Fitness Seller

HGH bewaren

Bezoekers in dit topic

Ze staat ook elke dag om 4 uur op om cardio te doen, zal er ook wel iets mee te maken hebben denk ik.
Nou ja... ga wel optijd slapen. En aangezien ik dagdiensten heb.. zit er niks anders op haha
 
Maar jouw metabolisme is hoog genoeg toch? Aan je shape en vetpercentage te zien tenminste.

Beetje cardio off season is toch niet verkeerd. Goed voor je eetlust, hart, beetje zweten... goed begin van de dag voor mij altijd.
 
Mijn metabolisme wil ik nog steeds op gang laten gaan..
Is het je metabolisme wat je stimuleert, of enkel je NEAT wat je verhoogd?

Metabolisme wordt niet direct verhoogd door cardio. Metabolisme en energieverbruik zijn niet hetzelfde.
 
Beetje cardio off season is toch niet verkeerd. Goed voor je eetlust, hart, beetje zweten... goed begin van de dag voor mij altijd.
Dat zijn inderdaad goede redenen voor cardio. :)
 
Klopt dat zijn goede redenen. Maar dat gaf ze niet aan als reden, vandaar mijn vraag.
Ja ik wil ook niet alleen maar eten en niks van cardio doen. Zou me der mentaal ook niet lekker bij voelen dan..
 
Ja ik wil ook niet alleen maar eten en niks van cardio doen. Zou me der mentaal ook niet lekker bij voelen dan..
Maar elke ochtend om vier uur op (echt waar?) om cardio te doen is toch ook niet goed voor je gains? Bovendien ben je al de hele dag op de been als orderpicker, dus beweging krijg je al genoeg.
 
Maar elke ochtend om vier uur op (echt waar?) om cardio te doen is toch ook niet goed voor je gains? Bovendien ben je al de hele dag op de been als orderpicker, dus beweging krijg je al genoeg.
Als zelfs jij dat zegt.
 
Maar elke ochtend om vier uur op (echt waar?) om cardio te doen is toch ook niet goed voor je gains? Bovendien ben je al de hele dag op de been als orderpicker, dus beweging krijg je al genoeg.

Ja maar ik haal m'n slaap wel :) slaap namelijk rond 20u30/21u.. dit is m'n ritme en ben ik gewoon..
 
Ik sta om 5 uur op maar als ik niet op 9 uur in bed lig wordt de volgende dag echt een drama. Heb doorgaans wat meer slaap nodig.
 
Ja maar ik haal m'n slaap wel :) slaap namelijk rond 20u30/21u.. dit is m'n ritme en ben ik gewoon..
Idd niets mis mee, ga ook rond 21u slapen en om 5u op. Meer dan genoeg.
 
Ik sta om 5 uur op maar als ik niet op 9 uur in bed lig wordt de volgende dag echt een drama. Heb doorgaans wat meer slaap nodig.
Hoeveel slaap je nodig hebt hangt echt inderdaad van persoon tot persoon af.
 
Ochtenddienst sta ik op om 4 uur (ook voor cardio) en ga pas naar bed rond 10e.
 
Back
Naar boven