MuscleMeat

hgh laatste 5 weken van 15weken kuur(enkele vragen)

bertdenw

Dutch Bodybuilder
Waardering
12
Lengte
1m72
Massa
85kg
Vetpercentage
11%
Beste, momenteel ben ik met een 15 weken kuur bezig.
Volgens dat ik begrepen heb, zou hgh cortisol verlagen wat dus ideaal zou zijn na week 10?
Ik zat te denken aan 3IU hyge ed.
En volgens de bijsluiter kan hgh ongemenkt enkele dagen bewaard worden in de kast.
Hou zit het dan met gemengde ? Hoe lang kan deze bewaard worden buiten de koelkast ?

Waarom niet hoger doseren 3iu is heel weinig lijkt mij. Ik neem 8-10iu ed ook hyge btw

Gemend zou ik ze niet buiten de koelkast bewaren. Ik zou verder ook gaan voor een hogere hoeveelheid.

5 weken GH lijkt me verder zonde van je geld. Misschien ben je beter af in de sectie voor gevorderd gebruik hierover; http://forum.dutchbodybuilding.com/f133/

• Topic Starter Topic Starter
met 3iu kom ik ongeveer met 1 kitjn 33 dagen toe, vind de prijs al hoog genoeg :)

---------- Post toegevoegd 21 May 2013 om 21:55 ----------

Het is niet de bedoeling om nieuwe cellen aan te maken , maar om proteine synthese te versterken en cortisol te verlagen na week 10

---------- Post toegevoegd 21 May 2013 om 22:01 ----------

Kuur momenteel ziet er zo uit
test p gekickstart
Week 1-10
250 test e
400tren e pw
week
10-15
600 mast e pw
500 test e pw
oral tren beginnen op 2 caps/dag en zo opbouwen tot de sides

Bump

lol je verraad jezelf pik
nu mag je ook niet tegenvallen met de flexcup anders krijg je scheve gezichten:P

Ik mag zeker niet tegenvallen want wat heb ik anders het jaar lang gedaan. Ik ga deze keer niks roepen en ik ga ervoor om mezelf sterk verbeterd neer te zetten :D. En daar hebben we inderdaad een mooi plan voor gemaakt nu nog afwachten of mijn lichaam precies dat doet wat het moet doen.

5 weken is te weinig

Voor spiergroei allicht maar om off te komen van AAS of om te bridgen door cortisolverlaging en allerlei andere effecten is het prima hoor. Er zijn elite powerlifters die GH maar 4 weken gebruiken binnen 12-weekse kuurtjes. GH werkt namelijk meteen in op het lichaam.

Voor spiergroei allicht maar om off te komen van AAS of om te bridgen door cortisolverlaging en allerlei andere effecten is het prima hoor. Er zijn elite powerlifters die GH maar 4 weken gebruiken binnen 12-weekse kuurtjes. GH werkt namelijk meteen in op het lichaam.
Dus zal ik weer optimaal kunnen gainen op aas indien mijn cortisol verlaagd word ?

Dus zal ik weer optimaal kunnen gainen op aas indien mijn cortisol verlaagd word ?

Je kan ook de dosering van je AAS uppen aangezien dat een stuk goedkoper is. Het gaat uiteindelijk om de ratio AAS:cortisol te maximaliseren. Een mogelijkheid is dus de katabole hormonen omlaag te brengen en de andere is om de anabole op te schroeven. Het voordeel van HGH is dat 50% cortisol omlaag brengen hetzelfde theoretische effect heeft van je AAS-gebruik te verdubbelen. Daarom gainen mensen ook gigantisch goed met HGH in hun stack en weten ze dit ook beter te behouden na de PCT als ze HGH laten doorlopen.

Je kan ook de dosering van je AAS uppen aangezien dat een stuk goedkoper is. Het gaat uiteindelijk om de ratio AAS:cortisol te maximaliseren. Een mogelijkheid is dus de katabole hormonen omlaag te brengen en de andere is om de anabole op te schroeven. Het voordeel van HGH is dat 50% cortisol omlaag brengen hetzelfde theoretische effect heeft van je AAS-gebruik te verdubbelen. Daarom gainen mensen ook gigantisch goed met HGH in hun stack en weten ze dit ook beter te behouden na de PCT als ze HGH laten doorlopen.
eventjes mijn kuurschema neerleggen

---------- Post toegevoegd 22 May 2013 om 20:48 ----------

Week 1-10
250 test e
400tren e pw
week
10-15
600 mast e pw
500 test e pw
oral tren beginnen op 2 caps/dag en zo opbouwen tot de sides
Zou week 10 zwaar genoeg zijn daarvoor ?

Ik heb geen idee wat oral tren met je doet maar ik heb het idee dat je erg androgeen begint en de laatste 5 weken wat minder worden. Met langere kuurtjes is het vaak het beste om te toppen met een maximum aan androgenen. Al met al kan ik er weinig zinnigs over zeggen omdat ik niet weet wat een switch van tren e naar oral tren je gaat brengen. Zelf had ik iets van een winstrol inject ofzo er bij gedaan. Om de ene reden dat het ook cortisolverlagend werkt en om de andere reden dat de combi tren/mast/winstrol/test een prima stack is om droog en hard uit de kuur te komen.

Ik heb geen idee wat oral tren met je doet maar ik heb het idee dat je erg androgeen begint en de laatste 5 weken wat minder worden. Met langere kuurtjes is het vaak het beste om te toppen met een maximum aan androgenen. Al met al kan ik er weinig zinnigs over zeggen omdat ik niet weet wat een switch van tren e naar oral tren je gaat brengen. Zelf had ik iets van een winstrol inject ofzo er bij gedaan. Om de ene reden dat het ook cortisolverlagend werkt en om de andere reden dat de combi tren/mast/winstrol/test een prima stack is om droog en hard uit de kuur te komen.
Bedoeling was om gyno gevoeligheid te testen , januari ga ik onder het mes :)

sth is duur maar als je het doet zou ik het beter goed doen, 6iu's en als het voor je wedstrijd is de voorlaatste week droppen want fluidz enzo weetjewel

jesse neem jij echt 10 iu's jij held?

hgh verlaagt ook testosteron en opname glucose door cellen :p altijd lekker

dan dien je toch iets meer test toe :D

Terug
Naar boven