XXL Nutrition

Hexagon, Bowflex Dumbells

Jero88

Cool Novice
Waardering
0
Beste BB'ers,

Ik was benieuwd of er hier iemand ervaring heeft met Hexagon Dumbbells??
Ik ben namelijk van plan om mijn Barbarian Power Rack te gaan verkopen, en er een dumbbellset en bankje bij aan te schaffen. Ik wil namelijk wat meer ruimte creeren, en vindt het trainen met dummbells het fijnst!

Ik zou bij deze graag wat meer willen weten over de hexagon dummbells, en eventueel de Bowflex Dumbbells tot 42 kg! Ik zit tussen deze 2 te twijfelen. Wil namelijk dumbbells die fijn in de hand liggen, niet te groot zijn zodat ze ook fijn zijn bij het curlen en flys! Heeft er iemand tips of ervaringen??

Thanx

Als je niet te grote dumbbells wilt kun je beter voor de hexagon gaan... mijzelf bevallen de bowflex wel goed lkkr makkelijk echt een aanrader :D alleen wel een prijskaartje......

• Topic Starter Topic Starter
Prijs is opzich niet zo'n probleem, want wanneer je de bowflex koopt tot 42kg ben je goedkoper uit dan wanneer je alle dumbbells los moet kopen! Ik investeer liever 1 keer in dumbbells waar ik heel lang mee kan doen!! Ik wilde eventueel panatta dumbbells bestellen, maar kon zo 123 niet vinden waar ik die kon bestellen, toen kwam ik de hexagon dumbbells tegen, deze waren stukken goedkoper, en oogde compact!

Wat voor mij het belangrijks is, is de grip en de omvang van de dumbbells. Zo vindt ik het fijner wanneer de gewichten zich kort rond de hand bevinden zodat de halter niet gaat schuiven!

kijk eens naar powerblock dumbbells ik heb ze en ze zijn zeer goed!;)

Of ga Ironmaster quicklock dumbbells importeren.. Die zijn helemaal relaxt! Iemand van het forum had de 120lb versie daarvan volgens mij uiteindelijk voor 950 euro ofzo.. Als geld geen rol speelt is er volgens mij geen beter systeem te vinden..

Nou we moeten natuurlijk niet gaan overdrijven maar ik ben eigenlijk opzoek naar losse dumbbells, en dan per paar! Ik zat er aan te denken om panatta dumbbells te gaan kopen, maar weet niet waar ik die kan bestellen! Ik zie de powerblocks zelf niet zo zitten!

Maar voordat ik dumbbells ga kopen, ga ik eerst mijn barbarian power rack verkopen!

Haha, powerrack verkopen om met die verstelbare dumbbells te gaan trainen. Als je gewoon de safety's eruit doet kan je in dat powerrack evengoed met dumbbells werken hoor + dan kan je nog deftig je benen trainen ook. Ik zou dat rack gewoon houden als basis waarrond je trainingen gebouwd worden. Dumbbells zijn leuk als afwisseling.

Ik zou inderdaad dat powerrack gewoon laten staan. Die is gewoon relax voor de basisoefeningen. Dan beter even doorsparen voor die dumbbells.

Ow, ik denk dat jullie me verkeerd begrijpen, maar ik wil wat meer ruimte creeren op de zolder! Mijn powerrack kan maar op 1 plaats staan, en het is daarom minder prettig trainen. Nu wilde ik 1 bankje aanschaffen en losse dumbbells (panatta, hexagon, fitness-seller) ofzo!!

Daarnaast wil ik wel mijn Barbell behouden, of eventueel een nieuwe aanschaffen, voor de compound oefeningen! (ik wil er ook een free rack bij aanschaffen)!!
De dumbbells zoals ironmaster, bowflex en powerblock vallen dus af! Het liefst schaf ik panatta dumbbells aan, als ik deze gevonden krijG!!

op 2dehands ofzo staan er een serie te koop of op kapaza.be (belgië)... voor 1000 euro ofzo (vraagprijs)

Terug
Naar boven