AndroidHealthClinic

hgh lost niet goed op, wat nu?

• Topic Starter Topic Starter
aa doet bij mij echt geen zeer...vitb12 kan soms erg prikken dat wel...dus mss ff nadenken waar het aan kan liggen.

verder wel bizar...mensen met amper kuurervaring aan de hgh...is het geduld soms op?

Nee nu met die B12 doet het geen zeer meer, echt niet... Ik weet niet wat er in die andere 10ml vials zat maar het was geen bw want die hgh loste niet op... Of het aa is weet ik ook niet in ieder geval niet wat het hoort te zijn... Had het van supplier gekregen ma mss heeft die zich vergist...

En ohja amper kuurervaring, volgens mij maakt dat geen ruk uit... En zoveel langer ben jij echter niet bezig als ik hoor... Jij gaat mss gewoon wat minder lang off... Ik kan me jou begin kuurtjes ook nog herinneren, mss vergis ik me ma ben er vrij zeker van...

En ohja amper kuurervaring, volgens mij maakt dat geen ruk uit... En zoveel langer ben jij echter niet bezig als ik hoor... Jij gaat mss gewoon wat minder lang off... Ik kan me jou begin kuurtjes ook nog herinneren, mss vergis ik me ma ben er vrij zeker van...

voel je niet aangevallen man, als jij lekker aan de hgh wil, prima! vind alleen dat sommigen (waaronder jij) te snel aan die shit gaan:D

nou heb het ffies voor je geprobeerd...1 druppel AA bij een vial bac.water gedaan...daarna dat gemengd met hgh en er ontstaat idaad zon smurie...AA zelf maakt de hgh zelf stabieler dan BW vanwege de ph-waarde, maar het injecteren gaat dan zoals je zelf bent achtergekomen voor geen meter...omdat het dus niet oplost doet het pijn bij injecteren...

Heeft trouwens niets met GG te maken..die krijgen die flesjes waarschijnlijk ook maar zo geleverd..die moron die die flesjes bac.water maakt is waarschijnlijk niet zorgvuldig te werk gegaan..

Even vraagje. (ga er geen apart topic over openen)

Wat zijn de sides van HGH?

Onderdrukt injecteren vanHGH iets? Hypofyse bvb?

Even vraagje. (ga er geen apart topic over openen)

Wat zijn de sides van HGH?

Onderdrukt injecteren vanHGH iets? Hypofyse bvb?

Onderzoek dat ff zelf maat.

Vind dit topic te interresant om te vervuilen met andere vragen.

Iemand is niet tevreden, en de oorzaak is achterhaald!
Is TS tevreden?

• Topic Starter Topic Starter
TS is tevreden, wel stomme fout idd met die AA... EN ja kga er dus gewoon wat b12 bij doen maar geloof mij het injecteren doet echt niet goed geloof mij...

Kdacht al effe dat dit de pijnlijkste injects ooit gingen worden mss was ik er allergisch voor ofzo hé je weet het nooit...

In ieder geval de hgh doet volgens mij z'n werk want m'n ledematen liggen heel de tijd lam en ben heel de dag door moe... Is toch een duidelijk kenmerk van hgh dacht ik zo...

TS is tevreden, wel stomme fout idd met die AA... EN ja kga er dus gewoon wat b12 bij doen maar geloof mij het injecteren doet echt niet goed geloof mij...

Kdacht al effe dat dit de pijnlijkste injects ooit gingen worden mss was ik er allergisch voor ofzo hé je weet het nooit...

In ieder geval de hgh doet volgens mij z'n werk want m'n ledematen liggen heel de tijd lam en ben heel de dag door moe... Is toch een duidelijk kenmerk van hgh dacht ik zo...

goeie shit he! :eyebrow:

Terug
Naar boven