XXL Nutrition

hgh lost niet goed op, wat nu?

Ja kijk in het begin na paar minuutjes is het wel effe vloeibaar maar toch nog vrij korrelig... Kon het wel injecteren, maar waarsch is het branderige gevoel daaraan te wijten... Ik wil er gewoon op wijzen dat het niet goed oplost. Trouwens het is dus bij jullie ook allemaal dat er wat brokjes in de vial blijven hangen of niet?

nope..geen brokkies..
het is echt zon klein hgh vialtje..niet toevallig igf?!..heb in verleden wel oplos probs gehad met igf maar nooit met hgh...gebruik je echt water erbij?!
maak een pic ..dan kunne we ff checke wel benieuwd

• Topic Starter Topic Starter
hey gab ben niet achterlijk hé geen normaal water. En ja met igf had ik het vroeger ook al is... En ja het is hgh per 10 vialtjes verpakt in kartonnen doosje met een puike zwarte sticker van gg erop

hey gab ben niet achterlijk hé geen normaal water. En ja met igf had ik het vroeger ook al is... En ja het is hgh per 10 vialtjes verpakt in kartonnen doosje met een puike zwarte sticker van gg erop

cool.ja bedoelde eigenlijk of je niet toevallig AceticAcid erin doet...ipv bac.water..maak ff pic..als dat kan
AA prikt en lost hgh niet op..zou het kunne verklare

Ik heb die zo'n 10ml vial erbij gekregen van gg dit was toch bw, is niet gelabeld

mjaa waarsch wel...khou van piccies

Dus de kans is groot dat het aa is... vuile ****ers van gg kunnen ze die vials nu niet gewoon labellen

Is die hgh dan stuk als het aa is?

mwaa zal wel geen AA zijn...AA ivt bac.water duur dus zule er nie snel 10ml vial AA bji doen...gaat er niet stuk in..pic?

zelf ook nooit meegemaakt, loste altijd perfect op na een minuutje ofzo
branderig gevoel wel een paar keer gehad, maar niet overdreven. wel dat het rond de injectieplek in de buik een beetje rood werd en klein beetje jeukerig.
maar dat "brokjes-verhaal" herken ik in alle geval niet, en ik had ook de blue-tops. injecteerde smorgens en savonds 2.5iu, dus lag soms meer dan een dag in de koelkast en nooit is het hard geworden.

ben benieuwd wat de oorzaak kan zijn
mss toch maar ff pics posten van je gear en van je bac.water

Dus de kans is groot dat het aa is... vuile ****ers van gg kunnen ze die vials nu niet gewoon labellen

Dat is wel erg kort door de bocht he.

Ik (en velen anderen) hebben nl. niet dit soort ervaringen met HGH van GG. Dus niet zo snel dit soort dingen roepen svp.

Alle GG hgh is hetzelfde.
Dus afzeiken heeft weinig zin aangezien NIEMAND er last van heeft.

Ga je nog die pics posten of??

Ja zal pics posten maar moet eerst m'n cam fixen dan hé gabbers... Ja wil zelf ook wel weten wat ermee aan de hand is.

[afbeelding niet meer beschikbaar]
Je ziet dus duidelijk dat er restjes aan de vial hangen en de oplossing is troebel en er zitten brokjes bij...

Je zou het eens kunnen proberen om het met vitB12 te mengen.
Zal niet veel uitmogen maken met bac water, maar het kan iig het prikkelend gevoel tegen gaan.

Oké jongens ben dus b12 gaan halen en heb dat bij dat brokkelig gedoe gedaan en dan loste het volledig op. Maar het prikken was echt nog wel vergaan van de zeer... Dus ik denk dat het wel aa was dat er in die 10ml vials zit... En dus geen BW... Vanaf nu dus hgh met b12, wel jammer dat er dan 3 vialtjes naar de klote zijn door dat andere goedje....

ik blijf het een rare historie vinden
en die pix zijn ook al niet meer te zien?!

ff Ergens anders uploaden dan bij imageshack.

aa doet bij mij echt geen zeer...vitb12 kan soms erg prikken dat wel...dus mss ff nadenken waar het aan kan liggen.

verder wel bizar...mensen met amper kuurervaring aan de hgh...is het geduld soms op?

Terug
Naar boven