MuscleMeat

Hgh and test

• Topic Starter Topic Starter
goeie motivatie om voor geld dit te gaan doen...

Dit is een persoon naast me die aan competitie doet ik ga geen namen noemen op deze foto woog hij 20 kg zwaarder als mezelf en zou hebben gekuurd in het verleden sorry maar voor dit doe ik het niet .

Laatst bewerkt:
Mijn bedoeling is geen competite te doen die geen zak van geld opbrengt, daar heb ik geen interesse in Belgie of nederland valt er niets te verdienen ik wil geen bodybuilder worden maar eerder een muscle model of fitness model daar is geld te pakken.
Anders zou ik niet eens gaan kuren , gaan kuren voor een competitie in Belgie humm voor wat voor prijs ? een pot proteine ?
In het buitenland voor musclemodel of fitnessmodel wint eerste plaats al 8000 euro ;) plus contracten etc real sponsor no bullshit.
Sorry maar manne die bluffen in de sportschool zijn er genoeg als ik naar het dieet kijk van bepaalde gasten is het soms om op de grond kapot van te liggen lachen.
Ofwel doe je iets met je lichaam investeer je erin met aas etc of je doet geen kuren om er goed uit tezien als je op vakantie gaat want tegen je 40ste zijn je inerste organen en je prik naar de kloten.

weer een reden dat je niet klaar bent voor aas , wil je geld met je lijf verdienen g4p is your way to go geen aas nodig

Mijn bedoeling is geen competite te doen die geen zak van geld opbrengt, daar heb ik geen interesse in Belgie of nederland valt er niets te verdienen ik wil geen bodybuilder worden maar eerder een muscle model of fitness model daar is geld te pakken.
Anders zou ik niet eens gaan kuren , gaan kuren voor een competitie in Belgie humm voor wat voor prijs ? een pot proteine ?
In het buitenland voor musclemodel of fitnessmodel wint eerste plaats al 8000 euro ;) plus contracten etc real sponsor no bullshit.
Sorry maar manne die bluffen in de sportschool zijn er genoeg als ik naar het dieet kijk van bepaalde gasten is het soms om op de grond kapot van te liggen lachen.
Ofwel doe je iets met je lichaam investeer je erin met aas etc of je doet geen kuren om er goed uit tezien als je op vakantie gaat want tegen je 40ste zijn je inerste organen en je prik naar de kloten.

Zou gewoon 4 iu HGH doen en 500 mg test e per week voor 14 weken en dan 4 weken nakuren met 20 mg nolvadex

dat niemand inziet dat deze gast jullie voor de gek aant houwen is,wat een beunhaas . Pics heeft hij ergens op BB.com afgehaald...

Pff wie gelooft word zalig. Naturel my ass. Ik geloof er iig de ballen van dat je dat uberhaubt bent..en als dit wel zo is mag je gewoon eerlijk zijn over je gebruik. Gast op de foto heeft een goed fysiek btw. Leuk geprobeerd maar niet iedereen trapt er in.
Spendeer je tijd liever in de gym of in de keuken

zijn hersenen zitten in zijn spieren. :)

okey mannen julie geloven wat julie willen het kan me geen reet schelen echt waar ik weet zelf dat ik nog nooit iets heb gebruik ;) maar dat komt nog ik woog amper 67 kg op die foto hoe leg je dat uit ?
foto van BB.com hahahah die is goed het is een foto getrokken in bodymagic in vilvoorde België julie zijn echt haters precies ik kan er zo nog veel posten lol

dit is men coach en is 40jaar hij heeft ook gekuurd waarschijnlijk
deze foto is nog jaren voordien.

alle julie kennen enkel kuren precies.

Laatst bewerkt:
weer een reden dat je niet klaar bent voor aas , wil je geld met je lijf verdienen g4p is your way to go geen aas nodig

pathetic sorry maat

---------- Toegevoegd om 18:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:45 ----------

Ik dacht dat er hier nog mensen waren met een brein maar zo blijkt het niet gewoon wissen dit topic want julie kennen geen bak eigenlijk julie vertellen ermaar oplos .

denk dat dit wel natty te behalen is op 67kg!! Vriend van me is ook volledig natty 1.76cm en 72kg knal en knal droog. Verder wil je niet al te 'groot' worden dus past hgh niet in jouwn kuur. Zou low test high tren doen, en als je nog niet aan de tren wilt masteron doen.

Er zijn hier genoeg serieuze reactie gegeven. Helaas ook een aantal minder leuke reacties.

Maar over het algemeen wordt HGH afgeraden door de meesten. Dat heb je echt nog niet nodig. Met middelen als test, deca/NPP, tren, primo kun je al genoeg knallen in je eerste kuur.

Terug
Naar boven