Fitness Seller

HGH bewaren

Bezoekers in dit topic

True
Voor mij is minimaal 5 uur voldoende max 7 uur
Tenzij ik bulk
Langer dan 8/9 uur voel ik me juist moe
Ja hier hetzelfde langer dan 8u maar ms echt suf en moeizaam
 
Opgeloste eiwitten kun je beter niet blootstellen aan vries-dooi-cycli. Ze verliezen potentie, en de mate waarin is van aardig wat factoren afhankelijk. Het onderzoek wat je plaatst keek met name naar pH (als ik zo snel naar het abstract kijk). Maar het is ook afhankelijk van de snelheid waarmee je invriest (en ontdooit!) en of er bijv. ook benzylalcohol inzit, en eventueel andere 'vervuillingen' die ook kunnen aggregeren. Met name bij UG-middelen zie ik dat wat minder goed gaan dan bij HG-middelen.

Een ander risico trouwens is dat bepaalde eiwitaggregaten die gevormd worden schadelijk voor je kunnen zijn. Minder potentie is dan je minste zorg. Maar ik weet daar te weinig van af in hoeverre dat in de praktijk voorkomt.
Gast 1737 sorry voor deze off topic vraag.
Ik vroeg me af of de potentie van eiwitten van ingevroren producten zoals vlees, kip en vis ook verminderd? Misschien zelfs schadelijk of is dit niet het geval?
 
Gast 1737 sorry voor deze off topic vraag.
Ik vroeg me af of de potentie van eiwitten van ingevroren producten zoals vlees, kip en vis ook verminderd? Misschien zelfs schadelijk of is dit niet het geval?
Ja, maar dt maakt niet uit aangezien je dit eet en afbreekt tot aminozuren.
 
Ja, maar dt maakt niet uit aangezien je dit eet en afbreekt tot aminozuren.
Dus als er zeg maar 23 gram eiwitten per 100 gram op het pak staat zal het dus na bereiding minder zijn?
 
Dus als er zeg maar 23 gram eiwitten per 100 gram op het pak staat zal het dus na bereiding minder zijn?
Nee, zo moet je het niet zien, maar de eiwitstructuren hebben zeg maar deels hun originele functie verloren. Voor de voedingswaarde maakt dat niets uit.
 
Nee, zo moet je het niet zien, maar de eiwitstructuren hebben zeg maar deels hun originele functie verloren. Voor de voedingswaarde maakt dat niets uit.
weinig, niet niks :)
 
Biologisch opneembare waarde kan veranderen door de maillard reactie.
 
Minder dan de toegestane afwijkingen van de opgegeven voedingswaarden op het etiket.
Ja, maar dat is niet moeilijk :)
Veel van de trackers hier zouden een angst aanval krijgen als ze beseffen wat die afwijking inhoud :p
 
Back
Naar boven