XXL Nutrition

Hgh huidveroudering?

vrouwke

Novice
Waardering
1
Lengte
1m83
Massa
67kg
Hallo Mensen,

Ik heb een vraag aan jullie.
Helpt HGH ook voor rimpels en huidverslapping?
Ben pas 20 maar na een hele stress periode zie ik er echt wel uit als 30 ofzo:eek:
Ik zou dit alleen willen gebruiken voor dit probleem en voor minder vet maar zou niet willen groeien in spieren ofzo.
Mijn probleem is alleen dat ik hier niets van snap en over weet???, zou iemand mij kunnen uitleggen hoeveel ik nodig zou hebben en wat voor iets?

thnx Groetjess

• Like
Waarderingen: kix
Van HGH heb ik geen verstand maar van je huid des te meer.
Ik zou t persoonlijk (na wat ik ervan gelezen heb) niet gebruiken ter verbetering van je huid.
Hoe ziet de veroudering van je huid eruit?
Zijn t lijntjes, rimpels, is je huid verslapt?
Beschrijf t of post een foto, er is een hoop verschil in aanpak nml.

hgh is een duur goedje, en met de huidge landschap (veel fake's, namaak, inconsistentie) is het erg moeilijk geworden om iets bruikbaars in te kopen.
je zou voor de doeleinden die jij beschrijft (huid, vet) genoeg hebben aan 1 a 2 eenheden per dag. HGH heeft de tijd nodig om zijn werk te doen (minimaal 4 maanden of langer).
De reden hiervoor is dat de aanmaak van IGF-1 in de lever door HGH cumulatief is van aard. Dus hoe langer gebruik hoe hoger de IGF-1 niveau’s (er is wel een maximum).
Een beter en goedkoper oplossing is gewoon gezonder eten, met vooral goeie vetten en veel sporten :)
Misschien een vakantie boeken om er eens tussen uit te gaan? werkt bij mij iig als een wonder, voel me altijd herboren :)
succes

hgh is een duur goedje, en met de huidge landschap (veel fake's, namaak, inconsistentie) is het erg moeilijk geworden om iets bruikbaars in te kopen.
je zou voor de doeleinden die jij beschrijft (huid, vet) genoeg hebben aan 1 a 2 eenheden per dag. HGH heeft de tijd nodig om zijn werk te doen (minimaal 4 maanden of langer).
De reden hiervoor is dat de aanmaak van IGF-1 in de lever door HGH cumulatief is van aard. Dus hoe langer gebruik hoe hoger de IGF-1 niveau’s (er is wel een maximum).
Een beter en goedkoper oplossing is gewoon gezonder eten, met vooral goeie vetten en veel sporten :)
Misschien een vakantie boeken om er eens tussen uit te gaan? werkt bij mij iig als een wonder, voel me altijd herboren :)
succes

Ik nam 4iu riptropin per dag en deze was na 4 weken 818 ng/l en je gaat mij niet vertellen dat deze nog hoger kan worden van 4iu.

• Topic Starter Topic Starter
Van HGH heb ik geen verstand maar van je huid des te meer.
Ik zou t persoonlijk (na wat ik ervan gelezen heb) niet gebruiken ter verbetering van je huid.
Hoe ziet de veroudering van je huid eruit?
Zijn t lijntjes, rimpels, is je huid verslapt?
Beschrijf t of post een foto, er is een hoop verschil in aanpak nml.

Oke ja het zijn niet echt rimpels dat valt wel mee, maar echt huidverslapping en dat vind ik nog veel erger.:(
Heb ook wel veel gelezen over huid behandelingen maar zijn meestal ook erg duur en eigenlijk nauwelijks tot geen resultaat met andere woorden het geld niet waard.
Hoor ik dan van andere ervaringen iig.

---------- Post toegevoegd Tue 3 Jul 2012 om 16:50 ----------

succes

Oke maar het werkt dus wel? Hoeveel zijn 1 a 2 eenheden per dag meschien domme vraag maar weet hier niks over:o En moet je er perse bij sporten of maakt dat niet uit? groetjess

Terug
Naar boven