Chapeloere
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 11
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
weer een FBIer erbij. Zitten er hier nog echte atleten?![]()
haha jatoch
Dit is wel echt netjes natty. Zou gewoon 500mg test pakken met hgh. Wie is je coach of mag je dat niet zeggen i.v.m. privéredenen?
ZIet er goed uit! vertekend beeld omdat je wat kleiner bent, daarom lijkt het alsof je kuurt. Maar dan alsnog puik fysiek, mooi vp etc. Test gewoon lekker op 500 mg/pw zetten 2 x 500 iu HCG PW. Heb je de HGH al in huis? als je goede hebt zou ik 2 tot 3,3 iu zetten per week, is goed genoeg voor jou fysiek momenteel.
Mijn coach is een franstalige van centrum van BE hij stelt ook dieeten op etc voor leuke prijzen...
Ik ben hier niet om voor publiciteit te zorgen, maar hij kent er echt wel wat van.
---------- Toegevoegd om 15:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:36 ----------
Wat bedoel je met HCG ?? ken ik niet en welke test is het beste dan prop enanthaat ik ben hier om me te informeren wegens ik van test etc niet genoeg ken gewoon al veel gelezen dat hgh best met test wordt gedaan om maximum in nakuur bij te houden. Laten we zeggen als ondersteunend middel.
Er wordt altijd tegen me gezegd of ik al gekuurd heb maar ja dat is omdat ik klein ben en vrij gemakkelijk aan spiermassa kom met al 2500 kcal tot 3000
Je hebt vast al wel eens een kuurtje gedaan. Anders respect voor je fysiek als jij dat bent.
Als het je eerste kuurtje wordt zou ik eerst eens zonder HGH een kuur doen kijken hoe je erop reageert.
Ben je er inmiddels uit wat je gaat doen? En wat adviseert je coach?
Persoonlijk denk ik dat HGH echt niet nodig is voor jou..... Op dit moment.
Gewoon 500mg test en een androgeen erbij voor de droge harde look bijv 400mg masteron Ofzo. Of primo.
---------- Toegevoegd om 15:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:40 ----------
Test enanthaat als je lang gaat kuren bijv 10-12 weken anders moet je met prop echt vaak prikken en dat gaat veel mensen tegenstaan na een tijdje
Test prop als je kort gaat kuren bij 8 weken.
een tussen weg is test cyp.
EUmm ik ben hier voor advies over eerste kuur indien ik al een kuur zou hebben gedaan zou ik hier geen domme vragen stellen.
---------- Toegevoegd om 15:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:43 ----------
Vandaag disscusie met hem gehad en ik denk dat het test 500mg en masteron gaat zijn, en later dan eens tegen de 30 jarige leeftijd gaan werken met hgh wat kan ik verwachten met 500mg test en 400mg masteron men grootste angst is gyneco wil ik absoluut vermijden? ik ga voor een lange kuur 12weken is een kickstart nodig?

Ik vind het een vreemd verhaal. De eerste kuur gelijk hgh...
denk niet echt dat je klaar bent om te kuren kennis wise dan als je het toch doet is 500 test 400 primo wel optimaal voor jouw doel enkel is echte primo wel kostelijk
Waarom geen test en masteron ?
Misschien heb je gelijk nog niet voldoende kennis maar integendeel tegen mensen die kuren ik train ze kapot met mijn naturelle stat's ik heb ooit nog 4x 200 kg gesquat benchpress 120kg 6keer schoulders military press 40kg 8keer leg press 500kg easy 10keer.
Mijn coach is een ex 100m sprinter en ik train niet zoals een bodybuilder maar eerder als een sprinter een naturele atleet heeft minder snel die pump die je hebt bij kuren waarvan je bv. niet meer kunt pushen
Heb je ooit al iemand 60keerx100kg zien squatten zonder stop ? Zo is mijn coach en hij is 38.
Ik ben aan men naturele limieet en het is hoog tijd om erin te vliegen en competities doen.
zou kunnen...
---------- Toegevoegd om 18:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:17 ----------
als je competitie ambities hebt, zou ik eerst een coach gaan zoeken met bodybuilding kennis, en gaan trainen als een bodybuilder....
plus contracten etc real sponsor no bullshit.