Luukie23
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 0
Santino88 zei:Hmmm Messi scoorde ook een goals die werd afgekeurd waardoor verleningen overbodig waren stel je voor de Mexico had gewonnen.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Santino88 zei:Hmmm Messi scoorde ook een goals die werd afgekeurd waardoor verleningen overbodig waren stel je voor de Mexico had gewonnen.

Luukie23 zei:
EricR zei:

Luukie23 zei:
onterecht afgekeurd 
Santino88 zei:Hoezo ? ? ? 92-93 Minuut goal Messionterecht afgekeurd
![]()
Luukie23 zei:
werd ook maar luchtig over gedaan 
Santino88 zei:
EricR zei:In Irak hadden ze die scheidsrechter tegen de muur gezet, deed Uday Hoessein meestal zelf.

Manny Ribera zei:Messi scoorde op voorzet van Tevez dacht ik en de Mexicaans verdediging bleef gewoon staan. Brand er nog geen lampje![]()
EricR zei:Oekraine - Zwitserland![]()
Wat een baggerlanden komen er straks in de kwartfinale. Als dat het beste uit Europa moet zijn straks, drama.
EricR zei:Daarom ben ik ook voor Argentinie en Brazilie, echt ik gun geen enkel Europees land die titel.
Engeland, zuigt.
Duitsland, tja ze speelden tegen Zweden wel goed maar het blijft Duitsland
Portugal, staan op scherp qua kaarten en heb niks met dat elftal
Italie, doorgenaaid door de scheids
Oekraine en Zwitserland echt puin deze wedstrijd
Dus dan maar Brazilie dat meestal gaandeweg een toernooi los komt of Argentinie dat in de poule gewoon goed speelde en ook de wedstrijd Mexico - Argentinie was attractief.