feb 2013 om 15:37 ----------
Van die types die de hele tijd achter een vrouw dr reet aanlopen. Kontkussen. In de hoop geaccepteerd te worden
Je beseft toch dat 90% van DBB zich hier anders gedraagt van irl?
Even een topic hijack, ben je jarig MES? Of net geweest?
Even een topic hijack, ben je jarig MES? Of net geweest?