MuscleMeat

Het "wie-is-de-grootste-whiteknight-van-dbb?" topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgensmij doe ik iets fout. Mack10 en Robke zijn de enige mannen die regelmatig mn log bezoeken. :(

Ik zou zeggen
post een topic bij de vrouwen zelf

welke whiteknight is de meest vervelende eikel van dit forum

misschien ben ik het wel... we zullen zien :)

Dit topic heeft potentieel. Ben alleen bang dat het verziekt gaat worden door wk pur sang die hun gezicht hier trachten te redden en verkapte wk die hier bij de vrouwtjes als 'alfa' mannetjes proberen over te komen. Maar laat mijn pessimisme het nou niet verderven:thumbs:

Geen idee maar ik vind jou wel de meest onzekere gefrustreerde vrouwenhater :trollface:

Geen idee maar ik vind jou wel de meest onzekere gefrustreerde vrouwenhater :trollface:

Ik vind onzeker en gefrustreerd meer bij white knights passen :roflol:

---------- Post toegevoegd Mon 11 Feb 2013 om 15:37 ----------

Van die types die de hele tijd achter een vrouw dr reet aanlopen. Kontkussen. In de hoop geaccepteerd te worden

Geen vrouw die houdt van een wanhopige white knight. Zijn net puppies die de hele tijd tegen hun been opspringen, en de meeste vrouwen hebben echt wel door dat dat geslijm alleen maar een wanhopige poging is om in hun broekje te komen. Eigenlijk zijn die white knights nog het ergste van allemaal :roflol: fake figuren, onderkruipsels.
Ik dacht ik je bro was :sad:

---------- Post toegevoegd Mon 11 Feb 2013 om 15:38 ----------

Ik vind onzeker en gefrustreerd meer bij white knights passen :roflol:

---------- Post toegevoegd Mon 11 Feb 2013 om 15:37 ----------

Van die types die de hele tijd achter een vrouw dr reet aanlopen. Kontkussen. In de hoop geaccepteerd te worden
Je beseft toch dat 90% van DBB zich hier anders gedraagt van irl?

Ben je ook wel maar ik zeg het voor je eigen best wil.

Teflonron, sws.

lol-guy.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
Kan een mod hier een poll aan toevoegen met:

- XXLtje
- Screwbeast
- Grosje
- Arnodsi
- Whami

Status
Niet open voor verdere reacties.