Manny Ribera
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Manny Ribera zei:Oekranië was de underdag, want Zwitserland was groepswinnaar.
Manny Ribera zei:

EricR zei:[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]
Do the Ivanov Boogie!!!
Stancke zei:Je maakt het me niet gemakkelijk![]()
I give it another try....
Zwitserland is niet zo voetbalontwikkeld als Oekraïne....
Als je de naam Zwitersland zegt denk ik toch in de eerste plaats aan wintersport en niet aan voetbal![]()
EricR zei:[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]
Do the Ivanov Boogie!!!

Stancke zei:Je maakt het me niet gemakkelijk![]()
I give it another try....
Zwitserland is niet zo voetbalontwikkeld als Oekraïne....
Als je de naam Zwitersland zegt denk ik toch in de eerste plaats aan wintersport en niet aan voetbal![]()

Ik denk aan afgezogen worden voor 2 euro.Exige zei:Als je Oekraine zegt denk ik aan mensen in ouwe kleren en huizen zonder ramen...![]()

Centaur zei:

Centaur zei:
rtodeep zei:

Robinho is licht geblesseerd.Santino88 zei:Juninho speelthad graag Cicinho in de ploeg gezien en Cafu centraal in de verdediging. Robinho had in de ploeg gemogen voor Adriano vind namelijk niet dat hij samen in de spits kan staan met Ronaldo.