Fitness Seller

hgh laatste 5 weken van 15weken kuur(enkele vragen)

hgh verlaagt ook testosteron en opname glucose door cellen :p altijd lekker

Dat het testosteron verlaagt maakt voor de meeste niet uit aangezien waarschijnlijk meer dan 90% testosteron gebruikt samen met de hGH.

Ben me er pas sinds kort in aan het verdiepen, maar dat is de reden dat je voor optimale resultaten ook altijd insuline bij je HGH moet nemen, toch?

En gaat het dan alleen om een verlaagde opname van glucose tijdens de actieve duur van de HGH injectie? Volgens mij is het half-life van hGH iets van 4.5u, maar het is meen ik veel langer actief in het lichaam (meer dan 24u, afhankelijk van dosering?). Zou dat dan niet betekenen dat je een langwerkende insuline moet gebruiken of veel injecties met kortwerkende insuline moet zetten om de opname van glucose te bevorderen?

Laatst bewerkt:
dan dien je toch iets meer test toe :D

Lol, dat is dan ook de enigste oplossing :p

---------- Post toegevoegd 23 May 2013 om 12:25 ----------

Dat het testosteron verlaagt maakt voor de meeste niet uit aangezien waarschijnlijk meer dan 90% testosteron gebruikt samen met de hGH.

Ben me er pas sinds kort in aan het verdiepen, maar dat is de reden dat je voor optimale resultaten ook altijd insuline bij je HGH moet nemen, toch?

En gaat het dan alleen om een verlaagde opname van glucose tijdens de actieve duur van de HGH injectie? Volgens mij is het half-life van hGH iets van 4.5u, maar het is meen ik veel langer actief in het lichaam (meer dan 24u, afhankelijk van dosering?). Zou dat dan niet betekenen dat je een langwerkende insuline moet gebruiken of veel injecties met kortwerkende insuline moet zetten om de opname van glucose te bevorderen?

Inderdaad, hgh is de tegenhanger van insuline. Dus best altijd insuline gebruiken. Maar testosteron doet zijn werk al heel goed en gaat die effecten ook tegen ;) Dus het moet niet.

Hgh only is voor een man nooit aan te raden in hogere dosis dan 1,5iu.

Hgh heeft een korte werkingsduur, maar de processen die het in gang zetten duren stukje langer.

Je kan best 2 keer per dag dan ikortwerkende nsuline gebruiken bij 1 shot hgh. Maar zoals ik zei is testosteron voldoende al in gepaste dosis ;) Die dosis moet in verhouding zijn dan me je hgh.

Laatst bewerkt:
Ho is ff, iedereen heeft het hier wel over cortisol als HET katabole hormoon dat de gains teniet doet na een aantal weken kuren, maar is cortisol wel dit hormoon? Volgens mij is dat een gokje van BBers, omdat cortisol het voornaamste stresshormoon is en hierdoor een spierafbrekende werking heeft. Het lijkt me echter niet gezond als dit hormoon hoge concentraties bereikt. Wat als dit niet het katabole hormoon is waar we het steeds over hebben? Misschien is myostatine wel het katabole hormoon, of wellicht zijn het meerdere hormonen? Als er geen bewijs is dat cortisol het katabole hormoon is dat een rol speelt bij AAS, slaat het dus nergens op om cortisolverlagende middelen te gebruiken om zo langer te kunnen doorkuren of om off te gaan. Heeft iemand trouwens een bron waaruit blijkt dat human growth hormone überhaupt een cortisolverlagende werking heeft?

Given that no clinically relevant alterations in pharmacokinetics of CS were evoked by initiation of hGH replacement in hypopituitary adults, we conclude that CS substitution does not require dose adjustment after initiation of hGH replacement.
(CS = hydrocortisone = cortisol)
Bron: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/11124860

Oftewel, cortisol veranderde niet significant bij toediening van human growth hormone.

Trouwens trenbolone hecht aan de cortisol receptor, 2,5 keer zo sterk als testosteron aan de androgeenreceptor hecht. Ook hecht tren even sterk aan de progesteronreceptor als DHT aan de androgeenreceptor.

Testosteron verlaagt cortisol, net zoals dopamine (dat testosteron verhoogt) cortisol onderdrukt.

hgh zou de werking van corisol ook onderdrukken.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/7828353

---------- Post toegevoegd 23 May 2013 om 13:04 ----------

Ho is ff, iedereen heeft het hier wel over cortisol als HET katabole hormoon dat de gains teniet doet na een aantal weken kuren, maar is cortisol wel dit hormoon? Volgens mij is dat een gokje van BBers, omdat cortisol het voornaamste stresshormoon is en hierdoor een spierafbrekende werking heeft. Het lijkt me echter niet gezond als dit hormoon hoge concentraties bereikt. Wat als dit niet het katabole hormoon is waar we het steeds over hebben? Misschien is myostatine wel het katabole hormoon, of wellicht zijn het meerdere hormonen? Als er geen bewijs is dat cortisol het katabole hormoon is dat een rol speelt bij AAS, slaat het dus nergens op om cortisolverlagende middelen te gebruiken om zo langer te kunnen doorkuren of om off te gaan. Heeft iemand trouwens een bron waaruit blijkt dat human growth hormone überhaupt een cortisolverlagende werking heeft?

(CS = hydrocortisone = cortisol)
Bron: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/11124860

Oftewel, cortisol veranderde niet significant bij toediening van human growth hormone.

Bij jou onderzoek stijgt vrij cortisol iets. Alhoewel niet statistisch significant, maar toch.

Trouwens trenbolone hecht aan de cortisol receptor, 2,5 keer zo sterk als testosteron aan de androgeenreceptor hecht. Ook hecht tren even sterk aan de progesteronreceptor als DHT aan de androgeenreceptor.
Ik denk dat het handig is als je uitlegt wat voor gevolgen het heeft dat trenbolone zo sterk aan de cortisol- en progesteronreceptor hecht, want het lijkt me dat 99% van de AAS-sectie er geen hout van snapt. Niet iedereen doet een biologische studie of heeft zich er in verdiept :p

Testosteron verlaagt cortisol, net zoals dopamine (dat testosteron verhoogt) cortisol onderdrukt.

hgh zou de werking van corisol ook onderdrukken.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/7828353
Goede studie. Maar om terug te komen op mijn vorige post, bedenk eens hoe hoog cortisol zou moeten zijn om de AAS teniet te doen. HGH zou cortisol dan gigantisch moeten laten dalen om een effect te kunnen hebben op beter herstel / langer kunnen kuren, en dat is niet aan de orde.

Volgens L. Rea schijnt trenbolone de cortisolreceptoren zelfs op semi-permanente basis uit te schakelen wat dus in feite inhoudt dat zelfs als je cortisol hoog is na de kuur de spiermassa er minder door wordt beinvloed. Dat is ideaal aangezien normale cortisolwaarden essentieel zijn om gezond en fit te blijven. Als cortisolwaarden echt verminderd moeten worden dan moet er gekeken worden naar middelen als cytadren maar ook dat is niet zonder gevaar. Lees het stuk hieronder om te snappen waarom:

Growth Hormone is known as the fountain of youth hormone. This is true only when it is balanced by other hormones that are essential to the human body. For physique building purposes, GH is another level beyond anabolics which allows for further progress. Adrenal hormones must be balanced for GH to work maximmally. With respect to adrenal hormones, we are talking specifically of cortisol and aldosterone.

This is where many years of previous experience come in. How many times have you known a bodybuilder or physique athlete trying to get ultra ripped, who, barely is able to stand. I distinctly remember dieting before the biggest region show that I have ever competed in (which I won) and I only had energy the first 30 min to 60 minutes after each meal. Between meals, I could barely stand up. Little did I know at the time this was massive cortisol INSUFFICIENCY.

I say "insufficiency" due to the fact that I was using multiple anabolics along with 2-3 iu per day of growth hormone. Now, 8 years later, after a medical fellowship in hormones and a master's degree, I realize I was drastically depleting my adrenal glands. On top of the use of GH which accelerates the use of cortisol, I was using Cytadren, a 11-hydroxylase enzyme inhibitor of cortisol. The reason I was taking this powerful drug was to suppress cortisol in order to preserve muscle mass while dieting. Sound familiar?

The fatigue I felt went beyond what I previously had experienced to that point, but I thought it was normal fatigue due to how strictly I was dieting. So, I just popped some ephedrine and caffeine to further enhance thermogenesis while also protecting muscle mass and getting my butt off the couch in order to do my cardio each day. Stimulants, artificially forced the adrenals to kick out more adrenaline and nor-adrenaline which is akin to ringing a lemon to the last drop when squeezing it over the last few peices of calamari at your favorite restaurant.

Hypocaloric diets, in general will allow the adrenal glands to become exhausted and beaten if certain nutrients are not provided for the glands and a rest period is not allowed. There are also synthetic means of taking care of the adrenals and allowing them to rest. Could I be suggesting the use of cortisol? Tich, Tich...this is an information site only remember? By the way, are you also dizzy when you stand up quickly while on your GH cycles? Want to fix it? Did you know that you can be HEALTHIER if you take care of a good quantity of cortisol? Surprised that I am not promoting the blockage of cortisol? Guess what? You can actually growth better and faster with healthy (non-suppressed levels) of cortisol. Let's combine underground juicing knowledge, with clinical-medical fellowship knowledge, and find out how to do this...

Enigste probleem met hgh is dus verlaging testosteron, vervrouwlijking van het lichaam (downregulatie cyp enzymen lever, upregulatie aromatase en oestrogeenreceptor) dit door puls onnatuurlijk te verhogen en dat glucose minder goed wordt opgenomen door het tegengaan van werking insuline.

Plus het verouderingsproces wordt versneld. Dus mogelijkheid op sneller ouderdomskwalen.

---------- Post toegevoegd 23 May 2013 om 16:51 ----------

Ik denk dat het handig is als je uitlegt wat voor gevolgen het heeft dat trenbolone zo sterk aan de cortisol- en progesteronreceptor hecht, want het lijkt me dat 99% van de AAS-sectie er geen hout van snapt. Niet iedereen doet een biologische studie of heeft zich er in verdiept :p

Goede studie. Maar om terug te komen op mijn vorige post, bedenk eens hoe hoog cortisol zou moeten zijn om de AAS teniet te doen. HGH zou cortisol dan gigantisch moeten laten dalen om een effect te kunnen hebben op beter herstel / langer kunnen kuren, en dat is niet aan de orde.

Nou progesteron is iets wat wij als man niet hoger willen hebben. Het zorgt oa voor een upregulatie van de oestrogeenreceptoren, permanent wss.

En aan de cortisolreceptor (glucocorticoiderecptor) wil niemand. Dit zorgt voor verlaging immuunsysteem, gaat de werking van insuline nog meer tegen en dus nog minde ropname glucose door cellen.

http://en.wikipedia.org/wiki/Cortisol

http://en.wikipedia.org/wiki/Progesterone

Inderdaad, maar hgh heeft een vrij sterke uitwerking. Alhoewel denk ik dat de combi hgh-test voor evenwicht zorgt.

---------- Post toegevoegd 23 May 2013 om 16:53 ----------

Volgens L. Rea schijnt trenbolone de cortisolreceptoren zelfs op semi-permanente basis uit te schakelen wat dus in feite inhoudt dat zelfs als je cortisol hoog is na de kuur de spiermassa er minder door wordt beinvloed. Dat is ideaal aangezien normale cortisolwaarden essentieel zijn om gezond en fit te blijven. Als cortisolwaarden echt verminderd moeten worden dan moet er gekeken worden naar middelen als cytadren maar ook dat is niet zonder gevaar. Lees het stuk hieronder om te snappen waarom:

Dat zou mogelijk ook kunnen. Zover weet ik dat er een sterke hechting van trenbolone is op deze receptor, maar acitvatie of blokkage is een andere zaak.

Laatst bewerkt:
Waarom niet hoger doseren 3iu is heel weinig lijkt mij. Ik neem 8-10iu ed ook hyge btw

3,3iu doet het bij mij prima, hygetropin.cn met gele tribal tops.

Kom er met me kuren altijd 2 keer zo veel van aan dan zonder HGH.
Iets van 12 tot 15kg tijdens de kuur.

Over de laatste 5 weken HGH nemen om bepaalde cortisol waardes tegen te gaan.... whahaha dat is echt bullshit.

Men loopt hier te diep in bepaalde theorieen op te gaan, maar deze dingen zullen in praktijk helemaal geen verschil maken.

Sommige "theorie guru's" hier zijn helemaal de draad kwijt en begrijpen er echt niets meer van.

Knal gewoon, hou t simpel, en kijk niet naar bepaalde ini-mini waardes die er echt niet toe doen.

Ik zie bepaalde ecto's hier t3 nemen, en andere onzin om bepaalde waardes tegen te gaan, laat me niet lachen.

---------- Post toegevoegd 23 May 2013 om 19:09 ----------

HGH zorgt voor een afgifte van igf1. Maar dit heeft bijna dezelfde werking als insuline. dwz dat je na een poosje aan de HGH minder gevoelig wordt voor igf, of minder insuline aan gaat maken.
Dit is ook de reden waarom men met hun eerste HGH kuur altijd het meeste aan komt. Je hebt dan nog best of both worlds. Naar mate je langer aan de HGH zit zou ik tijdens blast of ON periodes insuline gebruiken voor 2 tot 4 weken, en dan weer stoppen.

Er zijn meer factoren dan igf stimulatie. Oestrogeen stimuleert ook igf, zie ik je nog niet nemen.

Cools, ik heb het waarschijnlijk gemist, maar kan je de referentie even posten waaruit blijkt dat HGH je testosteron verlaagt? Ben vooral benieuwd naar de mate van verlaging.

Gebruik het nu 'natty' en misschien het overdenken waard om iets te zakken in de dosis. Ik zet nu iets meer dan 3 IU per dag.

Er zijn meer factoren dan igf stimulatie. Oestrogeen stimuleert ook igf, zie ik je nog niet nemen.

Ja oestrogeen zorgt voor bijna net zoveel igf in je bloed als 5iu HGH :cool:

Nogmaals, jullie gaan teveel op de materie in, en vergroten muggen...

---------- Post toegevoegd 23 May 2013 om 22:33 ----------

Cools, ik heb het waarschijnlijk gemist, maar kan je de referentie even posten waaruit blijkt dat HGH je testosteron verlaagt? Ben vooral benieuwd naar de mate van verlaging.

Gebruik het nu 'natty' en misschien het overdenken waard om iets te zakken in de dosis. Ik zet nu iets meer dan 3 IU per dag.

Test je bloed, zal ook allemaal wel overtrokken zijn hoeveel die test zakt door HGH.

• Like
Waarderingen: GJM
Je kan niet teveel op deze materie ingaan, alleen te weinig. Alle effecten doen er toe bij hormonen. Check men topic groeihormoon ook even.

---------- Post toegevoegd 23 May 2013 om 21:46 ----------

In mijn topic groeihormoon staat alle info;)

---------- Post toegevoegd 23 May 2013 om 21:51 ----------

Een vrouw maakt trouwens natuurlijk meer igf en gh aan in meerdere pulsen per dag ;). Vreemd he.

Nu we het toch zoveel over HGH hebben hier, even stiekem een klein vraagje tussendoor hoor: loop je het risico op zo'n lelijke HGH-buik alleen op absurde dosissen?

Nu we het toch zoveel over HGH hebben hier, even stiekem een klein vraagje tussendoor hoor: loop je het risico op zo'n lelijke HGH-buik alleen op absurde dosissen?

HGH buik? Je buik wordt er eerder dunner van.
Die dikke buiken zijn gewoon bulk buiken, heeft niets met HGH te maken.

Heeft meer met puur igf-1 te maken. Bij hgh only kan igf-1 niet zo hoog komen dat orgaangroei zo ectreem is.

Maar bij puur igf-1 wel, gezien je receptoren in je darmen hebt, etc...

Terug
Naar boven