AndroidHealthClinic

Het zoveelste gyno postje

Emtoenez

Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
86kg
Beste, excuses voor de zoveelste post maar kan het antwoord op mijn vraag helaas niet ontdekken.

Sinds de zomer helaas wat last van gyno door een test tren kuurtje..knobbeltje, puffy nipples bij warmte etc.
Nu heb ik inmiddels echt bijna alles geprobeerd om dit te verhelpen danwel te verminderen..
Nolva, Ari, proviron, clomid...niks mocht baten.
Maatje van me zegt dat het door de Tren komt en deze middeltjes daar allemaal niks tegen doen (tren gyno),
behalve mischien 1 laatsteredmiddel..namelijk Letrozol, wat wel schijnt te helpen tegen gyno veroorzaakt door de tren.
Is dit de moeite waard om te proberen? Ben inmiddels een half jaar verder..enweet niet of het dan nog eenterugdraaiend effect kan hebben? Graag jullie mening/ervaring hierover..ik kantenslotte niet de enige zijn met ditprobleem xD

Beste, excuses voor de zoveelste post maar kan het antwoord op mijn vraag helaas niet ontdekken.

Sinds de zomer helaas wat last van gyno door een test tren kuurtje..knobbeltje, puffy nipples bij warmte etc.
Nu heb ik inmiddels echt bijna alles geprobeerd om dit te verhelpen danwel te verminderen..
Maatje van me zegt dat het door de Tren komt en deze middeltjes daar allemaal niks tegen doen (tren gyno),
behalve mischien 1 laatsteredmiddel..namelijk Letrozol, wat wel schijnt te helpen tegen gyno veroorzaakt door de tren.
Is dit de moeite waard om te proberen? Ben inmiddels een half jaar verder..enweet niet of het dan nog eenterugdraaiend effect kan hebben? Graag jullie mening/ervaring hierover..ik kantenslotte niet de enige zijn met ditprobleem xD
cabergoline al geporbeerd?

Heb hier niet bijzonder veel verstand van, maar de oorzaak lijkt me geen enkel verband te hebben met hoe je het moet verhelpen... (niet in dit geval tenminste).
Misschien een gekke vraag voor jou, maar heb je je huisarts al om raad gevraagd?
Er zijn gewoon manieren om er vanaf te komen, maar je lijkt echt totaal verkeerd te zoeken.
Gelukkig weet die maat van jou wel van de (tren gyno) wat gewoon een uit de duim gezogen term is natuurlijk.
Succes!

Zoals Drunkenmaster zegt, dostinex eens proberen ivm prolactinegyno

Je bent inmiddels helemaal OFF ook? Hoe zijn op het moment je bloedwaardes? Allicht wel interessant om te laten checken als je dat nog niet hebt gedaan. Je weet dan namelijk precies waar je moet beginnen om de gyno te laten slinken. Het zal nooit meer weggaan in ieder geval, eenmaal gyno zal het er altijd zijn helaas.

• Topic Starter Topic Starter
Ja maarja zoals ik zei heb al zoveel oestrogeen killers geprobeerd maar niks mocht baten..denk idd dat ik het moet zoeken bij het prolactine. En Tren gyno is geen uit de duim gezogen term..niet voor niks hebben zoveel mensen hier last van en helpt bijv. Arimidex niet die dat wel zou doen bij bijv. Test only..Tren en Deca werken anders op de receptoren en boosten (naar wat ik ervan begrijp) je prolactine gehalte ofzo.
De Cabergoline is een goeie tip. Daardoor ook wat meer kennis opgedaan over dit onderwerp.
Las op een Engels forum dat Letro + cabergoline (dostinex) een super combo is en een goede synergie hebben. Waar letro de coitusdrive omlaag haalt daar boost de dostinex deze weer.
Denk dat ik hier m'n kanaaltjes voor ga raadplegen en dit ga proberen
Op het moment al tijdje helemaal Off idd..wie weet van de zomer weer wat maar voor mij iig geen spullen meer zoals Tren of Deca ;)

Ja maarja zoals ik zei heb al zoveel oestrogeen killers geprobeerd maar niks mocht baten..denk idd dat ik het moet zoeken bij het prolactine. En Tren gyno is geen uit de duim gezogen term..niet voor niks hebben zoveel mensen hier last van en helpt bijv. Arimidex niet die dat wel zou doen bij bijv. Test only..Tren en Deca werken anders op de receptoren en boosten (naar wat ik ervan begrijp) je prolactine gehalte ofzo.
De Cabergoline is een goeie tip. Daardoor ook wat meer kennis opgedaan over dit onderwerp.
Las op een Engels forum dat Letro + cabergoline (dostinex) een super combo is en een goede synergie hebben. Waar letro de coitusdrive omlaag haalt daar boost de dostinex deze weer.
Denk dat ik hier m'n kanaaltjes voor ga raadplegen en dit ga proberen
Op het moment al tijdje helemaal Off idd..wie weet van de zomer weer wat maar voor mij iig geen spullen meer zoals Tren of Deca ;)
Zou eerst met caber of letro apart proberen zijn zware middelen je kan je wel eens een tijdje kut gaan voelen met laag estro ^^
Caber is ook niet goedkoop btw

Dopaminereceptor-agonisten zijn zever voor gyno. Hoelang heb je tamoxifen geslikt, welke dosering, hoe zag je kuur eruit, hoe groot is je gyno, en hoe snel ontwikkelde deze destijds?

Lees zo vaak over dat lelijke gyno. Krijgt elke kuurder hier mee te maken of persoons gebonden?

• Like
Waarderingen: Boca
  • Topic Starter Topic Starter
Dopaminereceptor-agonisten zijn zever voor gyno. Hoelang heb je tamoxifen geslikt, welke dosering, hoe zag je kuur eruit, hoe groot is je gyno, en hoe snel ontwikkelde deze destijds?

Week of 6 Test Tren Mast prop, toen nog 2-3 weken alleen Test Tren en toen gebridged naar Test only enantaat voor nog 4 weken. Gyno kwam al binnen enkele weken gok ik. (ooit al eens eerder gehad maar knobbeltjes zijn vanzelf na lange tijd verdwenen) borsten werden snel pafferig terwijl m'n vetpercentage wel zakte. Gvd bijna shredded as f**k maar je schaamt je gewoon om je shirt uit te doen op het strand xD tussen de kuur door 2 x arimidex geprobeerd 1ed (euro) voor 2 weken ong. maar deed niks. Zelfde voor nolva..laatste weken maar niks genomen om niet teveel gains te verliezen. 2 weken na laatste inject gestart met clomid, 5 dagen 2 tabs van 50mg daarna 1 tab ed. Voor m'n gevoel alleen maar een hoop geld verspilt door die gyno :/ titties still puffy, en knobbel zit nu rechts en zat eerst links..die is nu wel verdwenen. Maar wat denk jij galen, zou letro een oplossing kunnen bieden?

Wat bedoel je hier mee? Even in wat simpelere taal? Ik volg het namelijk niet en snap niet de relatie waar je hier op doelt :)

Terug
Naar boven