AndroidHealthClinic

Het WK 2006 topic!

Ik denk wel dat we zo meteen strafschoppen krijgen. Ik hoop dat Oekranië het haalt dan komt mijn prognose uit van verrassing op het WK. Al is Ghana dit nu al een beetje :rolleyes:

Bah,Oekraïne gewonnen met 0-3 in de strafschoppen!

Jammer,ik zie liever de underdog winnen als neutrale supporter

Oekranië was de underdag, want Zwitserland was groepswinnaar.

Die Zwitsers zijn dan ook wel prutsers, drie pingels missen. Lijkt Nederland wel in 92,96,98 en 2000.

Manny Ribera zei:
Oekranië was de underdag, want Zwitserland was groepswinnaar.

Mmmm,dat ze groepswinnaar zijn,was puur toeval dan:D

Zwitersland is toch het kleinere broertje als je het vergelijkt met Oekraine...

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

Do the Ivanov Boogie!!!

Het was nochthans het eerste WK van Oekranië hoor!

Manny Ribera zei:
Het was nochthans het eerste WK van Oekranië hoor!

Je maakt het me niet gemakkelijk:D

I give it another try....

Zwitserland is niet zo voetbalontwikkeld als Oekraïne....

Als je de naam Zwitersland zegt denk ik toch in de eerste plaats aan wintersport en niet aan voetbal:p

EricR zei:
[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

Do the Ivanov Boogie!!!

volgens mij waren het nog MEER gele kaarten hoor!

:D :D :D

Stancke zei:

Als je de naam Zwitersland zegt denk ik toch in de eerste plaats aan wintersport en niet aan voetbal:p

Oekraiene was de underdog voor dit duel, al was het verschil tussen de landen klein.

In de toekomst gaat dit veranderen, omdat Oekraiene (na het Rusland) het op één na grootste land van Europa is, waar nu ook langzaam de voetbalopleidingen structuur hebben gekregen en hun vruchten afwerpen

EricR zei:

Do the Ivanov Boogie!!!

:roflol:

:roflol:

Stancke zei:

Als je Oekraine zegt denk ik aan mensen in ouwe kleren en huizen zonder ramen... :(

• Topic Starter Topic Starter
Is er al iets bekend over de opstelling van de seleçao?

VERMOEDELIJKE OPSTELLINGEN
­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­
Aftrap: dinsdag 17u, in Dortmund

Scheidsrechter: Michel (Svk)

Brazilië: Dida, Cafu, Roberto Carlos,
Lucio, Juan, Juninho, Emerson, Kaka,
Ronaldinho, Adriano, Ronaldo

Ghana: Kingson, Paintsil, Mohammed,
Mensah, Illiasu, Boateng, Appiah,
O.Addo, Muntari, Amoah, Gyan

Juninho speelt :) had graag Cicinho in de ploeg gezien en Cafu centraal in de verdediging. Robinho had in de ploeg gemogen voor Adriano vind namelijk niet dat hij samen in de spits kan staan met Ronaldo.

Santino88 zei:
Juninho speelt :) had graag Cicinho in de ploeg gezien en Cafu centraal in de verdediging. Robinho had in de ploeg gemogen voor Adriano vind namelijk niet dat hij samen in de spits kan staan met Ronaldo.
Robinho is licht geblesseerd.
Had ook graag Cicinho zien spelen, maar goed een winnende trainer heeft altijd gelijk:D

Go Ghana!!!!!!!!!!!!!!

Terug
Naar boven