Coke geeft vervelende sides op den duur.volgens mij kanie nog beter aan de cocaine dan HGH om af te vallen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Coke geeft vervelende sides op den duur.volgens mij kanie nog beter aan de cocaine dan HGH om af te vallen
12,50 per dag voor ug hgh dan word je flink genaaid...
Hoi,
Heel veel mensen hebben mij afgeraden om HGH only te doen, maar de resultaten momenteel zijn erg goed. Vetpercentage is drastisch gedaald waardoor ik meer definitie heb gekregen en dat in 40 dagen. Ik weet dat er veel mensen tegen zijn, omdat het weinig effect heeft en duur is, maar ik heb op Amerikaanse websites gelezen dat het best normaal is om het te doen. Eind november wil ook Test-E erbij gebruiken.
Op amerikaanse sites gaan zeuren om info dan... Hgh, als iemand die nooit wat heeft bereikt, kansloos
Hier op bb wordt Hgh zonder test niet aan geraden en in het buitenland wel. Ik heb zelf ook veel gezien en gelezen over HGH kuur only, wordt ook vaak tussen de kuren gebruikt. Tuurlijk heb je resultaat als je somatropin echt is, alleen zou het resultaat beter zijn als je test erbij laat lopen. En als ik me niet vergis zou Hgh only je test aanmaak onderdrukken waardoor je oestrogeen/androgeen balans niet op oorde zal zijn en dat is zeker niet prettig voor een man. Vooral in de lange kuur. Hoe het precies in zijn werk gaat kan je aan COOLS vragen die weet er alles van.Hoe kan je iets beoordelen als je het zelf nooit hebt geprobeerd. Ik vind je reactie erg subjectief. Maar goed je mag uiteraard je mening geven. Maar in 5 weken is mijn vetpercentage gedaald van 14% naar 11% en vooral rondom mijn buik, waar ik juist veel problemen had. Zelfs bij een goed dieet. Dus zo kansloos was het niet.
Hier op bb wordt Hgh zonder test niet aan geraden en in het buitenland wel. Ik heb zelf ook veel gezien en gelezen over HGH kuur only, wordt ook vaak tussen de kuren gebruikt. Tuurlijk heb je resultaat als je somatropin echt is, alleen zou het resultaat beter zijn als je test erbij laat lopen. En als ik me niet vergis zou Hgh only je test aanmaak onderdrukken waardoor je oestrogeen/androgeen balans niet op oorde zal zijn en dat is zeker niet prettig voor een man. Vooral in de lange kuur. Hoe het precies in zijn werk gaat kan je aan COOLS vragen die weet er alles van.
Ik zit zelf aan Hgh met low test en het gaat lekker hoor.
Ja wel. Cruise 250 Mg Blast 250 test en 300 primo of misschien ietjes hoger. Ik heb Hgh voor 8 maanden zo heb ik me kuur ook ingepland. Daarna stevige nakuur en dan zie ik wel weerJa ben ook inmiddels begonnen met test-e en Tren-E.
Ik heb een vraag aan je. Ik zit komende 6 maanden aan HGH nog, maar je gaat toch niet 6 maanden aan Test zitten. Ofwel?
Ja wel. Cruise 250 Mg Blast 250 test en 300 primo of misschien ietjes hoger. Ik heb Hgh voor 8 maanden zo heb ik me kuur ook ingepland. Daarna stevige nakuur en dan zie ik wel weer
Ja wel. Cruise 250 Mg Blast 250 test en 300 primo of misschien ietjes hoger. Ik heb Hgh voor 8 maanden zo heb ik me kuur ook ingepland. Daarna stevige nakuur en dan zie ik wel weer