Fitness Seller

HGH & Sustanon

Ik heb nu sinds ik terug ben van vakantie alleen maar nordi en geno gebruikt (waar ik bloedtest bij gedaan had, dus echt) en ik ben er tevreden over, maar kan nou niet zeggen dat ik het beter vind dat hygetropin.

Wat was je resultaat dan van die bloedtest? Dat er wat in zit betekent niet dat het genuine is.

Wat was je resultaat dan van die bloedtest? Dat er wat in zit betekent niet dat het genuine is.

Dat mijn hgh waarde heel hoog was.
Ik heb veel fakes gehad en daar bleek bij een bloedtest helemaal niks in te zitten. Dus ik denk dat als die geno fake zou zijn dat er gewoon niks in zou zitten en al zeker niet zoveel als erin zat.

Je hebt geen cijfer gekregen of lul je maar wat? Er zijn zat fakes met gewoon GH erin, betekent niet dat ze echt zijn.

Je hebt geen cijfer gekregen of lul je maar wat? Er zijn zat fakes met gewoon GH erin, betekent niet dat ze echt zijn.

Ja heb wel een cijfer gekregen maar heb geen idee meer wat het precies was behalve dat het heel hoog was. En ik lul nooit zo maar wat, ik heb hier zo vaak bloedwaardes ingescand en gepost.
Heb de uitslag van die geno's in een van mijn topics in echt/nep gepost geloof ik

Ik ben zelf nog nooit fakes tegen gekomen van humangrade waar wat in zat. Jij wel begrijp ik uit je verhaal?
UG is een ander verhaal, daar heb je vaak ondergedoserd van. Hoewel ik ook een keer een hygetropin.com.cn batch met bordeaux rode dopjes had en niet werkende serienummer waar ook 0,0 in zat op mijn bloedtest.

Ja heb wel een cijfer gekregen maar heb geen idee meer wat het precies was behalve dat het heel hoog was. En ik lul nooit zo maar wat, ik heb hier zo vaak bloedwaardes ingescand en gepost. Heb de uitslag van die geno's in een van mijn topics in echt/nep gepost geloof ik Ik ben zelf nog nooit fakes tegen gekomen van humangrade waar wat in zat. Jij wel begrijp ik uit je verhaal? UG is een ander verhaal, daar heb je vaak ondergedoserd van. Hoewel ik ook een keer een hygetropin.com.cn batch met bordeaux rode dopjes had en niet werkende serienummer waar ook 0,0 in zat op mijn bloedtest.

Pennen niet die zijn niet na te maken, te complex en dus niet rendabel genoeg. Cartridges zijn er zat met een redelijke hoeveelheid GH erin en dan alsnog niet echt.

Hyge (en dan specifiek gele .cn) zijn naar mijn mening de enige redelijke UG GH verkrijgbaar momenteel maar kunnen niet tippen aan echte GH.

Zie ook bijvoorbeeld hier:
http://www.professionalmuscle.com/f...rs/116473-pfizer-genotropin-unbelievable.html

I can run 10iu of Rips or Hyges all day long with minimal sides…. Sero’s I tried 6iu…. had ankle edema and would wake up with hands swollen. Backed down to 3iu and wrist and hand swelling went away but not the ankle edema. Running 3iu of the Geno’s and no ankle swelling BUT 3-4 hours after shoot and I cannot hold my head up, makes me so sleepy. Not to mention the fat burning effects are far superior at 3iu than 10iu of Chinese. I’m sold. Never going back to Chinese GH again.

Testo, jij scoorde een waarde van iets van 28 ( ik weet niet meer waar 't in uit gedrukt werd, weet alleen nog dat 't een nette uitslag was ) op je Geno test :p Kan ik me herinneren, alleen niet meer waar je 't gepost hebt.

Overigens heb ik nu Hyge op 3.3 lopen en heb ik Geno's hiervoor een tijdje op 2.7 gehad. Ik geloof er niks van dat 10 iu goede Hyge zoveel minder is dan 3 iu Geno als ik naar mezelf kijk. Enige dat ik van Hyge had ( nu niet meer gelukkig ) is dat m'n handen en voeten 3 keer zo groot werden en ik m'n schoenen niet meer paste en handen zelfs niet meer in washandjes kreeg.

28 was het idd na het zetten van 10iu geno.

En ik heb eens 22 gehad na het zetten van 10iu hygetropin.cn gele. Dus wie zegt dat hyge niet kan tippen aan humangrade heeft nog nooit een bloedtest gedaan.

Beide test waren trouwens 2.5 3 uur na het zetten gedaan

---------- Toegevoegd om 23:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:59 ----------

Ik zit zelf trouwens op 10iu hyge sinds een paar weken. Hiervoor 3 maanden op 7.5 iu geno gezeten.

Ik merk geen enkel verschil. Ik eet belachelijk veel junkfood en word niks vetter. Word zelfs droger

Terug
Naar boven