MuscleMeat

Het WK 2006 topic!

Ja maar nu MOETEN ze gewoon winnen :rolleyes:

Manny Ribera zei:
Voorgevoel:mad:
Aangezien de ploegen die spelen nog niet veel op de mat gebracht hebben:rolleyes:
Morgen Brazilië en Spanje dat zijn wedstrijden omnaar uit te kijken.

ik kijk anders toch echt uit naar Italië-Australië...Go SOCCEROOS!!!!!!!!!!

Nou het gaat tot nu toe niet verkeerd met guus hoor, bijna verlenging, En italie heeft al rood:D\

kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk penalty in de blessure tijd voor de italianen, vieze homo's!!!!!!

Wat een dieven die italianen was geen strafschop!

Wat een drama, zo de verlenging door de neus worden geboord en daarmee het toernooi uit vliegen.

Begint een hoerig toernooi te worden, past wel bij het land waar het wordt gehouden.

Een pest die schwalbes!

Je hebt gelijk Eric heb nog niet veel plezier beleeft aan dit toernooi.

OK, dit was de druppel...

Ik boycot de rest van het toernooi, hebben ze die scheidsrechters uit de jostiband gehaald ofzo? Ze blijven maar fluiten. Nu weer Italie dat door een schwalbe verder gaat, gister een scheids waarvan geel en rood schijnbaar zijn lievelingskleuren zijn. Komt der niet een beetje darten op de buis komende tijd? Daar kunnen we tenminste winnen...

Me hele WK gevoel is weg....

Ik ben voor Brazilie en Argentinie, al die hoerige Europese landen die er nog in zitten zijn stuk voor stuk landen die ik het niet gun.

De scheidsrechters zijn echt een aanfluiting...een karikatuur van zichzelf....hier is niets tegen te beginnen....wat een onrecht wordt landen als Australië aangedaan...Moderniseer die shit dan eindelijk eens:

2 x 30 minuten zuivere speeltijd (dan heeft tijdrekken geen zin)
videobeelden langs de lijn, bij dubieuze beslissingen videobeelden raadplegen
2 scheidsrechters op het veld
camerabewaking op de doellijn
......
....
etc

In Irak hadden ze die scheidsrechter tegen de muur gezet, deed Uday Hoessein meestal zelf.

EricR zei:
Ik ben voor Brazilie en Argentinie, al die hoerige Europese landen die er nog in zitten zijn stuk voor stuk landen die ik het niet gun.

Agree, alhoewel... Portugal :o

Nuja hoe slechter die scheids fluiten hoe beter voor Frank Debleeckere :)

Ongeloofelijk dit!:mad: Niet eens meer tijd om af te trappen.

Hoe is het mogelijk dat de vierde official niet aan de hand van videobeelden de scheidsrechter assisteert bij penalty beslissingen, rode kaarten en twijfelachtige doelpunten? Zo'n kleine moeite, zoveel meer rechtvaardigheid!

\Ben het met guido eens, k*t wk.

Dit is toch niet meer te verkopen naar de buitenwereld toe....zo'n grote belangen en dan op zo'n amateuristische manier het toernooi om zeep helpen

Hmmm Messi scoorde ook een goal die werd afgekeurd waardoor verleningen overbodig waren stel je voor de Mexico had gewonnen.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven