Fitness Seller

HGH en blessures

Dus alle anti aging klinieken in amerika zitten ernaast.

Ps ik heb 3 jaar hgh gebruikt, ik ben er zo tevreden over geweest dat ik over 3 weken weer ga beginnen. Veel mensen uit mijn omgeving zijn er ook zeer over te spreken. Genoeg praktijk voorbeelden ken ik die er wel (zeer) tevreden over zijn.

Klopt, het zal bepaalde functies voorlopig verbeteren en je uiterlijk. Maar je wordt sneller ouder en zal sneller ouderdomskwalen krijgen.

Tuurlijk zitten die klinieken ernaast. Zijn maar dokters die onderzoeken van biomedische researchers volgen op de moment. Staan altijd wat achter sowieso.

Ik heb wel eens een studie gelezen over het effect van IGF-1 op veroudering en daaruit volgde dus inderdaad dat deze een negatief effect heeft op de levensduur van de testobjecten. Een directe lijn kan dus getrokken worden met het gebruik van HGH aangezien HGH, IGF-1 significant verhoogt in de lever. Alle voordelen van IGF-1 op de uiterlijke verjonging ten spijt veroudert het wel degelijk onze organen etc.

Oke point proven wbt de celveroudering.

Wbt blessures etc. De laatste twee studies over igf1 geven volgens mij aan dat het daadwerkelijk goed is tegen blessures, right?

(de links werken soms trouwens niet door de ..... , maar ze zijn wel googlebaar)

• Topic Starter Topic Starter
Waarom zou je dan HGH gebruiken? Ik lees nu alleen maar negatieve dingen en vrij weinig positieve dingen.

Ik krijg binnen ongeveer een maand (even kijken wanneer ik ingepland kan worden), een nieuwe voorste kruisband.

Herstel van de operatie 6 weken.
Revalidatie duurt ongeveer 9 tot 12 maanden.

Ik ben op zoek naar iets wat het herstel en revalidatie kan voorspoedigen.
Zou je HGH ook als een kleine kuur kunnen toepassen? Of zou je beter af zijn met een andere AAS?

Laatst bewerkt:
Naar wat ik lees van mensen die het gedaan hebben kan je je herstel drastisch verkorten met hgh. Dingen als deca zijn ook geschikt, maar dit wil je niet een half jaar gebruiken lijkt mij.

Terug
Naar boven