XXL Nutrition

Het WK 2006 topic!

Wat een saaie wedstrijd zeg. Beide teams werken hard, willen wel, maar kunnen gewoon niet beter...

De Bleeckere is één van de weinige scheidsrechters op niveau, maar goed mogen ook niet met te veel lof zwaaien straks doet hij toch nog iets verkeerd. Messi scoorde op voorzet van Tevez dacht ik en de Mexicaans verdediging bleef gewoon staan. Brand er nog geen lampje:rolleyes:

Hebben jullie die match wel bekeken :scratch:

Zwitserland en Oekraine verdienen het beide niet om bij de laatste 8 te komen. Ik hoop nu wel op penalties, geeft tenminste nog een beetje spektakel

Oekraine - Zwitserland :headbang:

Wat een baggerlanden komen er straks in de kwartfinale. Als dat het beste uit Europa moet zijn straks, drama.

EricR zei:
Oekraine - Zwitserland :headbang:

Wat een baggerlanden komen er straks in de kwartfinale. Als dat het beste uit Europa moet zijn straks, drama.

Die italianen hebben ook altijd geluk he. Ze spelen straks dus in de kwartfinale tegen één van deze twee onwerkelijk slecht spelende teams. Een vrijbrief voor de halve finale. En dat met dat laffe verdedigende spel van die k**t Italianen

Daarom ben ik ook voor Argentinie en Brazilie, echt ik gun geen enkel Europees land die titel.

Engeland, zuigt.
Duitsland, tja ze speelden tegen Zweden wel goed maar het blijft Duitsland
Portugal, staan op scherp qua kaarten en heb niks met dat elftal
Italie, doorgenaaid door de scheids
Oekraine en Zwitserland echt puin deze wedstrijd
Spanje/Frankrijk. Eerste land gun ik het dan nog het meest. Frankrijk moet er gewoon uit morgen.

Dus dan maar Brazilie dat meestal gaandeweg een toernooi los komt of Argentinie dat in de poule gewoon goed speelde en ook de wedstrijd Mexico - Argentinie was attractief.

EricR zei:
Daarom ben ik ook voor Argentinie en Brazilie, echt ik gun geen enkel Europees land die titel.

Engeland, zuigt.
Duitsland, tja ze speelden tegen Zweden wel goed maar het blijft Duitsland
Portugal, staan op scherp qua kaarten en heb niks met dat elftal
Italie, doorgenaaid door de scheids
Oekraine en Zwitserland echt puin deze wedstrijd

Dus dan maar Brazilie dat meestal gaandeweg een toernooi los komt of Argentinie dat in de poule gewoon goed speelde en ook de wedstrijd Mexico - Argentinie was attractief.

Argentinië ben ik altijd al fan van geweest, dus zal vrijdag mijn shirtje van redondo of riquelme aantrekken als ik richting duitsland trek

Krijg klappen van mijn Braziliaanse vriendin als ik niet voor Brazilie ben :D Eigenlijk ben ik ook voor Argentinie nu.

Terug
Naar boven