Fitness Seller

hGH + carb timing

Bezoekers in dit topic

Heeft niets met insuline-resistentie te maken
Ja dat klopt, daarom noemde ik het 'tijdelijke' insuline resitentie maar dat is inderdaad verwarrend zie ik in, nu je me daar terecht op wijst. Ik bedoelde te zeggen dat wat je dus 'ziet' lijkt op insuline resistentie, je kunt wellicht dus zelfde problemen als met diabetes krijgen als je meerdere keren per dag GH toedient.
Maar dat komt dus niet omdat een normale hoeveelheid insuline niet effectief is, maar omdat je lichaam onder invloed van de GH minder van vrijgeeft.

Geen idee of het echte resistentie uiteindelijk in de hand werkt.
 
Heeft langdurig gh gebruik geen invloed op insuline resistentie / kans op diabetes?

1 uur na de injectie wordt je insuline onderdrukt dus ik zou eerder zeggen dat je insulinereceptoren gevoeliger worden hierdoor :P Wel oppassen met te hoge bloedsuiker.

Vraag is of je pancreascellen niet beschadigd kunnen geraken, maar dat betwijfel ik.

Het zou tijdens hgh gebruik kunnen lijken alsof iemand (beginnende) diabetes heeft door de hogere bloedsuiker, dit is mogelijk dosis- en persoonsafhankelijk.
 
even off topic je zegt om eigen gh te verminderen.

maak je nu wel of geen gh meer als je hgh zet

Je lichaam zal dit altijd willen compenseren. Zet je testosteron -> signaal lichaam minder testosteron aanmaken, Zet je hgh -> minder gh aanmaken enz...

Lichaam zal altijd streven naar een evenwicht tussen alle hormonen.
 
Ja dat klopt, daarom noemde ik het 'tijdelijke' insuline resitentie maar dat is inderdaad verwarrend zie ik in, nu je me daar terecht op wijst. Ik bedoelde te zeggen dat wat je dus 'ziet' lijkt op insuline resistentie, je kunt wellicht dus zelfde problemen als met diabetes krijgen als je meerdere keren per dag GH toedient.
Maar dat komt dus niet omdat een normale hoeveelheid insuline niet effectief is, maar omdat je lichaam onder invloed van de GH minder van vrijgeeft.

Geen idee of het echte resistentie uiteindelijk in de hand werkt.

Laatste zin post onder je ;) Tijdens GH gebruik zou het zo kunnen lijken idd, stoppen en dan meten is het interessantste. Ik vermoed dat het juist omgekeerd gaat werken.

Maar dan zitten we nog met mogelijk te hoge bloedsuiker 1 uur na GH en ik denk dat dit 4-6 uur kan aanhouden.
 
En als het klopt zit je het eerste uur na injectie met een lagere bloedsuiker en hoger insuline. Igf-1 injecteren zou hetzelfde effect hebben en symptomen van lage bloedsuiker zijn al beschreven.
 
Back
Naar boven