- Waardering
- 1.914
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 12%
Vind het persoonlijk een goede Malbec, zeker voor de prijs. €14-20. In een restaurant meestal €30-45

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vind het persoonlijk een goede Malbec, zeker voor de prijs. €14-20. In een restaurant meestal €30-45

Een uitgebreid diner met complimenterende wijnen voor elke gang.Morgen is het zover...
Zijn er mensen die tips hebben wat te drinken na een maand droog gestaan te hebben?
Morgen is het zover...
Zijn er mensen die tips hebben wat te drinken na een maand droog gestaan te hebben?
Een uitgebreid diner met complimenterende wijnen voor elke gang.
Tequila slammer!
5cl Tequila, 5cl tonic. Bierkaartje erop, schudden, bierkaartje eraf en weg ermee. Herhalen tot gewenst effect.
Ik beveel ‘m je van harte aan. Een rijke wijn voor niet teveel geld.
Morgen is het zover...
Ik zoek een verpleegster om het aan te brengen.Doe niet moeilijk en hang nu toch gewoon dat infuus met alcohol klaar
Ik zoek een verpleegster om het aan te brengen.
Suggesties?

Ik zit te denken om een goede Pinot noir te drinken vandaag. Aanraders?
Ik zit te denken om een goede Pinot noir te drinken vandaag. Aanraders?

Vast een goede bron waar jouw info vandaan komt!Die van jean fournier zijn naar het schijnt altijd top![]()
Huismerk van de Action.Ik zit te denken om een goede Pinot noir te drinken vandaag. Aanraders?
No offence, maar kenners hebben een voorkeur voor de Lidl

No offence, maar de echte kenners hebben een voorkeur voor de bramenwijnen van de muskaatboom noot, gefermenteerd met Longjing theebladeren vers van de theeplantages in Hangzhou en gerijpt met medium-toast Franse eikenhout.No offence, maar kenners hebben een voorkeur voor de Lidl![]()
Wel lieve Bert, het plan is om vandaag gewoon te drinken tot het ik geen zin meer heb.@IRONic Drunker : ben je nu ook van plan in de toekomst minder te gaan drinken of vaker alcoholvrij te gaan?
![]()
Dry january, de balans: ‘Mensen hebben eindelijk een alcoholvrij alternatief’
Niet eerder namen zoveel mensen deel aan dry january, de maand zonder alcohol. Alcoholvrij drinken lijkt onafwendbaar, nu ook biermerken geld ruiken. En nog één laatste alcoholvrije vrijmibo lijkt geen probleem, door alle 0,0% alternatieven van tegenwoordig.www.trouw.nl
Geen zin, bestaat dat?Wel lieve Bert, het plan is om vandaag gewoon te drinken tot het ik geen zin meer heb.
Cut komt eraan eind februari. Dan 1 fles per week met uitzondering van lunchen.
En nee niet elke week een lunch plannen.