Fitness Seller

HGH en blessures

Quintijn

Novice
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
83kg
Hi allemaal,

Ik ben me al een tijd aan het inlezen op het gebied van AAS. Zou in de nabije toekomst ook graag een kuur willen proberen. (val alleen flauw van naalden):).

Echter loop ik al een tijdje met 2 blessures.
1- twee pezen in mijn schouder die overbelast zijn/waren. Loopt gelukkig tegen het einde aan.
2- mijn knie. Verdraaid op mn werk tijdens een oefening. Eerst dachten ze alleen de binnenste knieband. Nu blijkt ook mijn voorste kruisband te zijn gescheurd.

Het plan was na mijn blessures weer in vorm te komen en dan een kuur proberen.
(ik ben 190, en weeg 84 kilo. 28jr. Doe/deed aan kickboksen/krav maga/crossfit)

sporten ben ik nu licht weer begonnen. Lafjes fitnessen. En uiteraard fysio.

Nu de kern van het verhaal. Mijn knie gooit roet in het eten.
Ik heb gelezen dat veel sporters HGH gebruiken tijdens hun blessures.
Zelfs enkele verhalen over kniebanden die terug begonnen te groeien.
(tuurlijk op een korreltje zout nemen)

Heeft er iemand hier HGH gebruikt om van zijn blessures af te komen?
Of heeft het geholpen tijdens blessures?
Is het aan te raden?

Andere adviezen zijn ook van harte welkom.

• Topic Starter Topic Starter
Dank je voor de input

Ik heb 10 maanden gebruikt, 5iu 5on/2off.

Nou last voorarmen, gevoeliger aan alles, na het stoppen sneller blessures.

Heb juist minder last van blessures sinds ik ben gestopt met hgh.

Aan de hgh kon ik niet eens op me linker schouder liggen zo erg pijn deed ie constant.
Op een gegeven moment had ik overal last van haha

Sniezel vriend ik wil niet vervelend doen he ...maar dat had ik dus ook en volgens de chirurg die me gaat opereren is dat een teken van een gescheurde pees .

Kan je beter collageen hydrolisaat nemen.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/gelatine-drinken-voor-sterke-aanhechtingen-296494/

Hgh is goed voor je lichaam te ****en. Aanhechtigen groeien, maar worden brozer. Ook versnel je verouderingsproces, met als gevolg meer blessures op termijn. Heb het zelf gebruikt, dus weet waar ik over spreek ook.

No offence bro, maar jij hebt volgens mij met elk middel een hele slechte ervaring als ik je posts erop nalees.

Ik heb zelf ervaren dat ik geen blessures meer heb sinds ik 100mg deca per week en 4iu hgh per dag zet. Ook kleine overbelasting pijntjes heb ik veel minder snel. Ik dacht ook ergens te hebben gelezen dat wat jij zegt bij winstrol het geval is vanwege het type collageen dat je aanmaakt, maar dat je bij hgh het juiste type collageen aanmaakt.

hahahaha had ik ook ik kon gewoon alles trainen sommige oefeningen lukten niet neckpress ging gewoon bankdrukken ook beide met behoorlijke gewichten dus ik bedoel maar ......

No offence bro, maar jij hebt volgens mij met elk middel een hele slechte ervaring als ik je posts erop nalees.

Ik heb zelf ervaren dat ik geen blessures meer heb sinds ik 100mg deca per week en 4iu hgh per dag zet. Ook kleine overbelasting pijntjes heb ik veel minder snel. Ik dacht ook ergens te hebben gelezen dat wat jij zegt bij winstrol het geval is vanwege het type collageen dat je aanmaakt, maar dat je bij hgh het juiste type collageen aanmaakt.

Iedereen die lang genoeg gebruikt heeft slechte ervaringen met elk middel uiteindelijk.

Vraag ivm hgh aan krieltje maar. Zal bevestigen wat ik zeg.

Als je collageen hydrolisaat neemt maak je ook meer collageen aan van alle types, dus waarom hgh dan?

hgh laat je aanhechtingen groeien, maar maakt ze brozer. Dat het veroudering versneld, vervrouwlijkt en aan de prolactine receptor hecht is ook niet echt voordelig.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f65/onderzoeken-groeihormoon-313331/

Laatst bewerkt:
De peptide TB500 wordt in combinatie met HGH succesvol toegepast in allerhande recuperatietrainingen. Misschien dat de TS hier iets mee kan?

TB500 (tb4) verlaagt testosteron en verhoogt kans kanker door verlaging imuunsysteem.

HGH verlaagt testosteron in principe ook. Activatie prolactinereceptoren upreguleren de oestrogeenreceptoren.

Hoe zijn deze uitlatingen gekwantificeerd? Een verlaging van het testosterongehalte kunnen we makkelijk tegen gaan maar een verlaging van het immuumsysteem moet toch ergens naar te herleiden zijn? Hoe groot zijn de effecten?

Ik geloof het graag hoor. Het is en blijft een onderzoekspeptide natuurlijk en als het "veilig" zou zijn dan zouden artsen het wel voorschrijven. Mijn mening is echter dat het in sommige zaken wel geoorloofd is om wat zwaardere middelen te kiezen als het doel dat toelaat. Helaas komen de serieuze neveneffecten met dit soort middelen vaak een decennia later dus moeten we risico's wel goed kunnen inschatten. Ik lees dan ook graag dat onderzoek.

Iedereen die lang genoeg gebruikt heeft slechte ervaringen met elk middel uiteindelijk.

Vraag ivm hgh aan krieltje maar. Zal bevestigen wat ik zeg.

Als je collageen hydrolisaat neemt maak je ook meer collageen aan van alle types, dus waarom hgh dan?

hgh laat je aanhechtingen groeien, maar maakt ze brozer. Dat het veroudering versneld, vervrouwlijkt en aan de prolactine receptor hecht is ook niet echt voordelig.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f65/onderzoeken-groeihormoon-313331/

In welke studie staat dat je aanhechtingen er brozer van worden? (niet zo'n zin om ze allemaal te lezen)

---------- Post toegevoegd Sun 23 Dec 2012 om 15:21 ----------

Ik lees trouwens nergens dat groeihormoon letterlijk verouderd.
Wel wordt gezegd dat het het leven kan verkorten door middel van ziekten zoals kanker en diabetis.

Je leven zou dus korter kunnen worden, maar het is niet zo dat je cellen sneller verouderen.

Laatst bewerkt:
In welke studie staat dat je aanhechtingen er brozer van worden? (niet zo'n zin om ze allemaal te lezen)

---------- Post toegevoegd Sun 23 Dec 2012 om 15:21 ----------

Ik lees trouwens nergens dat groeihormoon letterlijk verouderd.
Wel wordt gezegd dat het het leven kan verkorten door middel van ziekten zoals kanker en diabetis.

Je leven zou dus korter kunnen worden, maar het is niet zo dat je cellen sneller verouderen.

Toch wel, je telomeren verkorten sneller door de versnelde celdeling. Ook gaan je cytochroom P450 enzymen sneller 'verouderen'.

'Anti-aging' Growth Hormone May Shorten (Not Lengthen) Life
[Link niet meer beschikbaar]

Growth Hormone May Shorten Life Span, Study Finds
http://www.ohio.edu/news/00-01/98.html

Telomeres and Aging - Understanding Cellular Aging

The Effect of Ageing on Cytochrome P450 Enzymes: Consequences for Drug Biotransformation in the Elderly

A dual role of growth hormone as a feminizing and masculinizing factor in the control of coïtus-specific cytochrome P-450 isozymes in rat liver

HGH verlaagt myostatin wat al niet ten goede komt van de aanhechtingen. Groei is ook niet gelijk aan sterkte bij aanhechtingen. Verhoging van de oestrogeenreceptor activiteit via prolactine binding komt dit ook al niet ten goede

In principe verhoogt hgh collageen synthese via igf-1 stimulatie. Alle aas doet dit, hgh alleen wat beter. Behalve testosteron in hoge dosis om een of andere reden. Dus test only..., beter niet.

Insulin-like growth factor-I improves cellular and molecular aspects of healing in a collagenase-induced model of flexor tendinitis
http://onlinelibrary.wiley.com/doi/1...009-8/abstract

The Roles of Growth Factors in Tendon and Ligament Healing

Quote:

"While testosterone will increase bone mass and density, even at supra-physiological levels, the result is weaker tendons due to inhibition of collagen syn. Test in the 100-200 mg/wk range will not inhibit collagen syn, but paradoxically, will help increase it. It is when exogenous testosterone is used > 200 mg/wk that collagen syn is inhibited. It will reduce collagen synthesis by more than 50% -- more like 80%, giving you the collagen synthesis rate of a senior citizen.

Winstrol, on the other hand, will dramatically increase collagen syn, but ironically it decreases collagen cross-linking integrity, thus making a much weaker tendon.

Rest below will increase collagen synthesis while also increasing collagen cross-linking integrity, making for a much stronger tendon.

Deca-Durabolin - nandrolone decanoate - @ 3 mg/kg a week(about 270 mg/wk for a 200 lb male) will increase procollagen III levels by 270% by week 2. Procollagen III is a primary indicator used to determine the rate of collagen syn.

Primobolan, @ 5 mg/kg, will increase collagen synthesis by roughly 180% -- less than Deca-Durabolin - nandrolone decanoate - and equipoise but still substantial.

Equipoise @ 3 mg/kg will increase procollagen III by approximately 340% -- slightly better than Deca-Durabolin - nandrolone decanoate - .

Oxandrolone has over a hundred studies doenting its effectiveness at treating patients needing rapid increases in collagen syn to enhance healing.

Use of any of these drugs @ supra-physiological levels with a maintenance dose of test will increase collagen syn while at the same time increase skeletal muscle mass."

Voor HGH

To test the hypothesis that GH promotes matrix collagen synthesis in musculotendinous tissue, we investigated the effects of 14 day administration of 33–50 μg kg−1 day−1 recombinant human GH (rhGH) in healthy young individuals

Tendon collagen I mRNA expression and tendon collagen protein synthesis increased by 3.9-fold and 1.3-fold, respectively (P < 0.01 and P = 0.02)

http://jp.physoc.org/content/588/2/341.long

Terug
Naar boven