AndroidHealthClinic

HGH: Gráág uw praktijkervaringen met betrekking tot inname schema!

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
1. Wat is juist?

Van Elmo horen we dat HGH om de dag gezet moet worden.

Hardgainers zweert bij een schema dat de eerste weken elke dag, en later 5 dagen op, 2 af inhoudt.

Steph@n heeft elke dag HGH en om de dag HGH gezet in z'n 6 maanden lange HGH-kuur en heeft géén merkbaar verschil gezien.

Kwestie 2:

Als een paal boven water staat dat HGH minimaal 20 weken achtereen gebruikt moet worden. Maar als je over die 20 weken (uiteraard) AAS ernaast zet, kun je de eerste weken en de laatste weken volstaan met HGH only (Met name de laatse weken HGH-only voor snel herstel aldus Steph@n).

2. Als je niet 20 weken AAS wil zetten, hoe ziet dan een alternatief eruit?

Laat uw ervaring meetellen, gaarne duidelijk uiteengezet in klare taal zodat iedereen er wat aan heeft en niet alleen de boekenwurmen. Theoretische kreetjes en weetjes tel ik niet mee omdat ik niet ga afstuderen.

Bij om de dag dan wel dubbele dosis.

DBC gaat aan de HGH!! :banana:
DBC01 zei:
2. Als je niet 20 weken AAS wil zetten, hoe ziet dan een alternatief eruit?
Daar ben ik ook zeer benieuwd naar! (minimaal) 20 weken aan de AAS zint me niets. Kan iemand ook uitleggen waarom je zolang aan de HGH moet zitten om goed resultaat te verwachten?

Lekker toonzetting ook weer kerel. Jij komt er wel. :thumbup:

• Topic Starter Topic Starter
Gewoon omheen lezen MrJ, straks gaat er nog iemand zeggen dat je het topic weer naar je toetrekt (of ws dat alleen met mij het geval)

Back ontopic: 20 weken AAS naast 20 weken HGH is voor mij lichamelijk niet aan te raden, dus wat krijg je dan voor alternatief? Volgens mij is het alternatief zelfs beter...

Ik zou doen :

Week 1-20 HGH ... iu (4 is minimum)
Week 4-16 A.S

Motivering :
Beginnen nadat hgh zijn werking laat zien en de "hgh pijntjes" zijn verdwenen.
Gebruik maken van de HGH in de "nakuur" zodat je sneller hersteld.(vasthouden)
En zo ontloop je het lange kuren met androgenen.

IKKE zei:
Ik zou doen :

Week 1-20 HGH ... iu (4 is minimum)
Week 4-16 A.S

Motivering :
Beginnen nadat hgh zijn werking laat zien en de "hgh pijntjes" zijn verdwenen.
Gebruik maken van de HGH in de "nakuur" zodat je sneller hersteld.(vasthouden)
En zo ontloop je het lange kuren met androgenen.
correct,

eerst hgh only om je igf-1 level te laten stijgen en zodoende als je je aas begint gelijk gebruik te maken van de synergie.
hgh door laten lopen in pct,en het liefst nog ff langer,dit om aas gains beter vast te kunnen houden.

zet de hgh in het begin 7/7(dit om de igf spiegel snel te laten stijgen) en daarna kan je switchen naar 5/2 en zodoende je hgh kuur wat langer te rekken met het zelfde aantal iu's.

als je ongeveer een maand of 6 aan de hgh gaat kan je het wel 7/7 blijven zetten maar langer dan zou ik zeker over gaan op 5/2 dit omdat nog niet zeker is of je eigen hgh wel weer zo snel terug komt als wel beweerd werd.

ik neem het zelf altijd 7/7 en 5/2 maar ik zie dat er steeds meer ge-experimenteerd word met eod, 4/4 enzovoort maar dan wel met hogere doseringen(10-12iu).
mischien als ik weer ga bulken dat ik het een keer probeer want feit is dat niemand nog weet wat nu de beste manier is voor zowel hgh als lr3. de reden dat er met dit soort schema's ge-experimenteerd word is omdat bij kinderen de aanmaak van hgh ook in pulsen gebeurd(groei spurten) maar dit heeft dan wel betrekking op lineare groei,of dit ook geld voor onze doeleinden zal blijken in de toekomst.

-rodge

naar mijn idee zijn de om de dag schemas er enkel om geld uit te sparen. ik ben voorstander van gewoon elke dag en toch wel een week of 12, minimaal 6iu elke dag. ik heb een keer een aantal weken 12iu per dag gedaan, ik ging er wel super goed uitzien want ik zag het vet% gewoon omlaag gaan terwijl ik ernaar keek, maar had niet het gevoel dat het zoveel extra spiergroei veroorzaakte.

ik vind hgh een lekker middel, zorgt dat me vet% laag blijft en ik kan toch een bulk kuur doen en zie er 'vol' uit. alleen jammer van de prijs ....:(

j100801 zei:
naar mijn idee zijn de om de dag schemas er enkel om geld uit te sparen. ik ben voorstander van gewoon elke dag en toch wel een week of 12, minimaal 6iu elke dag. ik heb een keer een aantal weken 12iu per dag gedaan, ik ging er wel super goed uitzien want ik zag het vet% gewoon omlaag gaan terwijl ik ernaar keek, maar had niet het gevoel dat het zoveel extra spiergroei veroorzaakte.

ik vind hgh een lekker middel, zorgt dat me vet% laag blijft en ik kan toch een bulk kuur doen en zie er 'vol' uit. alleen jammer van de prijs ....:(

Je begrijpt denk ik niet het om de dag schema. Je verdubbeld de dosis op de injectie dagen. Dus 10 IU EOD ipv 5 IU ED. Dit om je eigen HGH aanmaak minder te beinvloeden. Dus het is niet voor geld uitsparen.

• Topic Starter Topic Starter
Het vet% verlagen terwijl je heftig aan het kuren bent zint me wel ;)

E.e.a. wordt al duidelijker...:devil:

DBC01 zei:
Het vet% verlagen terwijl je heftig aan het kuren bent zint me wel ;)

E.e.a. wordt al duidelijker...:devil:

hierin schuilt volgens mij het grootste voordeel van hgh. dat je nog meer calorieen binnen kan krijgen,en dus meer groeien,terwijl je vetpercentage niet uit de hand loopt. want op zich zelf is het niet de moeite waard voor massa,maar in combinatie met aas en een heleboel cals... SUPER.

-rodge

rodge zei:
hierin schuilt volgens mij het grootste voordeel van hgh. dat je nog meer calorieen binnen kan krijgen,en dus meer groeien,terwijl je vetpercentage niet uit de hand loopt. want op zich zelf is het niet de moeite waard voor massa,maar in combinatie met aas en een heleboel cals... SUPER.

-rodge

Dit is toch ook bij IGF-1 het geval met goede dosering? Tenminste, dat had ik altijd begrepen.

ik heb igf maar 1 keer 4 weken gebruikt, 2x40mcg per dag en ik moet zeggen dat het me meer het gevoel geeft dat ik goed aan het groeien ben, krijg er een heel vol en opgeblazen gevoel van. het heeft naar mijn ervaring niet zon goed effect op het verlagen van het vet % als hgh. met 8iu en meer hgh per dag kan ik eten wat ik wil en toch zie ik er strak uit.. rara hoe kan dat :)

j100801 zei:
ik heb igf maar 1 keer 4 weken gebruikt, 2x40mcg per dag en ik moet zeggen dat het me meer het gevoel geeft dat ik goed aan het groeien ben, krijg er een heel vol en opgeblazen gevoel van. het heeft naar mijn ervaring niet zon goed effect op het verlagen van het vet % als hgh. met 8iu en meer hgh per dag kan ik eten wat ik wil en toch zie ik er strak uit.. rara hoe kan dat :)

Injecteerde je dit in je spier of subq? 't Schijnt dat als je in de spier injecteert iets meer spiermassa kweekt en als je sub injecteerd, je meer voor de vetverbranding gaat. Tenm. had ik ooit eens gehoord.

Sorry voor t optopic gaan

de igf heb ik een paar keer in de spier geinjecteerd, maar aangezien het opgelost is in BA voelt dat niet echt geweldig....:):) hgh injecteeer ik altijd subq.

j100801 zei:
de igf heb ik een paar keer in de spier geinjecteerd, maar aangezien het opgelost is in BA voelt dat niet echt geweldig....:):) hgh injecteeer ik altijd subq.

En AAS zijn zeker opgelost in cola?

IGF wordt ook niet opgelost in BA, maar een flink verdunde azijnzuuroplossing.

Leviathan zei:
****ing duur grapje!

Dan heb je 600iu nodig. Ben je ff volgens de gemiddelde prijs al gauw 1800euro kwijt.
Yep en dit is voor minimum dosis.

5 iu per dag = 1.5 doos per maand :D

Terug
Naar boven