johny loco
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 9%
No thanks Jeff, ik eet wel 400 euro in de maand minder. Word ik ook droog.
Vind je Test-E en HGH een goed idee? Of raad je iets anders aan.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vind je Test-E en HGH een goed idee? Of raad je iets anders aan.
Yep toch gedaan en jij had mij destijds verteld dat je het ook had gedaan en later Test-E erbij hebt gedaan. wat heb jij toen gebruikt?

Sinds wanneer verbeterd hgh uithoudingsvermogen of zijn je longen er zo snel door gegroeid?Ben ook bezig met Hgh en test-e kuur, nu week 10, momenteel ben ik in de week 4 van me cruise op 250 Mg test-e en 3 ui hgh en het gaat lekker hoor.
Train je anders in je kuur met HGH?
Ik merk dat mijn uithoudingsvermogens enorm zijn gestegen, zou het verstandig zijn om hier gebruik van te maken en met lagere gewicht 70-80% heel veel herhalingen doen tot maximum. Zou het hyperplasia bevorderen?
ik weet het niet zou kunnen, maar ik merk dat ik langer door kan gaan in me trainingSinds wanneer verbeterd hgh uithoudingsvermogen of zijn je longen er zo snel door gegroeid?
placeboik weet het niet zou kunnen, maar ik merk dat ik langer door kan gaan in me training
Haha, ik zou het graag willen maar elke dag injecteer ik 12,50 euro in me buik dus als je het niet erg vindt hou ik het zelf.
Ik heb best lastige bouw waardoor ik snel in gewicht aan kom, opletten op mijn voeding is een belangrijke onderdeel, maar na een jaar dieten en trainen waren mijn resultaten WOW. Nu na 40 dagen zie ik eigenlijk meer definitie dan dat ik afgelopen jaren heb gezien.
Ik heb me wel behoorlijk goed ingelezen al lijkt dat niet zo. Ik sta wel altijd open voor discussies.
Ben ook bezig met Hgh en test-e kuur, nu week 10, momenteel ben ik in de week 4 van me cruise op 250 Mg test-e en 3 ui hgh en het gaat lekker hoor.
Train je anders in je kuur met HGH?
Ik merk dat mijn uithoudingsvermogens enorm zijn gestegen, zou het verstandig zijn om hier gebruik van te maken en met lagere gewicht 70-80% heel veel herhalingen doen tot maximum. Zou het hyperplasia bevorderen?
1 keer per week prikken bevalt me beter dan om de dagMag ik vragen waarom je voor Test-E heb gekozen en niet voor Test-P
Logisch, test p eod is niet genoeg. Halfwaardetijd is 0,8 dag1 keer per week prikken bevalt me beter dan om de dag

1 keer per week prikken bevalt me beter dan om de dag
Haha, ik zou het graag willen maar elke dag injecteer ik 12,50 euro in me buik dus als je het niet erg vindt hou ik het zelf.
Ik heb best lastige bouw waardoor ik snel in gewicht aan kom, opletten op mijn voeding is een belangrijke onderdeel, maar na een jaar dieten en trainen waren mijn resultaten WOW. Nu na 40 dagen zie ik eigenlijk meer definitie dan dat ik afgelopen jaren heb gezien.
Ik heb me wel behoorlijk goed ingelezen al lijkt dat niet zo. Ik sta wel altijd open voor discussies.
ja, dat is voor 5iu/dag aan de hoge kant voor ug hgh12,50 per dag voor ug hgh dan word je flink genaaid...
volgens mij kanie nog beter aan de cocaine dan HGH om af te vallenNo thanks Jeff, ik eet wel 400 euro in de maand minder. Word ik ook droog.
Dnpvolgens mij kanie nog beter aan de cocaine dan HGH om af te vallen