Fitness Seller

hgh goedkoop!

IKKE zei:
Gensci maakt igtropin.
Daar is niks mis mee, alleen te duur voor wat het levert
MR wordt gemaakt van igtropin! alleen dan voor de helft van de prijs

klopt..heb nog met die knakker gemaild, om wat te bestellen, maar kreeg te horen dat hij de laatste tijd wat probleempjes heeft gehad met het verschepen naar nederland, en dat hij niets kon garanderen.

zonde, want het was idd stukken goedkoper, maar ik ben niet van plan zoveel risico te lopen zonder te weten of mn spulletjes uberhaupt aankomen!

dutch windmill zei:
Weet je dat zeker bro ?...lijkt me erg sterk namelijk...

grt. D.W.

Dat weet ik 100% zeker
Staat op de verpakking en op de site.
En met de gasten van Mr gemaild er over.

Ze komen gewoon in bulk in, en besparen kosten op de verpakking.

De andere merken worden meestal met Gropep gemaakt

Goede info,Ikke.

Het is wel echter Media grade van Mr

MuscleResearch:

The 1mg lypholized is Igtropin. That is all that I have ever sold in powder form

-MR

IKKE zei:
Gensci maakt igtropin.
Daar is niks mis mee, alleen te duur voor wat het levert
MR wordt gemaakt van igtropin! alleen dan voor de helft van de prijs

die spullen van MR, de orginele naam weet ik zo net nu ff niet daar ik het via deze pc niet zo snel vinden kan maar das echt bagger en komt mij absoluut niet geloofwaardig over.
van de makers van gensci igtropin weet ik dat men niks levert aan derden zodat men met de bestanddelen van gensci igitropin bijv. MR igf-1 long R zou kunnen maken.
voor wat ik van MR gezien heb aan igf ziet het er mega knullig uit net zoals bijv. sommigen groiehormoonsprays waar sommigen ook nog in geloven.
ken veel toppers, maar geen enkele rept zich over MR en allen nemen enkel gensci waarom zou dat zijn?
ook toppers willen graag goedkoop spul, maar liefst willen ze spul dat daadwerkelijk ook perfect werkt.
het gebruik van STH en IGF is gewoon erg duur en voor velen jonkies is het gewoon TE duur dus kiezen ze graag voor goedkope varianten.

anyway keep on growing. mzlls

pipo zei:
die spullen van MR, de orginele naam weet ik zo net nu ff niet daar ik het via deze pc niet zo snel vinden kan maar das echt bagger en komt mij absoluut niet geloofwaardig over.
van de makers van gensci igtropin weet ik dat men niks levert aan derden zodat men met de bestanddelen van gensci igitropin bijv. MR igf-1 long R zou kunnen maken.
voor wat ik van MR gezien heb aan igf ziet het er mega knullig uit net zoals bijv. sommigen groiehormoonsprays waar sommigen ook nog in geloven.
ken veel toppers, maar geen enkele rept zich over MR en allen nemen enkel gensci waarom zou dat zijn?
ook toppers willen graag goedkoop spul, maar liefst willen ze spul dat daadwerkelijk ook perfect werkt.
het gebruik van STH en IGF is gewoon erg duur en voor velen jonkies is het gewoon TE duur dus kiezen ze graag voor goedkope varianten.

anyway keep on growing. mzlls
'
Ze leveren inderdaad niet de originele igtropin.
MR heeft de mediagrade versie dus dat is het verschil

Ga eens lezen op Amerikaanse forums.
Daar staat Mr , omega , IBE labs BETER aangeschreven dan Igtropin.

Verder ziet het er niet knullig uit.
Mijn vrienden en ik zelf gaan er gelijk of beter op dan igtropin.

Laatst bewerkt:
IKKE is right. Je hoort van alle kanten dat de igf van MR zeer deugdelijk spul is. Ook van de vets...

MR doet niks anders dan zeer grote hoeveelheden van GenSci inkopen waardoor de prijs heel veel lager wordt en vervolgens dit zelf in vials kwakken met een AA-oplossing en dan verkopen.

Verder is 'alle' igf media grade. GenSci heeft een eigen naam ervoor bedacht maar is onzin. En receptor grade wordt in principe gewoon te duur als je naar de extra kosten en baten kijkt.

Overigens ga ik zelf op Jintropin beter dan op igf, theoretisch niet logisch maar ik blijf maar uitlijnen. Zit nu ergens in m'n 4e week en ben nu teruggegaan naar 2X 2IU per dag. Gewicht blijft hetzelfde maar spiegel spreekt boekdelen. Buikomvang smelt weg maar ook aan m'n borst, benen etc etc zie ik het duidelijk. Blijf het raar vinden op zo'n korte termijn. Als dit zo door gaat wil ik mezelf wel een over 8 maanden zien :cool:
Sides nog steeds niets behalve af en toe een steekje in m'n linker ringvinger...

HGH is lekker he :D

prachtig spulleke de GROWTH LINE (HGH - IGF) LEKKER MAN

Testo zei:
Kort,krachtig en helemaal goed!

Niet goed de een zorgt voor een aanmaak van nieuwe cellen en de ander voor en splitsing van de bestaande cellen. Ook is het doel van belang wat je neemt. IGF is beijvoorbeeld beter geschikt in een kcal arm dieet (bv vor een wedstrijd) omdat het de eigen aanmaak van slin versterkt.

Naar mijn mening valt IGF 1 als massa bouwer niet te vergelijken met HGH. Als het aankomt op het bouwen van massa staat HGH ver boven IGF. Verder zijn er tal van producenten die IGF en hgh oor een spotrijs aanbieden maar houd wel in je achterhoofd dat de produktie van deze middellen gewoon een dure zaak is en dat een prijs onder een bepaald bedrag gewoon niet goed kan zijn.

Volgens mij begrijp je em niet helemaal,Chemical...

Ik quootte MrJ en we hadden het niet over igf maar over hgh en insuline,effe blijven opletten,kerel. ;)

Terug
Naar boven